2011-08-26, 06:00
Medlem
Dom flesta Japanska gore filmer. Dom är roliga men fan inte bra på nåt sett.
Citera
2011-08-26, 14:01
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IshethZenunim
Jag gillar både Combat Shock och Street Trash, men Hobo With A Shotgun var så fruktansvärt usel, och jag fattar inte hur du kan säga att det visuella är vackert! Skämtar du? Filmen ser ju ut att vara regisserad av en halvblind filmskolestudent. För att inte nämna "skådespelarna". Jag har nog inte sett en sämre ensemble sedan Troll 2. Varenda skådis i filmen spelar över så mycket att man undrar om de fick extra betalt för det. I och för sig har de inte mycket till manus att jobba med, men ändå.

Jupp, jag tycker att fotot är väldigt bra hanterat. Blandning mellan shaky-cam och vanligt stativ-filmande passade utmärkt, och neonfärgerna ger filmen ett vackert överdrag.
Skådespeleriet är väldigt "Tromafierat", påminner om Citizen Toxie och Terror Firmer.
Citera
2011-08-26, 14:31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grasklipparen
Dom flesta Japanska gore filmer. Dom är roliga men fan inte bra på nåt sett.

Har du något exempel? Menar du filmer som Machine Girl och Tokyo Gore Police?
Citera
2011-08-26, 21:12
Medlem
Jiimmmiishs avatar
2012 Doomsday
http://www.imdb.com/title/tt1132130/
Titta inte på den, okej?

Jag hade tråkigt helt enkelt och 2012 hade inte släppts riktigt än så jag fixade denna film för att jag är helt enkelt ett stort fan av katastroffilmer och jag hoppades på att kanske denna film skulle ge mig lite underhållning i alla fall.

Halvvägs in i filmen stängde jag av den drog en liten handtralla och gick och la mig till sängs.
Filmen är nu då förträngd och jag kommer inte ihåg så mycket av det jag såg men betyget på imdb säger nog det mesta ändå.
Citera
2011-08-26, 22:08
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiimmmiish
2012 Doomsday
Titta inte på den, okej?

Jag hade tråkigt helt enkelt och 2012 hade inte släppts riktigt än så jag fixade denna film för att jag är helt enkelt ett stort fan av katastroffilmer och jag hoppades på att kanske denna film skulle ge mig lite underhållning i alla fall.

Halvvägs in i filmen stängde jag av den drog en liten handtralla och gick och la mig till sängs.
Filmen är nu då förträngd och jag kommer inte ihåg så mycket av det jag såg men betyget på imdb säger nog det mesta ändå.

2012 är definitivt bland det sämsta jag sett. Enda behållningen är i så fall effekterna och han muppen som sitter och trycker i sin radiobuss.

Citera
2011-08-26, 22:11
Medlem
CristDaFists avatar
Sämsta vet jag inte riktigt men såg nya Captain America för några dagar sen och fyfan vad den sög. Såg lite över halva sen stängde jag av skiten. Trode det skulle vara lite råare action och bättre skådesspeleri men Nix pix inget var bra med den filmen.
Citera
2011-08-26, 22:20
Medlem
Jiimmmiishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
2012 är definitivt bland det sämsta jag sett. Enda behållningen är i så fall effekterna och han muppen som sitter och trycker i sin radiobuss.

Jag instämmer totalt, bara en massa amerikansk klichéskit som var skrattretande förutsägbart.
Den var bra gjord men inte mer.
Citera
2011-08-26, 22:24
Medlem
Halloween resurrection är bland det sämsta jag sett i mitt liv.
Citera
2011-08-26, 23:10
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Sämsta vet jag inte riktigt men såg nya Captain America för några dagar sen och fyfan vad den sög. Såg lite över halva sen stängde jag av skiten. Trode det skulle vara lite råare action och bättre skådesspeleri men Nix pix inget var bra med den filmen.

Rå action? Va? Hade du förväntat dig Punisher: War Zone-våld i en familjefilm, eller?

Helt klart godkänd film, dock inget speciellt.
Citera
2011-08-28, 05:40
Medlem
Pissmadames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConjureMe
Det är en otroligt daterad film, allt annat än tidlös. Många av skämten ter sig mycket märkliga när man ser filmen idag. Därmed inte sagt att det är världens sämsta film bara en väldigt dålig tidstypisk komedi från en svunnen tid när endast nördar förstod och använde sig av datorer t e x.

Ja, den där Bugger har ju nå riktiga guldscener, bla annat denna - CITAT:"Out of the way mama, im going for that bush!!" samt att han har en tröja som det står tryckt "Give me head till i drop dead" framtill, snacka om det skulle klinga lite fel med ett sådant "skämt" nu, eller kanske ringa ironsikt rätt, vem vet.. Men det finns några små guldkorn där, det är bara så att det tippar över lite väl mycket till "Över-b-ighets skalan lite väl mycket ibland, så filmer blir i slutänden - en sämst film..

Den här verkar ju vara kvalificerad för sämst-film akademin: http://www.youtube.com/watch?v=1nzd0R_OeOc&feature=related

Men för att nämna en jag personligen tyker är sämst, så är det nog spawn.. Sän så är demolition man egentligen en sämst film, insåg jag för nån vecka sän, inte för att prata om robocop 3.. Det finns ju många amerikanske skräp-action filmer
Senast redigerad av Pissmadame 2011-08-28 kl. 06:38.
Citera
2011-08-28, 12:10
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiimmmiish
2012 Doomsday
Titta inte på den, okej?

Det är ju Asylum som ligger bakom den, inte så konstigt då. Själv gillar jag det som jag har sett ifrån det bolaget och kommer att kolla in denna också då jag gillar 2012 skarpt.
Citera
2011-08-28, 13:45
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist

Kolla in den gamla Captain America från 80-talet (tror jag)! Den är kass men på nåt omodernt vis så den nästan funkar lite grann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in