2003-11-27, 21:50
Bannlyst
House of the dead filmen är riktigt äckligt dålig. Den handlar om några amerikanska tonåringar som åker ut till en rave fest ute i en obebodd ö. När de väl är de där har alla blivit dödade av zombies. Då med hjälp av en gammal sjöman och en kvinnlig polis fixar alla vapen och börjar slakta alla när de lika gärna kunde ha dragit därifrån med hjälp av sjömannens båt. Helt plötsligt lär sig alla tonåringar karate och hur man skjuter med två 50. Desert Eagles i vardera hand.
Själva temat är baserat på de gamla Sega spelen och ibland utan någon anledning överhuvud taget så klipper de in små filmknuttar ur House of the Dead 2.

Snygga specialeffekter var det iallafall....
Citera
2003-11-28, 00:06
Medlem
petersens avatar
Tja, daaliga filmer finns det ju i massor. Den sämsta film som jag kan minnas att jag har sett är Top Gun och daa har jag ändaa genomlidit filmer som Dirty Dancing, Pretty Woman och Terminator II.

Den sämsta filmatiseringen av enn bok som jag naagonsin sett är American Psycho - inte för att boken är saa jäkla bra, men filmen... Den bästa filmatiseringen är färgversionen av Okänd soldat.
Citera
2003-11-30, 14:07
Medlem
nikeman85s avatar
skräckfilm

jag hade hört att den franska filmen "Vidoque" skulle va bra..
det va nog den sämsta skräckfilmen jag sett på mkt länge.. man måste nog vara 2 år och sängvätare för att ens skrämmas lite..
AKTA ER!
Citera
2003-11-30, 23:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nikeman85
jag hade hört att den franska filmen "Vidoque" skulle va bra..
det va nog den sämsta skräckfilmen jag sett på mkt länge.. man måste nog vara 2 år och sängvätare för att ens skrämmas lite..
AKTA ER!

Äsch, Vidoque är skön som fan. Dock så såg jag den aldrig med den minsta tanke på att det skulle vara någon form av skräckrulle. Den har en jävulskt skön atmosfär tycker jag. Skönt surrealistiskt filmad och underbara färger tillsammans med en skön, men ändå inte speciellt avancerad story. Ser den mer som deckar/äventyrsfilm, inte skräck.
Citera
2003-12-01, 00:57
Medlem
zappzapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBensin
Cecil B Demented... fy fa vilken skitfilm, kan va det sämsta jag sett.

American Cousine fick mig nästan att knäcka lcd skärmen i ett flygplan, vill ni må fysikskt illa så hyr skiten.

den är ju faktiskt riktigt bra. men förstår att den kan uppfattas som störande..

men en av de absolut sämsta filmerna måste vara daredevil, jag gillade verkligen tidningarna men filmen nä, och ta Matt Assfuck som huvudroll, finns det tråkigare människor?
Citera
2003-12-01, 12:19
Medlem
nikeman85s avatar
har ngn sett splatterfilmen "Legion of the dead" herregud vicket jävla stolpskott.. fick ju fan ont i huvet efter 10 minuter... det e nog den sämsta filmen på senare tid!

Peace!
Citera
2003-12-01, 13:16
Medlem
Robert_Goatses avatar
"30:e november" ligger ganska bra till titeln Svensk Kalkon No1
plus alla varianter på Pilsnerfilmer, går det att göra sämre film?
Citera
2003-12-01, 18:41
Medlem
luukuss avatar
Crossroads måste va den sämsta film som någonsin gjorts...
Citera
2003-12-03, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikeman85
har ngn sett splatterfilmen "Legion of the dead" herregud vicket jävla stolpskott.. fick ju fan ont i huvet efter 10 minuter... det e nog den sämsta filmen på senare tid!

Peace!

haha, jag tyckte den filmen var riktigt rolig! den har ju allt en sådan film behöver; splatter, underbar humor och cool musik.. (kanske).. helt klart sevärd film!!
Citera
2003-12-06, 16:38
Bannlyst
Sälen André och Ski School är filmer man bara inte klarar av att titta igenom.
Om man lyckas kan jag garantera att en och annan uppstötning av diverse äldre matvaror liger och avger rysliga dofter någonstans kring dina husatteraljer.
Citera
2003-12-06, 18:35
Medlem
Tyst Vittne är en av de mest skrattretande "thrillers" jag någonsin sett. Så sjukt genomrutten.
Citera
2003-12-09, 01:11
Medlem
ecps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luukus
Crossroads måste va den sämsta film som någonsin gjorts...
Jaaa absolut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in