2009-02-05, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IliricumSacrum
Det vet du bättre än mig lille vän. Jag känner inte din fiende.

Villka är "våra"?

Lätt fråga, Era "albanernas" fiender är alla folk ni kommer i kontakt med. Fråga grekerna, italienarna, tyskarna, norrmännen eller svenskarna...

Det finns inga människor på denna planet som har nåt gott att säga om albaner. INGEN!!! Förutom albaner själva, ev zigenare också men det är ju samma skit.

Så fienden känner "0ss" som du skrev... menar du att ni muslimer/albaner är våra fiender?
2009-02-05, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NordiskStolthet
Lätt fråga, Era "albanernas" fiender är alla folk ni kommer i kontakt med. Fråga grekerna, italienarna, tyskarna, norrmännen eller svenskarna...

Det finns inga människor på denna planet som har nåt gott att säga om albaner. INGEN!!! Förutom albaner själva, ev zigenare också men det är ju samma skit.

Roligt att se hur du kan forma enkla intetsägande meningear till hela historier i din lilla sjukt vridna rasistiska hjärna.

Citat:
Så fienden känner "0ss" som du skrev... menar du att ni muslimer/albaner är våra fiender?
Fråga dig vilka som är dina fiender i ditt fädernesland och nämn det du vet om dem. Jag kan garantera att dina fiender vet mycket mer om dig än vad du vet om dem.
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-05 kl. 17:50.
2009-02-05, 18:18
Bannlyst
Citat:
Ring polisen och berätta vem det var och vart albanungen bor?
Nej du vägrar sätta dit dina egna landsmän för då går de glakmarrje på din svarta rumpa.

Jadå jag är väldigt rädd
Sedan är det svårt och ringa in anonymt?

Jag låter bli för att det inte är mitt jobb. Den dagen det råkar finnas 25000kr i mitt konto från snuten så ska jag tänka över saken.
2009-02-05, 18:20
Bannlyst
Citat:

Intressant lista, utöver Grekerna så vill jag att du backar upp ditt BS med trovärdiga källor. Nöjer mig med PM så du inte behöver göra dig till ett åtlöje.

Denna tråd handlar inte om vad folk tycker om Albaner utan Landskrona, generellt.
2009-02-05, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Jadå jag är väldigt rädd
Sedan är det svårt och ringa in anonymt?

Jag låter bli för att det inte är mitt jobb. Den dagen det råkar finnas 25000kr i mitt konto från snuten så ska jag tänka över saken.

Du vill ha pengar för att hjälpa till att lösa ett brott du har kännedom om?
2009-02-05, 18:25
Medlem
FreeThinkers avatar
Citat:

Han är ju en blatte. Det är så deras ap-hjärnor funkar.
2009-02-05, 18:29
Bannlyst
Citat:

Nej, då skulle jag ha skrivit att jag skulle gett dom namnen ifall det trillat in 25 lakan på kontot.

Jag sa att jag skulle tänka över det. Det är inte som om jag kommer snacka i vilket fall som helst. Som sagt, det är inte mitt jobb.

Ifall jag som icke-kriminell ungdom kan lösa 90% av brotten i Landskrona, medans polisen löser nada. Vad betyder det?

Fokusera du på att kritisera polisen istället för mig.
Speciellt med de extra resurserna de haft.
2009-02-05, 21:20
Medlem
obans avatar
Citat:
Du ljuger så in i helvete!

Faktum är att du verkar vara nån sorts slav då du har en bild som representerar slavernas storhetstid. Du kanske t o m är serb...

Hursomhelst så är det albansk musik, albansk mat och albansk folkdans i albanska bröllop. Så om du är ickealbansk fesyfixare så finns det ingen chans för dig att arrangera något, eller ens befinna dig i samma lokal då du stinker serb.

Nämn tre saker som är utmärkande för ett albanskt bröllop så tror jag dig.

Jag har en vacker kvinna som avatar. Det är väl inte något märkvärdigt. Är inte serb utan helsvensk. Mitt jobb var inte att arrangera festen heller.

Tre saker. Brudparet satt på varsin stor tron utsmyckad med en massa krims krams. Brudparet var även de sista som kom till festen, men de första som fick mat. Det serverades en helvetes massa mat, inklusive kebab. Nåt annat kommer jag inte ihåg.
2009-02-05, 21:51
Medlem
Badsectors avatar
Citat:
Jag sa att jag skulle tänka över det. Det är inte som om jag kommer snacka i vilket fall som helst. Som sagt, det är inte mitt jobb.
Förhoppningsvis kommer en civilkuragelag så vi kan låsa in människor med din attityd för deras brist på civilkurage och lojalitet mot det land som de bor och verkar i.
Citat:
Ifall jag som icke-kriminell ungdom kan lösa 90% av brotten i Landskrona, medans polisen löser nada. Vad betyder det?
Det betyder att du inte insett - trots att det verkar vara ett tag sedan du fyllde 12 - att polisen inte KAN göra sitt jobb utan allmänhetens hjälp och stöd.

Det är din förbannade PLIKT att hjälpa dem. Och något säger mig att hade någon begått dessa brott i Albanien, mot det albanska samhället, så hade du blivit rätteligen förbannad och anmält det hela till myndigheterna.

Du tillhör rasisterna i denna tråd.
2009-02-05, 22:53
Medlem
Bobby Creeks avatar
Albanian Soul vem var det nu då?
2009-02-06, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oban
Jag har en vacker kvinna som avatar. Det är väl inte något märkvärdigt. Är inte serb utan helsvensk. Mitt jobb var inte att arrangera festen heller.

Tre saker. Brudparet satt på varsin stor tron utsmyckad med en massa krims krams. Brudparet var även de sista som kom till festen, men de första som fick mat. Det serverades en helvetes massa mat, inklusive kebab. Nåt annat kommer jag inte ihåg.

Isåfall är det ett jävligt unikt fall, jag har aldrig ens hört talas om ett albanskt bröllopp där folk sitter och stirrar i timtal på småflickor. Det är nog du som överdriver för ett albanskt bröllop är aldrig olivligt.

Vad gjorde du där förresten?

Gjorde det ont i öronen efter att du lämnade lokalen? Ifall inte så tvekar jag på att de var ett albanskt bröllop som du besökte.

Här har du lite albanska bröllop.
http://video.google.com/videosearch?q=albanian+wedding&emb=0&aq=f#q=albani an+wedding&emb=0&aq=f&start=0
Senast redigerad av IliricumSacrum 2009-02-06 kl. 00:16.
2009-02-06, 00:36
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Isåfall är det ett jävligt unikt fall, jag har aldrig ens hört talas om ett albanskt bröllopp där folk sitter och stirrar i timtal på småflickor. Det är nog du som överdriver för ett albanskt bröllop är aldrig olivligt.

Vad gjorde du där förresten?

Gjorde det ont i öronen efter att du lämnade lokalen? Ifall inte så tvekar jag på att de var ett albanskt bröllop som du besökte.

Här har du lite albanska bröllop.
http://video.google.com/videosearch?q=albanian+wedding&emb=0&aq=f#q=albani an+wedding&emb=0&aq=f&start=0
IliricumSacrum du verkar vara en idiot alban. sorry.

Alla dansar på albanskt bröllop.. Inte stirrar dom på flickor. Det du beskrev låter som en stripklubb.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in