2012-04-28, 16:44
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiSenior
Vilka minnen jag har av den filmen. Det är nog den absolut läskigaste filmen (för stunden) jag någonsin sett. 10 år gammal såg jag den med min 2 år äldre kusin ute i deras hus på landet helt utan grannar. Jag har aldrig drömt så mycket mardrömmar om någon film tror jag. Hela kvällen slutade dessutom med ett strömavbrott och vi fick gå och lägga oss i total mörker och tystnad
Hahahaha sorry men jag garva faktiskt framför dataskärmen! Det är ju verkligen som upplagt för att man ska få panik

Titanic 2: Filmen var så oerhört kass så att man knappt kan beskriva det, så otroligt dåligt gjord och med flera misstag där man ser att allting är filmat framför en green screen, samt kasst skådespeleri där jag tom tror att jag hade kunnat göra bättre.. Orkade inte ens se klart på filmen och då är det illa!

Human Centipede 1&2
: Att första filmen skulle vara den värsta skräckfilmen någonsin som medierna sa var man skeptisk till ifrån början men att den skulle vara så usel så att det mer likna en komedi hade jag inte förväntat mej, däremot så var det inget fel på hur den var gjord eller med allt skådespel.. 2:an däremot var rent utsagt urusel! Att den var gjord i svartvitt fanns det absolut ingen anledning till och de gjorde bara filmen sämre och förstörde dessutom hela grejen med 1:an..

Undrar om ens regissörerna till dom här filmerna tycker att dom är bra?
Citera
2012-04-28, 20:25
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Human Centipede 1&2
: Att första filmen skulle vara den värsta skräckfilmen någonsin som medierna sa var man skeptisk till ifrån början men att den skulle vara så usel så att det mer likna en komedi hade jag inte förväntat mej, däremot så var det inget fel på hur den var gjord eller med allt skådespel.. 2:an däremot var rent utsagt urusel! Att den var gjord i svartvitt fanns det absolut ingen anledning till och de gjorde bara filmen sämre och förstörde dessutom hela grejen med 1:an..

Undrar om ens regissörerna till dom här filmerna tycker att dom är bra?

Passar perfekt in i denna tråd. Tom Six är totalt talanglös, när det kommer till att göra film. Filmerna lever endast på grund av själva idén, för filmerna i sig har ingenting som varningstexterna utlovar. Det finns inga extrema scener, det finns inget värt att censurera/klippa bort. Hostel och Saw-filmerna är tio gånger äckligare.
Citera
2012-04-28, 22:57
Medlem
Pinkkings avatar
Red state
Fyfan vad jag hatar denna rulle. Fått hyffsat betyg på imdb men detta bara pga den låga budgeten?. Alla skådespelare är så jävla sämst och filmen är sjukt utdragen och förutsägbar. Jävla skitfilm som borde utrotas från denna planet, seriöst Kevin Smith ska fan inte få göra film. Nä ett jävla skämt är den, se den inte! Denna förklaring är bra : "This is an awful movie. I'd rather watch a bad episode of any of the "Law & Order" TV shows".....
Citera
2012-04-28, 23:18
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkking
Red state
Fyfan vad jag hatar denna rulle. Fått hyffsat betyg på imdb men detta bara pga den låga budgeten?. Alla skådespelare är så jävla sämst och filmen är sjukt utdragen och förutsägbar. Jävla skitfilm som borde utrotas från denna planet, seriöst Kevin Smith ska fan inte få göra film. Nä ett jävla skämt är den, se den inte! Denna förklaring är bra : "This is an awful movie. I'd rather watch a bad episode of any of the "Law & Order" TV shows".....

Hans bästa sen Clerks 2. Skönt att han hoppade av Hollywood.

Cop Out passar bättre i denna tråd. Där kan vi snacka skitfilm.
Citera
2012-04-30, 01:56
Bannlyst
Svart Lucia var riktigt dålig.
Citera
2012-04-30, 02:07
Medlem
aceblacks avatar
Hmmm, One Eyed Monster är nog den sämsta jag sett. Den handlar om en grupp porrstjärnor (som föressten spelar sig själva) bland annat Ron Jeremy åker till en avlägsen plats för att spela in en porrfilm då en alien tar över Rons kuk, sliter sig loss ifrån hans kropp sen drar omkring och dödar folk genom att bokstavligen knulla ihjäl dem i diverse kroppsöppningar. Det är ingen porrfilm utan en "seriös" spelfilm. Den är väl menad som en komedi antar jag (?) men den är bara rolig genom hur extremt dålig den är.
Citera
2012-04-30, 09:45
Medlem
HaquinSpegels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Gagel
Jag håller med dig till fullo. Hyrde den med och blev brutalt besviken. Enligt en bekant så skall Mutant Chronicles vara väldigt löst baserat på det gamla svenska rollspelet Mutant men det får vi inte hoppas då det vore att strö salt i såren på en gammal rollspelare som mig.

Tyvärr är så fallet. Gamla Mutant evolverade till Mutant Chronicles på 90-talet i nåt försök att ta upp kampen med Warhammer 40K. Malkovich och även min favorit Ron Perlman är med i detta skräpet. Fan ta Fredrik Malmberg som horat ut svensk rollspelshistoria för snabba B-filmsdollar. (även om jag förstår honom fullständigt ur ett affärsperspektiv, minnen och nonstalgi ger inga intäkter)
Citera
2012-04-30, 18:38
Medlem
De ofrivilliga. Fattade inte ett smack av den. Massa random scener ihopklippta bara. Totalt värdelöst.
Citera
2012-04-30, 20:32
Medlem
TheBurdens avatar
Murder-Set-Pieces. Vilken B-rulle, alltså.
Citera
2012-05-06, 03:12
Medlem
Ful-Rons avatar
Det finns så mycket skit så det är svårt att avgöra... Men om jag måste välja någon så är det den svenska ungdomsfilmen "Fjorton Suger". Värdelös story, kameramannen var antagligen full+hög+drabbad av parkinsons, skådespelarna är så usla så att ta mig fan Adam Sandler framstår som det bästa som har hänt filmhistorien...

Det är en så genomusel filmjävel så att jag skulle kunna skriva två sidor bara för att tömma mig själv på ilskan för att ha utsatt mig själv för nå dylikt...
Citera
2012-05-06, 12:35
Medlem
Bret-Harts avatar
Hade införskaffat den gamla rullen "Spökligan" på vhs via Tradera då den inte finns på DVD,minns att vi hyrde den när jag var liten när den precis hade kommit ut 1987 och såg så fram emot att se filmen igen efter nästan 25 års frånvaro,det var kanske inte riktigt så bra som man minns den,så här såg jag ut när jag såg den...... Det var 1 timme och 27 minuter det....Värdelösa skådisar,skrattretande manus,"Skynda dig på jag måste skita" Så usel så den var bra.
Bert Åke varg sitter och spelar Duck Hunt med Zapper på polisstationen!
Mats helge Olsson Regisserade och spelar även en av knuttarna i filmen,det säger ju en del också.
Kommer behålla den för att den var så jävla skrattretande usel.
Sune Mangs är med också och börjar slå med en hammare i ett bord av till synes ingen anledning samtidigt som han pratar i telefon

Varför filmen heter "Spökligan"? ja du säg det,inte handlar den om spöken i alla fall!
Citera
2012-05-06, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cuughar
De ofrivilliga. Fattade inte ett smack av den. Massa random scener ihopklippta bara. Totalt värdelöst.

Du har inte funderat att det kanske är dig det är fel på och inte filmen om du inte fattade ett smack av den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in