2018-01-05, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NewWorldDisorder
Finns ingenting ur Fight Club som anspelar på schizofreni. Inte konstigt att du och många andra inte tycker om den filmen när ni är för korkade för att förstå den. Att ens nämna den i den här tråden visar bara hur jävla fel ni har hamnat i filmforumet. Visst, man behöver inte tycka om Fight Club, men att ni tar upp den som exempel på den sämsta filmen ni har sett är ju bara ren och skär idioti. Vilken listar ni som favorit då? Alla Älskar Alice? Babbas Bilar? Dum & Dummare?

M, The 400 Blows, 2001 och There Will Be Blood är några all-time favoriter hos mig. Tycker att Fight Club är skit. Fincher är dock en fantastisk regissör, överlag.
Citera
2018-01-11, 16:42
Medlem
iwaalgeudats avatar
Exterminator City från 2005. IMDB
Citat:
The Year is 2027. A robot pest controller turned serial killer has embarked on a murderous rampage, carving his way through the population of Atro City. Following in the wake of his destruction are a tough robot homicide detective and a sinister robot psychiatrist. Their investigation will take them on a terrifying journey into a twisted technological nightmare, more terrifying than you can ever imagine.

Det fetade är en av orsakerna till att jag kollade in den här filmen. Den här scenen är den andra orsaken som satte spiken i kistan. https://www.youtube.com/watch?v=8ZytZWimW3g

Seriemördar roboten är inte bara seriemördare utan i en djup Kristen religiös psykos också, samt att han brottas med 7 miljoner seriemördare som han bär inom sig.

Gillar man bröst, gore och slasher filmer så är detta en vinnare.
En fördel om man har låga förväntningar av filmer också, för den här är inte bra men väldigt rolig. Perfekt att se med vänner om man vill ha sig ett gott skratt. Helst onykter, för om man ser den nykter så kommer man ångra sig och bli förbannad istället.

Det enda filmen jag kan jämföra med är Peter Jacksons Meet The Feebles. Men istället för mupp dockor så är det typ hemmabyggda små robotar (gjorda av plastleksaker och transformers?).

Hela filmen går att se här: https://www.youtube.com/watch?v=nUiBKtXKZIg
eller tanka ner från CG om man föredrar det.

10/10
Citera
2018-01-16, 21:40
Medlem
Battlefield Earth - hängde inte med alls i den.
Pieces - lama specialeffekter och dåligt soundtrack imo
Hotel Inferno - en film gjord som den vore ett spel. funkar kanske för vissa men inte för mig.
Citera
2018-01-19, 00:33
Medlem
shitlists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densnallakillen
Battlefield Earth - hängde inte med alls i den.
Pieces - lama specialeffekter och dåligt soundtrack imo
Hotel Inferno - en film gjord som den vore ett spel. funkar kanske för vissa men inte för mig.
Tänker du på skräckisen från 80-talet?
Lite speciell men den har sin charm, förstår dock att den inte passar alla.
Citera
2018-01-19, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shitlist
Tänker du på skräckisen från 80-talet?
Lite speciell men den har sin charm, förstår dock att den inte passar alla.
ja, den här: http://www.imdb.com/title/tt0082748/
Citera
2018-01-19, 12:26
Medlem
Bret-Harts avatar
Into the darkness-elen försvinner i världen och två kvinnor är i ett hus och det händer minimalt med grejer och deras val är så urbota korkade så man undrar om dom inte är lobotomerade
Citera
2018-01-29, 16:04
Medlem
Sven-Invars film "under Ditt Parssol" är ingen höjdare direkt.

Jag ogillar de flesta av Colin Nutleys filmer också
Citera
2018-01-29, 17:35
Medlem
Bret-Harts avatar
The elf- Hur kan man misslyckas så kapitalt med en så enkel ide?
Citera
2018-02-18, 17:40
Medlem
"Lobster" kommentarer överflödiga.
Citera
2018-02-18, 18:44
Medlem
The Gore Gore Girls

Jag gillar verkligen Blood Feast och The Wizard of Gore, men det här är en av de absolut sämsta filmerna jag har sett. Lite strippor som dansar, medans en mördare går runt och mördar dem. Eller något sådant.

Den här var inte ens rolig. Bara trälig att ta sig igenom. Jag var smärre sömndepraverad när jag såg den, så jag hade kunnat skratta åt precis vad som helst. Dock inte denna.

Open House

Sämsta slasher-filmen som jag skådat, och jag har skådat många. En galning tar död på fastighetsmäklare. Dåligt? Dåligt.
Citera
2018-02-18, 21:33
Medlem
iwaalgeudats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antilife
The Gore Gore Girls

Jag gillar verkligen Blood Feast och The Wizard of Gore, men det här är en av de absolut sämsta filmerna jag har sett. Lite strippor som dansar, medans en mördare går runt och mördar dem. Eller något sådant.

Den här var inte ens rolig. Bara trälig att ta sig igenom. Jag var smärre sömndepraverad när jag såg den, så jag hade kunnat skratta åt precis vad som helst. Dock inte denna.

Haha, låter som storyn till Exterminator City, fast då är mördaren en robot med religiös psykos.
Gore Gore Girls har jag dock missat så blir nog att tanka ner den, tackar.
Citera
2018-02-18, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iwaalgeudat
Haha, låter som storyn till Exterminator City, fast då är mördaren en robot med religiös psykos.
Gore Gore Girls har jag dock missat så blir nog att tanka ner den, tackar.

Exterminator City ska man kanske kika på. Men du laddar ner Gore Gore Girls på egen risk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in