2006-09-24, 15:10
Medlem
Jensys avatar
Naked Space med Leslie Nielsen . Oerhört tråkig film . Men annars gillar jag Nielsens filmer, men inte denna.
Citera
2006-09-24, 15:48
Bannlyst
veta fan vad filmen heter, men någon utav flashbacks alla filmvetare måste veta vad jag snackar om här nu! Det är någon B-films skapare från Laholm (Halland) som har gjort en massa 3 timmars filmer som absolut inte handlar om NÅGONTING, han har även utväklingsstörda skådespelare med i filmerna och så vidare. Minns när jag hyrde en av filmerna (minns ej namn) och den var lika dålig som förväntat, men helt plötsligt klipptes det in nån scen med en brud som klädde av sig och lade sig naken i någon skog!

I vilket fall, jag är bakfull så texten är nog osamanhängande, men, ta reda på vem denna filmskapare är! Han är död nu dock.
Citera
2006-09-24, 15:58
Medlem
Cisoles avatar
Hyrde Ett hål i mitt hjärta igår bara för att se den, anade att den skulle vara dålig... Men den var sämre än sämst, försök på att vara underlig och konstnärlig utan orsak avskyr jag... fortfarande rasande över denna skitfilm...
Citera
2006-09-24, 16:31
Medlem
AboXiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spader
Police Academy -filmerna - Att nån över 12 gillar sådan humor har jag svårt att tro.
Problem Child - Skriker "B" rätt igenom.
The League of Extraordinary Gentlemen - Jag kände mig pinsam bara av att titta på den.
The Ladykillers (2004) - Hur fan kunde Tom Hanks gå med på att ställa upp på den skiten? Riktigt usel.
Dogville - tja, jag antar att man antingen älskar den eller hatar den. Jag hatar den. När jag ska se på film vill jag ha film och inte teater utan rekvisita.
Black Knight - Korkad intrig och jobbig huvudperson. Lawrence är en riktigt dryg jävel som aldrig borde blivit skådespelare.

/Spader

Du är ju sjuk när du säger att Police Academy och The Ladykillers är dåliga sjukt gooa filmer spec Lady
Citera
2006-09-24, 17:03
Medlem
Billieboys avatar
Min pappa berättade om en film som hette storlarm i tokyobay eller ngt liknande. Tydligen var där inte ens riktiga negrer utan vita målade med skokräm. Verkade inte väldigt bra.
Citera
2006-09-24, 17:03
Medlem
Kill Bill
enda gången jag har lämnat en biosalong mitt i en film

Storm var också sämst
Citera
2006-09-24, 17:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av robbins
Kill Bill
enda gången jag har lämnat en biosalong mitt i en film

Storm var också sämst

Ja storm suger riktigt hårt, men inte är det den sämsta film du någonsin sett? I sådana fall har du skonats från mycket lidande och skall skatta dig lycklig .
Citera
2006-09-24, 22:03
Medlem
Morientess avatar
Virus med Jamie Lee Curtis, som erkände senare att det blev den värsta smörjan hon någonsin sett.

Med den skönaste dialogen via en walkietalike någonsin:
"Oh maan, I've been fucking shot"
"copy that"

Citera
2006-09-25, 09:27
Medlem
BlackBeavers avatar
[quote=Fabelmakaren]Plan 9 from outer space, visst kan man skratta åt hur dåligt det är, men är man inte halvfull är det svårt att plåga sig igenom hela filmen. Har vunnit viss kultstatus genom att utses till världens sämsta film genom tiderna, men det gör den inte bättre. Roligast är att en av huvudrollsinnehavarna dog innan filmen spelades in och ersätts av en kille som gömmer ansiktet med armen.

Den är ju så dålig att den är underbar.Gravstenar som lutar när skådisarna rör
på sig dialogen helt sinnesförvirrad osv.Det var Bela Lugosi som var ofin
nog att tuppa av mitt i filmen så man tog en annan skådis som som dolde
ansiktet med en mantel resten av filmen..underbart
Citera
2006-09-25, 09:33
Medlem
Eternal sunshine nånting nånting är nog den sämsta jag har sett..

På tv reklamen så sa dom att det var en jätterolig film osv osv så jag tankade den... Jag tittade i typ 20-30 minuter och dom sa ju fan inte mer än 2 ord så jag stängde av skiten och tog bort den. Är den verkligen så tråkig? Det är nog det sämsta jag kan komma på just nu. Eller familjen macahan också, fast det är ju en serie.
Citera
2006-09-25, 09:37
Medlem
Blåbärskungens avatar
Hjärta av sten
Citera
2006-09-25, 12:13
Medlem
stukas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Eternal sunshine nånting nånting är nog den sämsta jag har sett..

På tv reklamen så sa dom att det var en jätterolig film osv osv så jag tankade den... Jag tittade i typ 20-30 minuter och dom sa ju fan inte mer än 2 ord så jag stängde av skiten och tog bort den. Är den verkligen så tråkig? Det är nog det sämsta jag kan komma på just nu.

det är ingen komedi nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in