2006-01-07, 22:07
Medlem
Lisa Regerar!s avatar
Bondock Saints. En så otroligt usel film. Handlingen är urkass, och saken görs inte bättre av de minst sagt svaga skådespelarinsatserna.
Citera
2006-01-07, 22:09
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa Regerar!
Bondock Saints. En så otroligt usel film. Handlingen är urkass, och saken görs inte bättre av de minst sagt svaga skådespelarinsatserna.

Nej nu får du ge dig! Den filmen är ju underbar! Skön dialog, bra filmat, härliga karaktärer. Gör om, gör rätt
Citera
2006-01-07, 22:11
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Nej nu får du ge dig! Den filmen är ju underbar! Skön dialog, bra filmat, härliga karaktärer. Gör om, gör rätt

där håller jag med till hundra procent
Citera
2006-01-07, 22:59
Medlem
Bloodstones avatar
"Återstoden av dagen" med bla Anthony Hopkins och Emma Thompson i rollerna. Denna film fick sjukt mycket bra recensioner när den hade biopremiär i sverige för typ 10 år sen. Filmen var så jävla genomusel att jag för första gången i livet funderade på att begära pengarna tillbaka. Filmen var en stor succe och den kvällen vi gick var det fullsatt som vanligt i salongen men efteråt såg alla i salongen ut som fågelholkar i huvudet, fanns inte en enda som inte verkade besviken, träffade på bekanta utanför som oxå såg den och de instämde i att den var usel. Som ett ordinare avsnitt av hem till gården ungefär, och då är jag snäll. Så kan det gå när folk rättar sig för mycket efter pissrecensenter, för Emma Thompson SKULLE man ju bara älska trots att hon är en högst ordinär skådis och ibland skitkass.
Citera
2006-01-08, 12:21
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enslavement
Irréversible ... jävla skitfilm
Håller med du. Jag ger mig FAN på att de har suttit i klipprummet och funderat på hur de ska få den att bli intressant... och så har de kommit på att om de berättar skiten baklänges så bör väl filmkritikerna svälja betet...
Citera
2006-01-08, 18:50
Moderator
MondoBizarros avatar
Flightplan måste ju nämnas.
Långsam, seg, tråkig och helt totalt jävla dum.

Jag och kompisen som instämde helhjärtat i hur rutten den var gick därifrån med halva filmen kvar, när vi efteråt hämtade tjejerna vi lämnat på bion sa dem: "Den blev MYCKET bättre sen!"

Yeah, right...
Citera
2006-01-08, 18:55
Medlem
athombears avatar
Absolut, OK Gargage.... riktigt tråkig händer absolut ingenting.... som att se färg torka ungefär....
Citera
2006-01-08, 23:10
Medlem
Coneheads - Dumhuvudet Dan Aykroyd och fyra andra CP:n lallar runt med deformerade huvuden och pratar med robotröst.
Coneheads får fem avfallskvarnar av fem möjliga.

Blixt Gordon- En överspänd idiot ränner omkring i rymden bland en massa skrattretande fula rymdvarelser och miljöer. Ibland tror man nästan att filmen är en parodi på alla kassa science fiction-filmer. Behöver jag ens nämna att skådespelarna är helt värdelösa och borde dö en plågsam död? En tröst är iaf att skiten utspelar sig ute i rymden. Ju längre bort dess bättre...
Citera
2006-01-09, 14:06
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa Regerar!

Ja, vilket jävla patetiskt försök att göra en cool film. Alla klyschor som finns radade på varandra. Blir förbannad bara jag tänker på den och att folk verkligen gått på skiten är ännu mer förvånande och skrämmande.
Citera
2006-01-09, 23:31
Bannlyst
The locals.
Värdelös handling och kassa skådespelare. Urtrist miljö.
Citera
2006-01-10, 01:12
Medlem
Ful i kantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderJerusalem
Rena kalkoner: Showgirls måste få en nominering.
Vad fan, jag var alltså så betuttad i Gina Gershon att jag inte upptäckte att det var en kalkon!
Tur att man mognat lite sen dess...
Citera
2006-01-12, 14:55
Medlem
ericos avatar
Ok, måste revidera det jag skrivit förut. Råkade ladda ner Alone in the Dark av Uwe Boll. (Wood, kom tillbaka, allt är förlåtet.)
Herregud, den toppar nu min lista över skit. Var så dålig att nu efter några dagar har jag svårt för att minnas vad som hände. Måste nu kolla resten av hans alster.
Ser att Ben Kingsley, Michael Madsen, Billy Zane, Geraldine Chaplin med flera är med i Blood Rayne och Ray Liotta, Burt Reynolds med flera kommer i In the Name of the King: A Dungeon Siege Tale. Skrämmande.
karriärmord?(för dom som har nån karriär kvar)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in