2006-09-25, 17:49
Medlem
Nissarnas Herres avatar
Får hålla med alla som sagt att svenska filmen Storm är en riktig skitfilm av gigantiska mått! Visste fan inte om jag skulle skratta eller gråta åt eländet när jag satt i biosalongen.
Citera
2006-09-25, 18:25
Medlem
Hummers avatar
House of Voices - http://www.imdb.com/title/tt0367000/

Riktigt, riktigt dålig. Man har sett mkt skit genom åren men denna tar alla tillsammans.
Citera
2006-09-26, 23:41
Medlem
Dog soldier stängde jag av efter en kvart. det är det sämsta jag sett.
Citera
2006-09-26, 23:50
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertko
Dog soldier stängde jag efter en kvart. det är det sämsta jag sett.
Helt ok varulvsrulle, fast visst.. inget mästerverk kanske.

Sämsta svenska film: Hjärta av sten

Sämsta amerikanska film/sämst någonsin: Future War
http://www.imdb.com/title/tt0113135/
Citera
2006-09-26, 23:55
Medlem
billybombs avatar
requiem for a dream var två bortkastade timmar i mitt liv i min mening
Citera
2006-09-27, 13:34
Medlem
McRills avatar
"DNA" och "huset som gud glömde" tror det var 3 eller 4... dessutom sög "sense and sensebility" musten ur min livsglädje...
Citera
2006-09-27, 14:08
Medlem
Storm och Frostbiten är två svenska filmer som jag har sett relativt nyligen och som suger hästpung.

Världens sämsta film någonsin är helt tveklöst Troll 2.... nej det är inte bara så att uppföljaren är dålig utan Troll suger också. Man bör faktiskt se den och uppleva hur man kastas fram och tillbaka mellan skratt och förtvivlan. Ge en kamera till en dagisklass och de skulle producera en bättre film än denna. Det sjuka är att det är något som får mig att vilja sprida Troll 2 till andra människor p.g.a hur dålig filmen är.

Goblinerna är i själva verket människor täckta med lite säckväv. Goblin blir Nilbog baklänges och det är vad staden heter som de ska besöka. Skådespeleriet är helt jävla hemskt... skulle kunna fortsätta i all oändlighet.

Futur War är inte heller någon höjdare men jag tycker inte den är riktigt lika dålig som Troll 2. Det verkar som om några har manipulerat dess betyg på imdb för så där högt ska det inte vara.
Citera
2006-09-27, 15:36
Medlem
Frostbiten hade kunnat bli rätt bra. Men skådespelarna övertygar inte.
Dessutom nåt som störde mig sjukt mycket. Festen....det var ljust som en dag inne i huset.
Vem har lyset tänt när det är fest?

Sämsta film jag sett är Chameleon

http://www.imdb.com/title/tt0174543/

Plot Outline: A super-killer female cyborg with chameleon-like powers discovers maternal instincts when she protects a child from government operatives in this science fiction tale set in the year 2028.

Tjejen har samma kläder i hela filmen eftersom de får henne att smälta in överallt.
Bra budget haha. Det finnns en uppföljare också.
Citera
2006-09-27, 15:56
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
We Were Soldiers - råkade se en stund av den igår, fy fan vilken smörja.

?? Helt OK krigs-film, särskilt andra halvan av filmen, påminde om "Hamburger Hill" lite grann; realistisk battlefield action med tekniskt skicklig regi och goda skådisar. Är detta den sämsta film man har sett, då har man inte sett många filmer.

Angående "Storm", fick inte den bra recensioner? Kan någon förklara varför den är så dålig?

- F.G
Citera
2006-09-27, 16:00
Medlem
the_first_twos avatar
The Legend of Zorro

kass humor, kass regi, kass handling, nitoglyserin och en häst som röker pipa.

att man ens har gett den en skans...
Citera
2006-09-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_first_two
The Legend of Zorro

kass humor, kass regi, kass handling, nitoglyserin och en häst som röker pipa.

att man ens har gett den en skans...

Ja fyfan vad den var värdelöss. Disneyaction är en bra beskrivning. Zorro springer runt med sitt jävla svärd hela tiden, men sen använder han den aldrig. Utan boxar eller slå dem med en kastrull istället.
Citera
2006-09-28, 00:00
Medlem
Wednesdays avatar
Alone in the dark.

En av de fa filmer jag inte ens orkade se klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in