2009-02-13, 01:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
http://hd.se/skane/2009/02/12/pojkar-misshandlades-grovt-av/ Denna gången en grov misshandel, inte heeeelt omöjligt att det är samma "gäng" som håller på med all annan fuffens i staden?

Fan att jag inte var i skolan idag, mådde inte så bra!

1# Det finns inga gäng i Landskrona.
2# De som fick på käften är zigenare eller något sånt. De mucka bråk mot 2-3 yngre Albaner, brödrar&vänner till dom som slog zigerarna. Detta är bra då zigenarna började få "luft" och gå i grupp.
3# De var inte 18-20. Inte ens nära, att det var så många på plats betyder inte att det var de alla slogs.

Ger man sig på folk får man räkna med att de har familj och vänner.
2009-02-13, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul

2# De som fick på käften är zigenare eller något sånt. De mucka bråk mot 2-3 yngre Albaner, brödrar&vänner till dom som slog zigerarna. Detta är bra då zigenarna började få "luft" och gå i grupp.
3# De var inte 18-20. Inte ens nära, att det var så många på plats betyder inte att det var de alla slogs.

Om du nu inte var på plats då kan du väl fan inte uttala dig om hur många som var på plats och vilka eller hur många som slog. Dessutom, helt oprovocerat gå och misshandla två stycken bara sådär..Du försvarar beteendet..Lilla kräk, trodde mer om dig men du är inte ett dugg bättre..
2009-02-13, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Om du nu inte var på plats då kan du väl fan inte uttala dig om hur många som var på plats och vilka eller hur många som slog. Dessutom, helt oprovocerat gå och misshandla två stycken bara sådär..Du försvarar beteendet..Lilla kräk, trodde mer om dig men du är inte ett dugg bättre..

Jag kanske inte var på plats men det kanske var mina 'vänner' som slogs?
Jag försvarar inte våld, att detta skulle ske förr eller senare var fakta.
Dom blev fler och fler och nu tillslut så gav dom sig på(tyvärr för dom) några mindre Albaner med sina brödrar ett par hundra meter bort.

Oprovocerat var det icke. Då skulle jag inte ha stöttat mina vänner i detta.
Det är tur att det inte blev större än vad det blev.
2009-02-13, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul

Punkt nr. 2 reagerade jag lite på. Du menar att ziggisarna börjar kaxa upp sig lite, vill på sikt ta över staden, kan vi förvänta oss fler uppgörelser i framtiden? Skottlossningar, grova misshandlar för inte fan kommer väl Ziggisarna acceptera det här ? Öga för öga måste väl gälla?

Jävlar, det kan helt seriöst inte vara nyttigt att bo i denna stad. Vidare är det ju som Golonka skriver ganska fantastiskt, en kvinna har blivit pistolrånad, men fokus läggs inte på denna stackars varelse utan här går man i taket över att polisen efterlyste gärningsmannen vid sitt rätta jag.
2009-02-13, 11:46
Medlem
Bobby Creeks avatar
Och igen..

http://hd.se/landskrona/2009/02/13/kvinna-pistolraanad-vid/
2009-02-13, 11:51
Medlem
TokyoBarns avatar
Någon som vet vilka det var som blev misshandlade?
2009-02-13, 13:01
Medlem
Du menar att två stycken gick helt oprovocerat på några "mindre" albaner som hade sin brödrar en bit bort och som såg detta och sen hoppa 18-20 man på dom här två personerna och misshandla dom grovt, låter som att dina "vänner" utelämnar en massa uppgifter ifrån dig eller så är du bara korkad. Dom blir fler och fler, vilka blir fler och fler? Då är det nödvändigt att plocka dom för dom blir fler och fler, lite så ditt resonemang går?
2009-02-13, 13:05
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Någon som vet vilka det var som blev misshandlade?
Vill också veta det. Fråga Albanian Soul, han verkar veta allt som händer i Landskrona.
2009-02-13, 13:11
Medlem
Det var två st irakier som blev slagna av ett gäng albaner och araber.

Bekräftat till 100%
2009-02-13, 14:35
Medlem
Bobby Creeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tehthing
Det var två st irakier som blev slagna av ett gäng albaner och araber.

Bekräftat till 100%
Vet du åldren på dom? Alla som var inblandat. ca. 15-18?
2009-02-13, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Vet du åldren på dom? Alla som var inblandat. ca. 15-18?

Ålder vet jag inte men eftersom det skedde vid Gullstrand som är en gymnasieskola eller? så tror jag dom e runt den åldern ja..
2009-02-13, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Creek
Och igen..

http://hd.se/landskrona/2009/02/13/kvinna-pistolraanad-vid/

Fuck FUCK FUCCCCCCK!

Nu har det gått över gränsen. En kriminell jag känner bra men inte umgås med träffade jag igår vid Dammhagskolan.

Vi snackade lite sen frågar han ifall han får låna mina handskar. Jag lånade ut dom och sekunden efter sa jag att han kan behålla dom för jag vet att dom kommer användas till något dumt.

Enligt HD är det där personrånet det enda som hände igår, och dom hittade DNA-spår. Jag är förkyld och mitt DNA fanns på mina skinnhandskar, precis som lite av mitt blod efter ett litet sår vid nageln.

Hoppas verkligen verkligen att det inte var han och att det är mitt DNA på platsen, för jag orkar inte med polisen. Hjälper alibi??

Personen kommer jag inte namnge då det var samma person som kastade en granat i pizzerian några månader sedan, vill inte ha en granat i mitt fönster som kan döda min familj.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in