2012-05-25, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Placido-Domingo
Håller med, den filmen gör verkligen skäl för namnet.

Ja, det är en dålig film. Men det blev väl ingen succé heller, har jag för mig?

Citat:
Ursprungligen postat av 0910SS
Då är vi tre. Försökte se den i hopp om att det skulle vara typ en ny Fucking Åmål.

på mig säger jag bara.

Fyra, med mig. Men jag trodde snarare det skulle ha kunnat bli en ny Hip Hip Hora, för de filmerna går väl ut på ungefär samma sak (fast Hip Hip Hora är mycket bättre). Istället blev det ju som det blev - en dålig film, helt enkelt.

Apropå svenska ungdomsfilmer så tycker jag att Sandor slash Ida eller vad den nu heter också är ganska usel. Jag hyrde den en gång och jag blev riktigt besviken.
Citera
2012-05-26, 08:15
Medlem
IlluminatedAliens avatar
Väl styrkt av radioserie, tv-serie, böcker och dataspel gav jag mig på att slutligen se filmen "Liftarens Guide till Galaxen" (2005)...

RIKTIGT RIKTIGT USEL. Usel på så många plan att jag inte vet var man skall börja såga. Så det är lika bra att jag låter bli.
Citera
2012-05-26, 10:24
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stenbergsmannen
Vad skriver du ? Messiah of Evil är mycket bra. En historia inte helt olik det som HP Lovecraft skrev om. Och för en gångs skull har den ingen humor som de flesta HP Lovecraft filmtolkningar oftast tyvärr har.

Hmm, för 15 år sedan hade jag och några kompisar en filmklubb med namnet C på film (C-filmsklubben), Messiah of Evil var den film som fick lägst betyg med sina -8,7 i genomsnitt (skalan 0 till -10).
En riktig skitfilm, så dålig att den måste ses!
Citera
2012-05-28, 01:52
Bannlyst
Nu kom jag att tänka på en till dålig film jag sett - Postmortem, en film där Charlie Sheen spelar en tråkig version av Charlie Harper. Och han gör det inte särskilt bra heller. Dålig film.
Citera
2012-05-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Good Burger är en klassiker inget som hör hemma i denna tråden enligt mig.

Om du är allvarlig är det nästan värre än filmen i sig.. Kan inte släppa det, den filmen har gett mig men för livet..

Finns inget inom filmvärlden som fått mig så arg, uppgiven, illamående och ledsen på samma gång. Alla världens jävla snyftdokumentärer inkluderat..
Citera
2012-05-29, 18:17
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Om du är allvarlig är det nästan värre än filmen i sig.. Kan inte släppa det, den filmen har gett mig men för livet..

Finns inget inom filmvärlden som fått mig så arg, uppgiven, illamående och ledsen på samma gång. Alla världens jävla snyftdokumentärer inkluderat..
Haha! jag är allvarlig, Kenan och kel är favoriter sen barndomen så de har nog mycket med det att göra. Såg även filmen för första gången när jag var 7 år. Men visst du får hata den så mycket du vill, inget mig emot
Citera
2012-05-29, 18:20
Bannlyst
Highlander 2 måste jag nämna här, fy för fan alltså, den suger apknullad kuk av alla anledningar.
Citera
2012-05-30, 17:13
Medlem
morkfromorks avatar
House Broken (2009) med Danny Devito.

Inte ens Katey Sagals tuttar kunde rädda denna.
Citera
2012-06-02, 23:02
Medlem
Bret-Harts avatar
Har filmkväll med några kompisar och flickvännen,först såg vi en Arnold rulle som var helt okej,men nu rullar "Surf School" i bakgrunden medans jag skriver detta.
50 procent av sällskapet säger att dom tycker om den,min flickvän har gått och lagt sig,jag funderar på att säga upp bekantskapen med den 50% som sitter och skrattar åt skämten i filmen
Citera
2012-06-18, 02:13
Medlem
Methones avatar
Haha, kom just att tänka på en film jag måste ladda ned för att återse. Silverman hette den. Kom ihåg hur roligt vi hade åt den och kollade på den av just den anledningen.

edit:
http://www.imdb.com/title/tt0217802/

Hahahaha
Citera
2012-06-23, 22:38
Medlem
Necrolusters avatar
Hajen 4, eller ska jag kanske säga... Hahahahahajen 4.

Totalt värdelös.
Citera
2012-06-23, 22:49
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necroluster
Hajen 4, eller ska jag kanske säga... Hahahahahajen 4.

Totalt värdelös.

Jag skulle faktiskt säga att trean är ännu sämre. Jag menar, fyran är ju ändå rolig på grund av sin uselhet, plus att öppningsscenen är riktigt jävla bra. Trean är dock totalt urusel, och riktigt tråkig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in