2007-08-02, 11:25
Medlem
papa_ogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.K
Alla Delta Force filmerna är iktigt bra om ni vill se nått värdelöst!

Helvete heller, Chuck är kung!
Citera
2007-08-02, 12:03
Medlem
Fierys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallis
Den innersta kretsen...Är helt värdelös...

Håller med om att den inte var mycket att hänga i granen. 2,5 timmar av sådan seghet att man knappt orkar hänga med i den handling som påstås finnas, och Matt Damons rollfigur är ungefär lika intressant att betrakta som torkande målarfärg.

Den sämsta filmen jag sett hittills är nog Nattens Väktare (Nochnoy Dozor). Vet att den beskrivits som varande "första delen i en episk skräcktrilogi", men hittar för mitt liv inte någon vettig anledning till att den kunnat bli en sådan kassasuccé som den tydligen blev hemma i Ryssland. Smörja, helt enkelt.
Citera
2007-08-02, 12:51
Medlem

Death Tunnel

Det var fan inte klass på den filmen. Uthärdade inte ens hela, och har ingen önskan om att se slutet.
Citera
2007-08-02, 12:55
Bannlyst
Tora! Tora! Tora! Överskattad.

Nej nu försökte jag bara provocera igen.
Citera
2007-08-11, 10:02
Bannlyst
Narnia

måste fan säga nya jävla narnia filmen. Helt sjukt vad äckligt fula alla är speciellt lucy. De hadde väll fetaste jefla budgeten ändå så skapade de fan sämsta filmen ingame imo... Gillar fan böckerna och de gammla narnia filmerna :P

och hur kan ni dissa smala sussie ? så sjukt bra film, kan den typ utantill
Citera
2007-08-11, 10:10
Medlem
Necrobutchers avatar
Kill your darling (Fares fucking Fares)
Hard Luck (Wesley Snipes)
Strandvaskaren

Dessa tre är mina senaste 1-poängare.
Citera
2007-08-11, 10:22
Medlem
frankie16s avatar
Kopps borde vara i toppen på den svenska listan av usla grejer.
Citera
2007-08-11, 10:26
Medlem
homestarrunners avatar
finns många riktigt dåliga, men skall hålla mig till några som nästan fått mig att stänga av.

Göta Kanal 2 - Fattar inte hur skådisarna kan med att ställa upp, läser dom inte manus.

Allt med Van Damme - Han kan inte agera, exakt samma stil i alla hans filmer.
(kan se "No retreat No surender", "Bloodsport" och "Kickboxer" även om han har samma stil i dom så känns det som hans bästa filmer. Och man kan inte säga att dom är bra.)

All That Heaven Allows - sliskig film, så jobbigt sockersöt att jag mådde psykiskt dåligt när eftertexten hade rullat klart.
Citera
2007-08-11, 16:13
Medlem
Agent|Os avatar
För min del ligger Driven med Sylvester Stallone som racingstjärna väldigt bra till för titeln om den sämsta fitt-skiten någonsin exponerad på en bioduk.
Citera
2007-08-11, 16:51
Medlem
aoos avatar
Har någon nämnt "Frostbite" än?
Den är utan tvekan den sämsta filmen som någonsin gjorts.
Kass handlning, kassa skådisar.
Citera
2007-08-11, 18:11
Medlem
gregorivalettis avatar
har ni sett "beerfest"?

en två timmar lång film om ölhävning
Citera
2007-08-12, 21:58
Medlem
the wicker man med nicholas cage... råder andra att se den för att se hur dålig den är. skrattade länge efter filmen när jag insåg hur kass filmen varit och att den fanns med på topplistan där jag hyrde den :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in