Citat:
Ursprungligen postat av Mommo Ickesåsse
Mycket, mycket sämre naturligtvis! Tänk vilken tråkig stad Landskrona måste ha varit innan INVÄLLNINGEN av kosovoalbaner etc.
Stoppa rasismen i Landskrona! "I Landskrona, där e´de´toppen må Du tro".
Hälsningar från ett urtråkigt Vasastan i Stockholm...
Är du riktigt dum i huvudet eller?
Det är omvänd rasism. Albaner som hatar svenskar och jag säger bara passar det inte kan jag gärna betala biljetten hem till dom!
Jävla idiot som sitter och säger att landskrona bor är rasister.
Jag kommer uppfattas som omogen och inte kunna debbatera eftersom att jag svär och kallar dig trög.
Men tro mig även om dina alban "kompisar" är snälla emot dig måste du alltid ha ögon i nacken för dom kan hugga en i ryggen precis när som helst.
Och det hjälper inte att dom säger "jag svär på kurranen" när minnes kortet i din mobil saknas för att djuret skulle kolla låtarna.
Hade det varit rasism i landskrona hade väll ändån djuren flyttat och inte tvärt om? eller?
Hatar folk som sitter hemma och säger hur bra det är och vad som är fel när du inte varit ute och sett det i verkligheten.
Du är som alla politiker, sossar och resten utav det packet som inte vågar vara ute men skyller på segregering mm.
Det är en hjärnskada som är medfödd och ligger i generna, kanske beror på allt dam dom andas in därnere när dom bombar sönder sig själv eller för att hans fru är hans syster och hans mamma är hans faster.
Det är dags att öppna ögonen nu sverige och landskrona?
Killen som rånade videomix senast var 16-år och utomnordisk?
vart är världen påväg?
Äcklig stad, görs det inget flyr jag fältet som resten!