2012-01-22, 02:05
Medlem
legosnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gucci_mane
Jag kom pa en... The Mist (2007). Helt vardelos, men slutet var pyttelite coolt. Men inte overdrivet.
Minns att jag efter The Mist var helt ärligt, genuint jätteförbryllad över hur någon i huvudtaget kunde se något värde i den. Jag funderade då om att filmen var antingen ironisk eller att den flörtade med någon slags gammal b-filmsnostalgi som jag inte har någon kännedom om.

Fattar fortfarande inte, och det irriterar mig.
Citera
2012-01-22, 02:50
Medlem
Rakiis avatar
Jag ser en del skräp och sett extra mycket skräpfilm på sistone men nog måste det vara The Wicker Tree som är det sämsta som jag sett på väldigt länge.
Citera
2012-01-22, 08:39
Medlem
Killer tomatoes kan väl nämnas i detta sammanhang , osäker på filmtiteln men blodtörstiga tomater , bitch please! Sedan har alla filmer bortsett från get rich or die tryin med 50 cent förmåga att suga multum .
Citera
2012-01-22, 11:43
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legosnopp
Minns att jag efter The Mist var helt ärligt, genuint jätteförbryllad över hur någon i huvudtaget kunde se något värde i den. Jag funderade då om att filmen var antingen ironisk eller att den flörtade med någon slags gammal b-filmsnostalgi som jag inte har någon kännedom om.

Fattar fortfarande inte, och det irriterar mig.

Det är en bra skräckfilm, that's it. Det är uppenbart att den flörtar med b-filmer.

---

Feast 3. Ettan var riktigt rolig, och fräsch. Tvåan var hemsk. Trean är genomusel.
Citera
2012-01-22, 18:08
Bannlyst
Hulk från 2003. Hulken är så jävla fult animerad och skådisarna presterar inte särskilt bra - inte ens de bra skådisarna (Nolte och Connolly).
Citera
2012-01-22, 18:11
Medlem
Uli Lommels Black Dahlia. http://www.imdb.com/title/tt0905968/

Det kan helt enkelt inte bli sämre.( Jo,det kan det, Uli Lommels HP Lovecraft film som kom för några år sedan var i samma klass, den får nog Lovecraft själv att vrida sig i graven.)

Över till Black Dalia igen. Uli har alltså fått för sig att göra lågbudget seriemördarfilmer, och resultatet blir pinsamt dåligt. Vad är det för fel på karln, skäms han inte över att göra sådant skit. Uli Lommels övriga filmer om seriemördare Zodiak och Flickan i Källaren är lika dåliga de med. BTK och Green river killer funkar i alla fall. Sen gjorde han Diary of a Cannibal, har tyvärr tack och lov inte sett den.
Senast redigerad av stenbergsmannen 2012-01-22 kl. 18:18.
Citera
2012-02-03, 21:35
Bannlyst
Final Destination 3 - ettan blev riktigt lyckad, så att de ville göra en uppföljare kan man väl förstå. Men de borde ha stannat där och nöjt sig med två filmer. Trean är bara pinsam och larvig.

Fat Pizza. Larvig och barnslig dynga. Ångrar att jag såg skiten.

De bortglömda - jag har absolut ingenting emot spansk film, men just den här var bara seg och långtråkig.

In the Cut. Absolut ingenting händer under filmens gång. Värsta sömnpillret. Att Mark Ruffalo kunde ställa upp är ett stort mysterium.

I'll Always Know What You Did Last Summer. Behöver jag verkligen motivera?
Citera
2012-02-04, 22:54
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Twighlight var en fruktansvärd bajshög. Jag led genom detta skärp som var så ofantligt uselt, så äckligt dåligt & för att inte nämna kass & värdelös.

Det blir värre...
Citera
2012-02-04, 23:24
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mozarts-Ghost
In the Cut. Absolut ingenting händer under filmens gång. Värsta sömnpillret. Att Mark Ruffalo kunde ställa upp är ett stort mysterium.

En av mina kanske största guilty pleasures inom film, och i min mening Jane Campions bästa film tillsammans med The Piano. Gillar verkligen blandningen mellan erotiska undertoner och thriller, Mark Ruffalo är alltid bra i min mening och filmen är riktigt sleazig på ett bra sätt.
Citera
2012-02-05, 00:59
Medlem
Ozknybergs avatar
Jag rankar fortfarande Flickan i källaren som den absolut sämsta filmen man har sett.
Citera
2012-02-05, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Jag rankar fortfarande Flickan i källaren som den absolut sämsta filmen man har sett.

Ja, det är ju idioten Uli Lommel som gjort den. Såg Mother of tears (Dario Argento), vet inte vad jag ska skriva, skräp helt enkelt. Inte ens att Dottern Asia Argento eller Udo Kier är med kan rädda den, totalt magplask.
Citera
2012-02-05, 03:54
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Det blir värre...
Vågar inte gå djupare för det var en hemsk upplevelse & fattar inte hur i hela hel**e detta kan ha blivit så populärt?
Är dagens unga helt blåsta? Eller svara inte.........de är helt blåsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in