2007-10-07, 19:11
Medlem
ensiferums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Sökarna

Helt hopplös på alla sätt och vis, allt från grotesk färgsättning till usla skådespelare. En film som är värdelös på alla sätt och vis. Dock underhållande

Om den är underhållande är det väll itne den sämsta filmen du sett? Jag älskar sökarna för övrigt, hur många balla repliker som helst!

Annars är Silent Scream riktigt usel, Evan Almighty för också rättså tråkig. Silent scream var bara pissigt gjord med en pissig handling och evan almighty för alldeles för förutsägbar
Citera
2007-10-07, 19:35
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensiferum
Om den är underhållande är det väll itne den sämsta filmen du sett? Jag älskar sökarna för övrigt, hur många balla repliker som helst!

Annars är Silent Scream riktigt usel, Evan Almighty för också rättså tråkig. Silent scream var bara pissigt gjord med en pissig handling och evan almighty för alldeles för förutsägbar
ja men den blir inte bra för det, det är ju det dåliga, de usla replikerna, den värdelösa ljussättningen som får en att småle just för att det är så kasst. Det är utan tvekan den sämsta filmen jag sett, utifrån det perspektivet.
Citera
2007-10-07, 19:41
Medlem
Metalhead21s avatar
The Fountain

Kanske bra om man är smart, men jag stod fan inte ut. Usel var den.
Citera
2007-10-07, 19:55
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metalhead21
Kanske bra om man är smart, men jag stod fan inte ut. Usel var den.
Hehe antingen hatar eller så älskar man den, men sämsta du någonsin sett? Du kanske bara ser Fellini, Herzog, Bergman och Kubrick, vad vet jag.
Citera
2007-10-07, 20:44
Medlem
Metalhead21s avatar
Citat:
Hehe antingen hatar eller så älskar man den, men sämsta du någonsin sett? Du kanske bara ser Fellini, Herzog, Bergman och Kubrick, vad vet jag.

Okej, jag såg den rätt nyligen så det är väl därför som den är den första jag kom att tänka på... Men jag står nog mer på hata-sidan än älska-sidan. Fattade ingenting bara
Citera
2007-10-07, 21:56
Medlem
Airbuzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varulv
Annars tycker jag "Det Okända" (Den heter väl så?). Den svenska skräckisen där dom hittar brända kycklingar i skogen som är farliga.

Ja, den var kass. Inte så mycket för själva filmen som för det faktum att de rippade hela konceptet bakom Blair Witch och sedan låtsades som ingenting...
Dom meddelade stolt att de hade kommit på den coola idén att skådespelarna skulle ha sina verkliga namn även i filmen... Som att aldrig Blair Witch gjorts och de hade kommit på värsta fräscha grejen!

Så:

Blair Wich - Bra
Det Okända - Härm-Olle
Citera
2007-10-07, 22:32
Medlem
Maaths avatar
Den absolut sämsta film som någonsin gjorts måste vara Direct Action med Dolph Lundgren. Filmen e så genomgående totalkass att man mår dåligt, om det beror på att det ser ut som om den e filmad med en kamera köpt på en bensimack lr om det e dialogerna vete fan. Se den iaf inte!
Citera
2007-10-08, 13:14
Medlem
Fraisers avatar
Outworld.
Citera
2007-10-08, 23:30
Medlem
Mr Gs avatar
Storm, med bla Eva Röse. Fan vilken sketfilm. Tittade på bio och "såg" klart filmen för att kompisarna som var med ville det.
Har lite svårt att berätta vad eländet handlade om, då jag inte kommer ihåg det, kanske sov jag större delen av tiden...ja, så måste det ha varit.

Det lilla jag kommer ihåg var att huvudpersonen, Jonas Karlsson, på nåt sätt gör upp med sig själv. Ja - Det var väl det !!!

Sämre än så här blir det iaf inte. Punkt.
Citera
2007-10-09, 03:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airbuzz
Ja, den var kass. Inte så mycket för själva filmen som för det faktum att de rippade hela konceptet bakom Blair Witch och sedan låtsades som ingenting...
Dom meddelade stolt att de hade kommit på den coola idén att skådespelarna skulle ha sina verkliga namn även i filmen... Som att aldrig Blair Witch gjorts och de hade kommit på värsta fräscha grejen!

Så:

Blair Wich - Bra
Det Okända - Härm-Olle

Det roliga med detta var väl också att de som gjorde "Det Okända" hävdar att Blair Witch kopierar deras film och att de var först med idén, detta trots att Blair Witch kom före.
Citera
2007-10-09, 03:47
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Sökarna

Helt hopplös på alla sätt och vis, allt från grotesk färgsättning till usla skådespelare. En film som är värdelös på alla sätt och vis. Dock underhållande
Sökarna är ju fan grym!!!
Citera
2007-10-09, 09:06
Medlem
Bridget jones dagbok eller vad skiten heter. Hatar hugh grant och avskyr mest av alla människor jag sett renee zelwegger. USH!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in