2006-08-11, 02:23
Medlem
klos_s avatar
hitch lr va den heter... kärleks film med will smith.. synd att han skulle vara med i den.. filmen e seg och tråkig........ sen tyker jag vad kvinnor vill ha e så seg så att den inte kan bli värre

/mvh klos
Citera
2006-08-11, 13:02
Medlem
kickes avatar
Birth me Nicole Kidman , kommer mera...
Citera
2006-08-11, 15:56
Medlem
Profuss avatar
Miami Vice

Gick iofs efter en timme men den del av filmen som jag ändå upplevde gjorde mig själsligt förlamad.
Citera
2006-08-11, 16:19
Medlem
Zaxxons avatar
Air Force One

Underbart usel rulle, fifan..
Citera
2006-08-11, 16:29
Medlem
Profuss avatar
Sant!!

Citat:
Ursprungligen postat av Zaxxon
Air Force One

Underbart usel rulle, fifan..

Det är faktiskt den löjligaste film jag sett. Ingen annan rulle har varit i närheten när det kommer till självgod amerikansk patriotism. Såg den på premiären och garvade så högt åt den att jag blev ombed att lämna biografen.
Citera
2006-08-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profus
Gick iofs efter en timme men den del av filmen som jag ändå upplevde gjorde mig själsligt förlamad.

Såg den själv ikväll och den var exakt vad jag förväntade mig, värdelös. Jag har sett Jackie Chan-filmer med mer djup. Få iallafall vara tacksam att jag inte betalade biljetten själv.
Citera
2006-08-12, 00:36
Medlem
The exorcism of emily rose, mest för att den var trist, i övrigt för att dess budskap är så jävla sick.
Citera
2006-08-12, 00:53
Bannlyst
den sämsta filmen jag sätt (vad ja någolunda minns) var en film vars namn ja inte minns men ja kommer ihåg att de var någon biljakt i filmen o bilarna såg ut att köra i max 20/kmh
Citera
2006-08-12, 01:04
Medlem
Sebaots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snusar´n
den sämsta filmen jag sätt (vad ja någolunda minns) var en film vars namn ja inte minns men ja kommer ihåg att de var någon biljakt i filmen o bilarna såg ut att köra i max 20/kmh

Jasså den filmen (felåt kunde inte låta bli)

Jag hade ngr vänner över igår och då såg vi en särdeles usel film vid namn Acacia... skulle vara ngn form av skräck... men det var mest om ett läskigt träd... och varje gång det skulle bli lite gory så visade det sig att det var en dröm.....
Citera
2006-08-12, 12:15
Medlem
Biffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solarmike
A Sound Of Thunder där har ni världens sämsta film. Feta special effekter, ser ungefär ut som billiga Discovery animationer.

SLUTA! a sound of thunder e en soft film Ja, lite kassa data-skillz, men se igenom detta så kommer du att hitta något djupt!
Citera
2006-08-12, 12:58
Medlem
Två svenska

Kommer du med mig då? av Kjell Grede, torde vara det värsta pekoral som har spelats in. Någonsin.

Tre solar, av Richard Hobert, torde vara det näst värsta pekoral som har spelats in.
Citera
2006-08-12, 15:53
Medlem
"The bite"
Action-skräck
Muterade skallerormar har rymt ifrån lab. och folk på den ödsliga landsbygden attackeras. Den som blir biten blir själv förvandlad till en superaggressiv jätte-skallerorm.
Våran hjälte är på semester tillsammans med sin flickvän. Han blir dock själv biten i början utav filmen och på slutet förvandlas hans arm till en skallerorm som handlar mot hans vilja.

Stroryn, skådespeleriet, det tekniska allt suger kopiöst, förstår inte hur någon viljat och orkat spela in sådan skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in