2012-06-24, 02:39
Medlem
Sökarna återkomsten (2006) är en het kandidat om vi pratar svenska rullar iallfall. Första filmen från 1993 är rätt "B" den med men ändå rolig och sevärd på nåt sätt, sen har den ju blivit något av en kult film. Men den andra filmen var fan en ren lidelse att kolla igenom, filmen har inget i princip att göra med första filmen och skådespeleriet är rent ut sagt uselt.
Senast redigerad av Funeralvictim 2012-06-24 kl. 02:50.
Citera
2012-06-24, 13:28
Medlem
ragingcows avatar
Remaken av psycho från 1998 med vince vaughn som norman bates, började fan garva när vince vaughn hade en klänning och en blond peruk.
Citera
2012-06-24, 17:39
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Remaken av psycho från 1998 med vince vaughn som norman bates, började fan garva när vince vaughn hade en klänning och en blond peruk.

Jag intalar mig själv att filmen är ett enda stort skämt. Det måste ha brunnit i skallen på Gus Van Sant, som annars gör så intressanta och vackra filmer.

Vince Vaughn i klänning och blond peruk.
Citera
2012-06-24, 17:45
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Jag intalar mig själv att filmen är ett enda stort skämt. Det måste ha brunnit i skallen på Gus Van Sant, som annars gör så intressanta och vackra filmer.

Vince Vaughn i klänning och blond peruk.

Jo man måste intala sig själv att det hela är ett skämt, med tanke på att Van Sant har gjort så många andra bra filmer. Sinnessjukt att samma person som gjorde den urusla remaken av Psycho regisserade den fantastiska Good Will Hunting (för att bara nämna en film). Sen hatar jag Vince Vaughn, men det är en annan sak!
Citera
2012-06-24, 18:07
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder

Antingen det eller så har filmstudion haft för mycket att säga till om under jobbet med filmen, van Sant ställde nog bara upp för att tjäna pengar för att finansiera sina andra projekt. Tror inte att han i egenskap av regissör vill kännas vid den filmen nuförtiden.
Citera
2012-06-24, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stålflisa
The Postman var väl ingen höjdare. Den hade kunnat vara rätt mycket bättre.

Postman får mycket skit, Men jag måste faktiskt erkänna att jag gillar den.
Inget mästerverk på något sätt men visst fan är det helt ok underhållning tycker jag ändå, påminner mig lite om fallout spelen vilket knappast gör saken sämre.

Men visst, jag har hört att herr Costner gjorde den för att han trodde det skulle bli en ny dansar med vargar, Riktigt så bra var den ju inte
Citera
2012-06-24, 19:39
Medlem
The Beach boys avatar
Alla filmer med Adam Sandler, men Big Daddy får jag nog välja.
Citera
2012-06-25, 00:22
Medlem
ConjureMes avatar
"We all go a little mad sometimes" är obetalbar humor med den fete och fule Vince Vaughn som Norman Bates; den yttersta definitionen av miscast. Frame to frame remake var det väl också, helt sanslöst
Citera
2012-06-25, 00:34
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Beach boy
Alla filmer med Adam Sandler, men Big Daddy får jag nog välja.
Tycker att Little nicky är det sämsta som sandler har gjort ,det sjuka att han fick 20miljoner dollar för att göra den filmen
Citera
2012-06-25, 00:35
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Iron Sky.
Citera
2012-06-25, 00:40
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Hahaha True.
Det tog mig faktiskt ett bra tag innan jag såg remaken men när man såg Vince vaughn's uppträdande så insåg man ju att det inte var för honom. Han bör hålla sig till komedi.
Det var inte så att han inte spelade en dålig psykopat men han gick inte den extra milen för att göra det troligt eller extra spännande. Dessutom så tog ju hans lilla fnitter skratt upp stämning istället för att dra ned den

Citat:
Tycker att Little nicky är det sämsta som sandler har gjort ,det sjuka att han fick 20miljoner dollar för att göra den filmen
Sämsta? Jag kan i alla fall komma på EN scen som fick mig att le under den filmen MEN Jiddra Inte Med Zohan måste utan tvivel vara hans värsta verk om inte åtminstone en utav dom. Usch!
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Iron Sky.
Ja den var fan korkad rakt igenom men den fick ur mig ett par skratt i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Gorgoroth
Måste fått en akut hjärnblödning, för jag råkade se, frivilligt,,,,The Stig Helmer Story.
Håller med. Katastrofalt dålig och tråkig!
Fast den är nog också mer tillämpad för den äldre generationen, men eftersom jag inte tillhör den kategorin förstår än idag inte varför jag inte stängde av den efter 10 minuter.
Senast redigerad av Kickex 2012-06-25 kl. 00:48.
Citera
2012-06-25, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Håller med. Katastrofalt dålig och tråkig!
Fast den är nog också mer tillämpad för den äldre generationen, men eftersom jag inte tillhör den kategorin förstår än idag inte varför jag inte stängde av den efter 10 minuter.

Visst är det även så att den sortens humor börjar bli otroligt förlegad?
Såg en av de där stig-helmer filmerna för inte så länge sedan (den där de är på solsemester) och jag vet att jag fann den rolig för många år sedan men nu kändes den väldigt.....igår!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in