2010-03-17, 02:15
Medlem
Bridge of Dragons med Dolph Lundgren är i en helt egen klass av usel. Jag vet inte vart jag ska börja.

Ett österuropeiskt land styrt av asiatisk kung som ska gifta sig med en asiatisk tjej, en engelsk nanny, dolph och hans kompanjoner är amerikanska gung ho soldater som uppfostrats av den asiatiska kungen.. jag kunde se ca 20 minuter.

Ajustja, asiatiska kungens östeuropeiska soldater har nazistuniformer
Citera
2010-03-17, 02:21
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlk
Bridge of Dragons med Dolph Lundgren är i en helt egen klass av usel. Jag vet inte vart jag ska börja.

Ett österuropeiskt land styrt av asiatisk kung som ska gifta sig med en asiatisk tjej, en engelsk nanny, dolph och hans kompanjoner är amerikanska gung ho soldater som uppfostrats av den asiatiska kungen.. jag kunde se ca 20 minuter.

Ajustja, asiatiska kungens östeuropeiska soldater har nazistuniformer
Glöm inte att de även är satanister och kommunister så klart. Flaggan har en röd stjärna och på fordonen står det 666 om jag inte missminner mig.
Citera
2010-03-17, 14:59
Medlem
"Wrong side of town"

http://www.imdb.com/title/tt1431191/

Det är den sämsta filmen jag har sett, vilket skit! Trodde inte det var på riktigt, så dåligt så jag var tvungen att se hela. Helt sjukt.
Citera
2010-03-28, 15:30
Medlem
Mrtn31s avatar
Nu kommer jag få en hel tankbil skit över mig men det är det värt. Jag nominerar Avatar.
Vart ska jag börja.. Amerikansk smörja, kunde förutspå hela filmen efter introscenen. Okej effekterna är fantastiska, men det känns som dom tvingar upp käften på en medans dom kör ner effekterna i halsen på dig och skriker "DETHÄR MÅSTE VARA DET C00LAZTE DU NÅNSIN SETT VA!!!??? VA!!??? ELLERHUR!!!!???". Sen att filmjäveln höjdes till skyarna av alla filmkritiker som finns var inte heller någon fröjd.
Citera
2010-04-28, 21:38
Medlem
"Class of ´84" och "Savage dawn."
Citera
2010-04-29, 00:05
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtn31
Nu kommer jag få en hel tankbil skit över mig men det är det värt. Jag nominerar Avatar.
Vart ska jag börja.. Amerikansk smörja, kunde förutspå hela filmen efter introscenen. Okej effekterna är fantastiska, men det känns som dom tvingar upp käften på en medans dom kör ner effekterna i halsen på dig och skriker "DETHÄR MÅSTE VARA DET C00LAZTE DU NÅNSIN SETT VA!!!??? VA!!??? ELLERHUR!!!!???". Sen att filmjäveln höjdes till skyarna av alla filmkritiker som finns var inte heller någon fröjd.
+1

Såg den igår, cool grafik, men så klyschigt att man glömmer bort att det ska föreställa en annan planet och framtiden, det är helt enkelt ingenting i hela filmen som är nytt.
Citera
2010-04-29, 01:09
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtn31
Håller fullständigt med. Fast det är inte den sämsta film jag någonsin sett. Avatar kan man se utan att fyllas av lusten att göra något roligare i stil med att kastrera sig med ett rostigt rakblad. Det kan man inte säga om till exempel Pulgasari. Den är dålig, men inte riktigt så dålig att den blir bra (tänk Mördartomaterna eller Evil Dead) och inte så dålig att den blir ren tortyr. Relativt kritiken den fått så är den dock antagligen en av världens sämsta filmer. Det finns säkert porr med bättre handling.
Citera
2010-04-29, 01:17
Medlem
Kraxblots avatar
Alla filmer av Uwe Boll men speciellt Seed. Screenplayen är helt åt helvete för långsam och oengagerande. Det märkliga är dock att en slaktscen är suverän dvs den när han slår bort kärringens huvud med en hammare.
Citera
2010-04-29, 01:19
Medlem
Monkeyspanks avatar
Har tackolov lyckats förtränga de värsta, men åttiotalets Amerikanska "collegekomedier" brukade vara så usla att man fick klåda över hela kroppen.

Tycker även att "Titanic" var ett riktigt pekoral.
Citera
2010-04-29, 13:55
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
"Class of ´84" och "Savage dawn."
Skojar du eller?
Class of '84 är ju störtskön!
Citera
2010-04-29, 14:00
Medlem
Johnankas avatar
Pledge this med Paris Hilton i huvudrollen.
Det var en sen kväll och hyrstället skulle precis stänga. Och jag var så dum att jag inte brydde mig om att min skadeglada kompis valde film.

Jag förstår inte hur någon person, någonstans, kan tänka sig att investera pengar för att göra en sådan meningslös film. Vad är målet? Att vara en så stor idiot som möjligt?
Citera
2010-04-29, 15:29
Medlem
squiriferousHs avatar
Brukar vara rätt "duktig" på att ta mig igenom även rätt usla filmer faktiskt, men en av väldigt få jag stängt av efter ca en halvtimme var Sex and the city-filmen. Vilken smörja... TV-serien tyckte jag dög som tidsfördriv nån gång emellanåt på den tiden då det begav sig, men av nån anledning var skådespeleriet så pinsamt kasst att jag fick stänga av den för att förhindra hjärtinfarkt. Och nu kommer snart en uppföljare..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in