2009-02-06, 00:41
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
1. Någon gifter sig med en kusin.
2. Det blir slagsmål.
3. Brudgummen fejkar sin oskuld.
Hahahah bra skriven. Albaner gifter sig aldrig med nån släktning. Det brukar bli slagsmål ibland ja. Albanska tjejer är kåt när det gäller albanska killar, fejkar behöver dom inte nåt. Träffar man tjejen vid 15-18 års åldren så kan man vara säkert på att hon inte har knullat.
2009-02-06, 01:11
Medlem
A-Hs avatar
Återigen när ska vi börja skjuta av packet?
2009-02-06, 01:12
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
IliricumSacrum du verkar vara en idiot alban. sorry.

Alla dansar på albanskt bröllop.. Inte stirrar dom på flickor. Det du beskrev låter som en stripklubb.

Är inte alla albaner idioter då?
2009-02-06, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Är inte alla albaner idioter då?
Nej, bara de allra flesta. Finns faktiskt bra exemplar också, tro´t eller ej
2009-02-06, 01:26
Medlem
Citat:

Vadå vi? Om det är vad du vill vad väntar du på? Ut och skjut packet istället för att gnälla här.
2009-02-06, 02:55
Medlem
obans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Isåfall är det ett jävligt unikt fall, jag har aldrig ens hört talas om ett albanskt bröllopp där folk sitter och stirrar i timtal på småflickor. Det är nog du som överdriver för ett albanskt bröllop är aldrig olivligt.

Vad gjorde du där förresten?

Gjorde det ont i öronen efter att du lämnade lokalen? Ifall inte så tvekar jag på att de var ett albanskt bröllop som du besökte.

Här har du lite albanska bröllop.
http://video.google.com/videosearch?q=albanian+wedding&emb=0&aq=f#q=albani an+wedding&emb=0&aq=f&start=0

Jag överdriver inte. Vad vet jag, det kanske förekom grupperingar som var sura på varandra och det vad därför dom betedde sig så. Det var därför jag frågade. Kortfattat: De hyrde vår festvåning och jag jobbade som ansvarig ifall det skulle uppstå några problem. Brandlarm, ljud/ljus, ventilation etc.

Och ja, ljudnivån på musiken var fruktansvärt hög under perioder. Riktigt tröttsam och jobbig musik dessutom. Fast att den är hög är jag ganska van vid.
2009-02-06, 08:43
Bannlyst
Citat:
Hade jag bara haft något att skjuta med så hade jag kunnat sätta igång imorgon dag.
2009-02-06, 09:11
Bannlyst
Citat:
IliricumSacrum du verkar vara en idiot alban. sorry.

Alla dansar på albanskt bröllop.. Inte stirrar dom på flickor. Det du beskrev låter som en stripklubb.

Det är din fantasi som spelar spratt med min text, läs om läs rätt. Det är Oban som ger den beskrivningen som dy nämner, inte jag.
2009-02-06, 11:24
Bannlyst
Citat:
Albanian Soul vem var det nu då?

Då jag känner killen kommer jag inte ge ut hans namn.
Även ifall jag är starkt mot sånt här beteende så är jag lojal mot folk jag känner sedan länge.

Som sagt.., det är upp till våra vänner i blått.
1-3 bilar i Landskrona räcker inte för att få stopp på rånen.
Tills polisbil nr1 är på plats är rånarna hemma o räknar pengar.
Det blir en polisbil på ett stort område. Rånarna rör sig i grändar, gårdar & källaren. De ser ifall det är fritt att röra sig över stora gator genom släckta trapphus.

Polisen kanske skulle behöva annat fordon? Cross?
2009-02-06, 11:30
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin_Shadowes
Hade jag bara haft något att skjuta med så hade jag kunnat sätta igång imorgon dag.

Ja precis, jag har samma problem. Kan någon fixa ett rejäl automatkarbin så jag kan sätta igång.
2009-02-06, 13:10
Medlem
Om jag hade haft den beväpning som jag hade i lumpen så hade jag på egen hand sanerat bort skadedjuren i Landskrona. Men utan beväpning kan man inget göra åt situationen.

Jag hoppas parasiterna en dag ger sig på fel personer. Det vore underbart att läsa i tidningen om rånare som blir misshandlade till döds av en uppretad folkmassa.

Vi behöver inget medborgargarde. Vi behöver en lynchmobb som driver ut packet.
Senast redigerad av barsk 2009-02-06 kl. 13:19.
2009-02-06, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barsk
Om jag hade haft den beväpning som jag hade i lumpen så hade jag på egen hand sanerat bort skadedjuren i Landskrona. Men utan beväpning kan man inget göra åt situationen.

Jag hoppas parasiterna en dag ger sig på fel personer. Det vore underbart att läsa i tidningen om rånare som blir misshandlade till döds av en uppretad folkmassa.

Vi behöver inget medborgargarde. Vi behöver en lynchmobb som driver ut packet.

Albanerna och deras svartmuskiga bröder från Mellanöstern kommer aldrig att förstå hur hatade de är. Det är genetiskt, ristat i sten... De behöver bli ordentligt spöade för att förstå att det är NOG.

Om man säger, stick hem så skrattar de och våldtar en tjej till. Ord räcker inte längre, handling är nästa steg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in