2006-06-08, 23:16
Medlem
xXxlGurrAlxXxs avatar
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000

Sämsta filmen jag sett. Ska det va komedi eller scifi?
Citera
2006-06-09, 13:48
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXxlGurrAlxXx
Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000

Sämsta filmen jag sett. Ska det va komedi eller scifi?

De ska la va scientologi om jag inte missminner mig. Inte för att det gör filmen bättre.
Citera
2006-06-09, 13:58
Medlem
Fruktpojkens avatar
The Fog 2005 versionen. Den är totalt värdelös, kassa skådisar och en helt runkig handling.

Det händer så många osannolika saker så det blir bara fånigt.
Citera
2006-06-09, 18:47
Medlem
Sickboys avatar
Date Movie var inte bra... men alyson hannigan är söt
Citera
2006-06-09, 20:05
Medlem
Liemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruce Wayne
Future War - slagsmål bland pappkartonger, radiostyrda dinosaurier och en fet cyborg. Enda gången jag minns mig ha sett två överviktiga män ramla över varandra i vad som ska vara en seriös actionfilm.

Vill tilllägga: En snubbe blir jagad av en veliciraptor i 5min å sedan klipper han till den en smäll så den dör. Ang. pappkartongerna, har jag nog inte haft så kul som när huvudrollen lyfter upp en av de 100 omärkta kartongerna, i slowmotion och kastar den - mot en cyborg. Att dem var omärkta fick mig bara att tänka "det är inget i dem".
Citera
2006-06-09, 20:31
Medlem
Liemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Napoleon Dynamite är den sämsta i historien.
Kul om man gillar att se inavlade utvecklingstörda mobbade människor gå runt och inte göra något i en och en halv timme.
Man vill ju ta livet av sig efter den skiten.

Agreed.

Han som spelar huvudrollen fick tusen dollar för det.
Han fick ett pris på nån filmgala för sin "prestation".
Citera
2006-06-09, 20:37
Medlem
newganons avatar
en film som jag hadde jävligt stora förväntningar på men som visade sig vara riktigt jävla kass var uppföljaren till krigarens själ
Citera
2006-06-11, 13:24
Medlem
WSEs avatar
The Ringer med Johnny Knoxville. En förlängd kopia av South Park avsnittet Up The Down Steroid där all humor är borta + en korkad kärlekshistoria.
Citera
2006-06-11, 13:50
Medlem
Black Scorpion (1995) (TV)
http://www.imdb.com/title/tt0112519/

Genre: Action / Sci-Fi (more)
Tagline: justice has a nasty sting.
Plot Outline: A female "BATMAN" with a strong story, intriguing characters, good action pacing... and several opportunities for sex.
User Comments: High camp good fun

Lätt den sämsta filmen jag har sett, tror att den har en uppföljare som är lika dålig. Hittade den nyss, här e den.

Black Scorpion II: Aftershock http://www.imdb.com/title/tt0115696/
Citera
2006-06-12, 01:31
Medlem
Okej, detta är inte den sämsta jag har sett men jag måste nämna den då jag såg den nyligen. Fyra veckor i Juni heter den med Tuva Novotny. Totalt händelsefattig film med låg trovärdighet. Hade man fått se Tuva naken hade den kanske varit godkänd, men inte ens det fick man.
Citera
2006-06-12, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lugosi
Äntligen.. Min första post på Flashback efter mycket lurkande

Sheredil
Svenskt lågvattenmärke som är riktigt dålig. 14-årig tjej som tar en häst som skall avlivas och rymmer ut till en öde sommarstuga.. Så dålig så det är inte sant (Den har visats på SVT ett par gånger och jag har lyckats se den en gång bakfull)
Äh, "Sherdil" är ju BRA! En ung och söt Rebecca Liljeberg som rider mycket gör att filmen är klart sevärd.

En riktigt usel film är "House of the Dead" av Uwe Boll: http://www.imdb.com/title/tt0317676/

Konstigt nog så blev inte en film baserad på ett dåligt datorspel särskilt bra.
Citera
2006-06-12, 07:23
Bannlyst
Osäker på titeln men..tror den heter Jagad?
Troligtvis tidigt 80-tal, hela filmen går i princip ut på att en galen lastbilschaufför jagar en stackare i en gammal röd bil genom land och rike.

Okändtitelnr2. Hela filmen utspelar sig i ett och samma rum. 2 personer är med i filmen och den är c:a 3h lång. Handlar om hur de udner andra världskriget förhörde och försökte bryta ner spioners psyke för att kunna pressa dem på info... Filmen var sjukt kass, ändå kunde jag inte sluta kolla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in