2006-10-24, 16:22
Medlem
fjöniGs avatar
My Super Ex Girlfriend.
Så förutsägbar och fånig helt enkelt.

Stealth
Kan handlingen bli mycket intressantare än en jakt på ett osynligt jetplan ?
Stängde av efter bara någon halvtimme.
Citera
2006-10-24, 16:29
Medlem
claypools avatar
Dude where´s my car Amerikansk fjortisfilm

Hundtricket Slängde skiten efter 7 minuter

Naken Skitfilm kort & gott

28 dagar senare Ytterligare en intetsägande zombiefilm där det knappt händer nåt under hela filmen
Citera
2006-10-24, 18:13
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rexx
Cannibal Holocaust, bara trist och osmaklig. (Sköldpaddsscenen )

Citera
2006-10-24, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
VA?! när slutade man säga "bebis"? Hur kunde jag missa det? är det baby som gäller eller? eller spädbarn?

"Tycker inte du att vi borde skaffa ett spädbarn?" .. jo det låter ju normalt.

Jag har aldrig i mitt liv hört någon säga "bebis". Vill minnas att det kunde förekomma i tidningarna man läste som barn, som Bamse, men jag har aldrig hört ordet användas i tal innan jag såg den här filmen. Repliken är idiotisk.

"Skaffa barn", "skaffa en unge", "skaffa en liten", det finns väl ett gäng. Spädbarn är ett kliniskt uttryck. "Bebis" är helt enkelt ett icke-uttryck eftersom det inte används i språket (längre?).

Bäst att återgå till topic innan jag blir raderad. Alla Beck-filmer är prov på Löpande-band-filmproduktion där man kör sina klicheer mot återanvända kulisser utan någon kärlek eller engagemang, för man vet att folk kommer se det av gammal vana, och bryr sig inte om att försöka skapa någonting bra.

Vidrigt.
Citera
2006-10-24, 23:45
Medlem
Sephirots avatar
Om man vill se världens dåligaste film ska man hyra Ghost lake! . . vi var några kompisar som skulle hyra en skräckfilm , vi hyrde den .. och efter 2 minuter tappade man intresset... lågbudget-skit-ingen handling-dåliga skådespelare-film !
Citera
2006-10-25, 10:44
Medlem
Crossroads. Inte den med Steve Vai, utan den med Britney. Varför i hela ... slösade jag bort 1,5 timme av mitt liv på den skiten?
Citera
2006-10-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Om man vill se världens dåligaste film ska man hyra Ghost lake! . . vi var några kompisar som skulle hyra en skräckfilm , vi hyrde den .. och efter 2 minuter tappade man intresset... lågbudget-skit-ingen handling-dåliga skådespelare-film !

Håller med dig. Det liknar ju fan mer en dålig porrfilm än skräckfilm ju.

Min enda förklaring är att filmen är en ploj gjorde av några högskolestudenter. För en seriös produktion är det inte.
Citera
2006-10-25, 10:53
Medlem
Tacoritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Napoleon Dynamite är den sämsta i historien.
Kul om man gillar att se inavlade utvecklingstörda mobbade människor gå runt och inte göra något i en och en halv timme.
Man vill ju ta livet av sig efter den skiten.

"Hur fan du inte gilla Napoleon Dynamite? Det är ju världens bästa film"

Den är inte bara tråkig, den är helt värdelös. Att det finns människor som tycker att den är en av dom bästa och roligaste filmerna genom tiderna är för mig ett mysterium.
Citera
2006-10-25, 11:53
Bannlyst
"13 snart 30" Förväntade mig iof inget, men det gick för långt när jag fick lämmna biografen pga att jag hyperventilerade och pratade högt om att filmen sög getpung.
Citera
2006-10-25, 12:10
Medlem
Lost dreamers avatar
vill nominera de två "skräckdåliga" filmerna "Cabin Fever", samt "Sweet Insanity".

den sistnämnda är usel på fler sätt än jag kan nämna, Cabin Fever var lovande en liten bit, för att sedan gå rakt ut åt helvete.
Citera
2006-10-25, 12:24
Medlem
rexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost dreamer
vill nominera de två "skräckdåliga" filmerna "Cabin Fever", samt "Sweet Insanity".

den sistnämnda är usel på fler sätt än jag kan nämna, Cabin Fever var lovande en liten bit, för att sedan gå rakt ut åt helvete.

Ja fy helvete.

Citera
2006-10-25, 13:42
Medlem
Knudlarens avatar
Mundo Trasho!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem