2003-12-30, 20:45
Medlem
Moffegrevs avatar
Snygg, sexig och singel är utan tvekan den sämsta skiten jag sett, ej att förväxla med något roligt eller bra. Endast titeln borde ha avskräckt mig från att se skitfilmen.

Tycker att många här har nämnt en hel del bra filmer som sämsta filmer.

Men filmer som vi alla kan skriva under på att de suger är filmer där Rob Schneider har huvudrollen. Mannen är ju så satans usel.
Citera
2003-12-30, 21:58
Medlem
Scott Danielss avatar
Dude, Where's My Car? (2000)

Måste vara en av de mest värdelösa filmer som gjorts.
Citera
2003-12-31, 03:39
Medlem
Det finns ju olika nivåer av uselhet,jag tänker främst på om filmerna har haft en stor budget men ändå misslyckats fatalt tex..

2 fast 2 furious... Fy fan vilken skitfilm, Kommer fan bara på denna rullen då jag såg den inatt....
Citera
2003-12-31, 04:43
Medlem
uhhhhs avatar
någon som har nämn (the?) Faculty, som handlar om några ungdomar som råkar ut för leskiga grejjer och så i slutet så visar det sig att en utav tjejjerna i gänget är "alien-drottningen" och börjar vifta med en 25meters lila svans för att döda en kille i gänget?. Måste vara bland det värsta jag sätt, är dock ingen flitig filmtittare.
Citera
2003-12-31, 05:11
Medlem
Libidos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhhhh
någon som har nämn (the?) Faculty, som handlar om några ungdomar som råkar ut för leskiga grejjer och så i slutet så visar det sig att en utav tjejjerna i gänget är "alien-drottningen" och börjar vifta med en 25meters lila svans för att döda en kille i gänget?. Måste vara bland det värsta jag sätt, är dock ingen flitig filmtittare.
Idén i den filmen med att tjack är botemedel är ju skitkul
Citera
2004-01-03, 03:00
Medlem
Riktig skit:

Alla Air Bud filmerna
Ballistic (2002) skit, hela filmen är en ursäkt att spränga saker och få huvudrolls innehavarna att se tuffa ut

plus alla steven seagal förutom under belegring
Citera
2004-01-03, 16:44
Medlem
Mrjonas78s avatar
Dekalogen 1-10 av Krzysztof Kieslowski måste vara det sämsta jag någonsin har sett. Värre prettofilm går inte att hitta.
Citera
2004-01-04, 02:12
Medlem
Kobs avatar
Finns många många, men den jag kan säga nu på rak arm som ligger låångt ner i botten på min toplista är The Avengers, ingen höjdare..
Citera
2004-01-05, 02:43
Medlem
Det här är en av de sämsta filmerna jag någonsin sett:
http://www.imdb.com/title/tt0090735/

En av de fulaste bilarna också för den delen. Känner mig lika dum varje gång som jag tänker på att jag köpte dyngan på DVD när jag kunde fått tre snusdosor istället. Usch o spott o tvi o urk.

Såg att någon nämnde Airbud filmerna här ovanför och jag kan inget annat än hålla med. Trots det så vann jag första pris i en Airbud tävling. 3 hotellnätter i sthlm och VIP-kort till Sveriges största hundutställning. Makalöst tråkigt.

Jag vann genom min motivering om varför Airbud-filmerna är så bra (ironin flöder).

Tror det var något liknande: "Airbud-filmerna visar på en oerhörd kärlek och gemenskap mellan hund och människa som få förunnas att uppleva."

Något bra med resan var dock att jag fick en tur till SF's (tror jag) kontor och fick med mig 15 filmer som inte blivit släppa än.

Ursäkta off-topicen, men det var något jag ville dela med mig av.
Citera
2004-01-05, 02:55
Medlem
ricksons avatar
Citera
2004-01-05, 05:56
Medlem
rank81s avatar
Memento, så jävla värdelös!
Citera
2004-01-05, 07:02
Medlem