2006-09-28, 00:28
Medlem
Hmmm

Jag kan iallafall fall lista årets 2 sämsta filmer

Basic Instinct 2
Grilled

Sämsta skiten jag någonsin sett, gråter nästan när jag tänker på att jag slösat 2 dvd skivor på skräpet.
Citera
2006-09-28, 01:13
Medlem
ConjureMes avatar
Dödlig Drift

En hopplös massmördarhistoria där Mikael Persbrandt har en nål(!) i huvudet som tvingar honom att begå mord med perversa förtecken. Men hav tröst, den desillusionerade snuten Stefan Sauk är honom på spåret.

Ett illa filmat praktfiasko med många kända skådisar i biroller; Suzanne Reuter, Kjell Bergqvist, Jakob Eklund, Lina Englund....

Kanske va d här meningen o bli en Svensk Seven
Citera
2006-10-02, 17:02
Medlem
HurricaneGilbers avatar
Helt klart den svenska filmen "Frostbiten" som bara var rent utav pissig. Det stod att den hade fått lysande recensioner men jag fattar inte hur någon människa kan anse att den är sevärd. Två andra filmer som suger är "Swordfish" och "Gisslan".
Citera
2006-10-02, 17:17
Medlem
Blå måndag, sämsta skiten någonsin. Borde knappt finnas på listan över världens sämsta rullar då den är sämre än sämst, kan knappt räknas som en film.

Dock riktigt underhållande en ensam fredagkväll!
Citera
2006-10-02, 17:20
Medlem
Smockes avatar
Carlito's Way: Rise to Power

http://www.imdb.com/title/tt0427038/

Fan vad dåååålig
Citera
2006-10-02, 18:11
Medlem
Cisoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Blå måndag, sämsta skiten någonsin. Borde knappt finnas på listan över världens sämsta rullar då den är sämre än sämst, kan knappt räknas som en film.

Dock riktigt underhållande en ensam fredagkväll!

Den hade jag nästan glömt! gud så dålig men oj så underhållande, nån stor typ latinosnubbe som springer runt och viftar med en puffra, ojoj vad jag skrattade!
Citera
2006-10-02, 18:32
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smocke
Carlito's Way: Rise to Power

http://www.imdb.com/title/tt0427038/

Fan vad dåååålig

Hyrde du den eller? Synd, när original-filmen är såpass bra (IMO)... nu sabbar dom varumärket.

"Goofs: Anachronisms: Since the move is set in the mid- to late-60s, Malcolm X Boulevard would not have existed and would only be known as Lenox Avenue."

Idioter

- F.G
Citera
2006-10-02, 18:39
Medlem
Smockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Hyrde du den eller? Synd, när original-filmen är såpass bra (IMO)... nu sabbar dom varumärket.

"Goofs: Anachronisms: Since the move is set in the mid- to late-60s, Malcolm X Boulevard would not have existed and would only be known as Lenox Avenue."

Idioter

- F.G

Ja, originalet är bra men alltså den där filmen haha fyfan vad dålig den var. Nej jag hyrde den inte, jag köpte den. 5 st dvd för 200kr så jag kasta ihop några lite snabbt
Citera
2006-10-02, 19:01
Medlem
Ratatoskens avatar
Pterodactyl
http://us.imdb.com/title/tt0452668/
Den sämsta filmen jag sett på länge, finns inget bra med den förutom att den har sina stunder när den är så dålig att man får skratta åt det
Citera
2006-10-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cisole
Den hade jag nästan glömt! gud så dålig men oj så underhållande, nån stor typ latinosnubbe som springer runt och viftar med en puffra, ojoj vad jag skrattade!

Stämmer bra det, är väl samma snubbe som skjuter en kärring som knackar på lägenheten där han befinner sig. Slänger in henne i skrubben, strax efteråt plingar nästa granne på och hon hotas ut från lägenheten.

För att inte tala om när gänget skjuter deras övervakare och gör köttfärs av honom på ett slakteri, haha herregud så dåligt!

Lär nästan se filmjäveln igen..
Citera
2006-10-02, 20:53
Medlem
Sämsta filmen jag sett måste nog vara Road Dogz. Handlar om lite gäng hit och dit. Det är så dåligt skådespeleri att det inte är sant och kamera vinklarna är otroligt dåliga, nästan som att dem spelat in med en vanlig kamera.
Citera
2006-10-03, 14:20
Medlem
vains avatar
Frostbiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in