2008-02-02, 00:02
Medlem
Förmodligen så löser det sig om de bygger ett par ungdomshus.
2008-02-02, 00:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av christofer_a
Förmodligen så löser det sig om de bygger ett par ungdomshus.

eller en STOR MUR runt Landskrona!
Minera området utanför mören och sätt in tungt beväpnade patrioter runt muren
Så kan Landskrona bli sveriges stora flyktingförläggning!
2008-02-02, 03:02
Medlem
osis+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommo Ickesåsse
Mycket, mycket sämre naturligtvis! Tänk vilken tråkig stad Landskrona måste ha varit innan INVÄLLNINGEN av kosovoalbaner etc.
Stoppa rasismen i Landskrona! "I Landskrona, där e´de´toppen må Du tro".

Hälsningar från ett urtråkigt Vasastan i Stockholm...

Är du riktigt dum i huvudet eller?
Det är omvänd rasism. Albaner som hatar svenskar och jag säger bara passar det inte kan jag gärna betala biljetten hem till dom!
Jävla idiot som sitter och säger att landskrona bor är rasister.

Jag kommer uppfattas som omogen och inte kunna debbatera eftersom att jag svär och kallar dig trög.

Men tro mig även om dina alban "kompisar" är snälla emot dig måste du alltid ha ögon i nacken för dom kan hugga en i ryggen precis när som helst.
Och det hjälper inte att dom säger "jag svär på kurranen" när minnes kortet i din mobil saknas för att djuret skulle kolla låtarna.

Hade det varit rasism i landskrona hade väll ändån djuren flyttat och inte tvärt om? eller?

Hatar folk som sitter hemma och säger hur bra det är och vad som är fel när du inte varit ute och sett det i verkligheten.
Du är som alla politiker, sossar och resten utav det packet som inte vågar vara ute men skyller på segregering mm.

Det är en hjärnskada som är medfödd och ligger i generna, kanske beror på allt dam dom andas in därnere när dom bombar sönder sig själv eller för att hans fru är hans syster och hans mamma är hans faster.

Det är dags att öppna ögonen nu sverige och landskrona?

Killen som rånade videomix senast var 16-år och utomnordisk?
vart är världen påväg?

Äcklig stad, görs det inget flyr jag fältet som resten!
2008-02-02, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osis+
Är du riktigt dum i huvudet eller?
Det är omvänd rasism. Albaner som hatar svenskar och jag säger bara passar det inte kan jag gärna betala biljetten hem till dom!
Jävla idiot som sitter och säger att landskrona bor är rasister.

Jag kommer uppfattas som omogen och inte kunna debbatera eftersom att jag svär och kallar dig trög.

Men tro mig även om dina alban "kompisar" är snälla emot dig måste du alltid ha ögon i nacken för dom kan hugga en i ryggen precis när som helst.
Och det hjälper inte att dom säger "jag svär på kurranen" när minnes kortet i din mobil saknas för att djuret skulle kolla låtarna.

Hade det varit rasism i landskrona hade väll ändån djuren flyttat och inte tvärt om? eller?

Hatar folk som sitter hemma och säger hur bra det är och vad som är fel när du inte varit ute och sett det i verkligheten.
Du är som alla politiker, sossar och resten utav det packet som inte vågar vara ute men skyller på segregering mm.

Det är en hjärnskada som är medfödd och ligger i generna, kanske beror på allt dam dom andas in därnere när dom bombar sönder sig själv eller för att hans fru är hans syster och hans mamma är hans faster.

Det är dags att öppna ögonen nu sverige och landskrona?

Killen som rånade videomix senast var 16-år och utomnordisk?
vart är världen påväg?

Äcklig stad, görs det inget flyr jag fältet som resten!

Ironin gick Dig helt förbi. Läs gärna om de sista två meningarna sakta...

Och nej jag är inte helt dum i huvudet, men det tycks de politiker vara som "ansvarar" för svensk invandrar/integrationspolitik - räkna här gärna in merparten av Landskronas lokalpolitiker. En sak ska Du ha klart för Dig; MITT stöd har de inte och kommer aldrig att få...

Fortsätt att debattera för det Du tror på. Att Du "svär och kallar mig trög" tar jag lätt på...jag håller ju faktiskt med Dig till 100% i den här frågan!
2008-02-02, 03:20
Medlem
osis+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommo Ickesåsse
Ironin gick Dig helt förbi. Läs gärna om de sista två meningarna sakta...

Och nej jag är inte helt dum i huvudet, men det tycks de politiker vara som "ansvarar" för svensk invandrar/integrationspolitik - räkna här gärna in merparten av Landskronas lokalpolitiker. En sak ska Du ha klart för Dig; MITT stöd har de inte och kommer aldrig att få...

Fortsätt att debattera för det Du tror på. Att Du "svär och kallar mig trög" tar jag lätt på...jag håller ju faktiskt med Dig till 100% i den här frågan!

Ojsan, ja vad kan man förvänta sig klockan tjugo över tre på natten?...

Ber om ursäkt för det lilla påhoppet.
Men fick dock med vad jag tyckte om invandrarna där.
2008-02-02, 03:22
Medlem
Citat:
Ojsan, ja vad kan man förvänta sig klockan tjugo över tre på natten?...

Ber om ursäkt för det lilla påhoppet.
Men fick dock med vad jag tyckte om invandrarna där.

Det är helt OK, nu är saken utredd och Du är förlåten! Sov Gott!

Och fortsätt för Guds skull att kritisera situationen i Landskrona.
2008-02-02, 07:09
Medlem
savoxovass avatar
Jag tycker att ni etniska svenskar som bor i kommuner som Landskrona och Södertälje ska flytta därifrån i ännu större utsträckning än ni gör idag. Varför? Det finns flera anledningar.

+Framförallt kan ni flytta till områden där mest etniska svenskar bor och dela med er av era upplevda erfarenheter till dessa individer som lever med skygglappar och behöver höra den osminkade sanningen. Vem vet det kanske kan avskräcka andra kommuner från att röna samma öde?

+Utan svenskar kommer dessa städer sticka ut ännu mer i negativ utsträckning och tydliggöra farorna och det totala misslyckandena med mångkultur och massinvandring i ännu större omfattning. Mer negativ publicitet med andra ord.

+Det blir fler lediga bostäder i dessa städer när ni flyttar som kan fyllas på med fler invandrare. Bättre att försöka hålla alla dessa på samma ställen istället för att sprida ut dem i landet. Segregering är den enda lösningen för vår framtida överlevnad. Ingen vill väl offra sina egna barn för att försöka integrera dessa otacksamma och primitiva individer?

Flytta och sprid era upplevda erfarenheter till resten av Sverige. Ska bli intressant och se hur länge den där socialdemokratiskt politiska kramarfamiljen väljer att bo kvar i Landskrona?
Senast redigerad av savoxovas 2008-02-02 kl. 07:13.
2008-02-02, 11:16
Medlem
osis+s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrHybris
White flight har redan skett från landskrona i en stor skala. För ungefär 2 år sedan (tror jag) fanns det över 200+ lediga lägenheter i Landskrona, dessa har fyllts med fler invandrare nu.

http://en.wikipedia.org/wiki/White_flight

De enda svenskar som bor kvar i området är alkoholister och knarkare och annat trevligt white trash. Dessa kan gärna leva kvar med resten av undermänniskorna från Albanien.

Det är inte bara white trash, knarkare och alkoholister som bor i landskrona nu.
Där är många "normala" svenskar som är jävligt trötta på problemen och som inte visar sig ute.
Jag känner månag som istället för att vara ute i stan sitter dom hemma hos varandra och ser på en film eller tar sig till grannkomunerna och förorterna där det är lite lugnare som glumslöv, rydebäck, häljarp & dösjöbro hållet.

Dock är det nästan bara blattar, alkoholister och white trash man ser på stan.
Men du missade en katigori, alla dessa psykiskt störda människorna som behöver vård men som tvingas klara sig själv efter att dom lade ner psykhemmet vid sjukhuset.

Kolla bara på mannen med den långa gråa rocken som samlar skräp i 6-7 påsar och sorterar det i var påse. (Nej han samlar inte på burkar utan skräp som papper mm.)

Kolla på mannen som är säkert 70-80 år gammal som går med kryckor och delar ut bönelappar och säger gud välsigna dig.

Ja jag behöver inte dra fler exempel.
Det finns många "interna" (?) "kändisar" (?)..

Skit stad är det vilket som och jag tycker synd om dom normala som bor där.
2008-02-02, 12:20
Bannlyst
DEL1 http://kamikaze.blogsome.com/2007/11/28/landskrona-sveriges-avlopp/

DEL2 http://kamikaze.blogsome.com/2008/01/25/landskrona-sveriges-avlopp-del-2/

Landskrona, Sveriges avlopp? - del 3.

Då vart det dags igen, skottlossning och granatkastande när slöddret gör upp med varandra. Helt utan tanke på de oskyldiga som kan drabbas av deras skit. Det måste vara dags att agera mot vad de en gång kallade buset, nu är det snart regelrätt krig i detta avlopp till stad. Tycker verkligen synd om de Landskronabor som måste stå ut med skiten och som är livrädda att deras familjer skall drabbas av dessa ligisters framfart.

Säger det igen, rädda vad som räddas kan och btgg en mur runt skiten och rök ut dem. Ta mig nu inte bokstavligt och börja tjaffsa men det krävs starka åtgärder för denna staden och samhället i stort. Vill inte se min son växa upp en värld och land som detta där allt verkar gå åt helvete. Mer resurser till skolor, polisen och förebyggande åtgärder.

Eller skit i det vi anordnar en Trygghetsdag så är allt löst.
http://kamikaze.blogsome.com/2008/02/02/landskrona-sveriges-avlopp-del-3
2008-02-02, 14:45
Medlem
Citat:
Det är omvänd rasism.
Nej!
Omvänd rasism är om t ex en vit person hatar vita av rasliga skäl. Att se ner på den egna rasen helt enkelt. Jackie Arklöv är ett bra exempel...
2008-02-02, 15:04
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Nej!
Omvänd rasism är om t ex en vit person hatar vita av rasliga skäl. Att se ner på den egna rasen helt enkelt. Jackie Arklöv är ett bra exempel...

Nu tror jag just Jackie Arklöv är ett dåligt exempel på en vit som hatar vita.
2008-02-02, 18:46
Medlem
Citat:

Kolla bara på mannen med den långa gråa rocken som samlar skräp i 6-7 påsar och sorterar det i var påse. (Nej han samlar inte på burkar utan skräp som papper mm.)

Jo han har man ju sett, märklig jävel. Men sådana finns väl överallt? Tänk på han som känner till vem som mördade Palme i Lund. Eller tiggarna i kära Malmö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in