2012-02-05, 12:32
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Det blir värre...

Japp, har sett "New Moon", den var fånig, för att uttrycka det hela milt

http://nyheter24.se/filmtipset/film/new-moon-2009.html
Citera
2012-02-08, 23:18
Medlem
akilles92s avatar
Går kanske aningen OT nu, men jag har funderat en hel del kring riktigt dåliga filmer där det trots allt förekommer en eller rentav flera bra rollprestationer. Finns det någon sådan?

Det ena borde ju förvisso inte utesluta det andra, i en riktigt dålig film borde det ju inte existera bra rollprestationer, men vad har ni för åsikter? Finns det någon skådespelarinsats som gör att filmen inte går från att vara dålig till direkt motbjudande?

Har gått och funderat kring denna fråga ett par dagar, och har svårt att själv komma på någon film av detta slag, där av har jag inga exempel att ge er.
Citera
2012-02-08, 23:33
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akilles92
Går kanske aningen OT nu, men jag har funderat en hel del kring riktigt dåliga filmer där det trots allt förekommer en eller rentav flera bra rollprestationer. Finns det någon sådan?

Von Triers Breaking the Waves innehåller många bra rollprestationer, men det är en vidrig film.
Citera
2012-02-08, 23:36
Medlem
holypengarsmsalanas avatar
Världens sämsta film är helt klart gudfadern!
Hur fan kan folk titta på den? Allvarligt?
Citera
2012-02-09, 08:39
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akilles92
Det ena borde ju förvisso inte utesluta det andra, i en riktigt dålig film borde det ju inte existera bra rollprestationer, men vad har ni för åsikter? Finns det någon skådespelarinsats som gör att filmen inte går från att vara dålig till direkt motbjudande?

Kristen Stewart brukar vara bra men var så jävla dålig i Eclipse att det var över mitt förstånd.
Citera
2012-02-09, 10:44
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Kristen Stewart brukar vara bra

När har hon någonsin varit bra? Hon är helt klart en av de absolut sämsta skådespelerskorna, någonsin. Noll inlevelse, och hennes ansiktsuttryck ser likadant ut hela tiden. Hon har allt som en skådespelare inte ska ha.
Citera
2012-02-09, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
När har hon någonsin varit bra? Hon är helt klart en av de absolut sämsta skådespelerskorna, någonsin. Noll inlevelse, och hennes ansiktsuttryck ser likadant ut hela tiden. Hon har allt som en skådespelare inte ska ha.
Hon är inte dålig i Into the Wild, men den rollen var ju inte särskilt krävande heller. Nu säger jag inte att hon var bra i Into the Wild, högst medioker prestation. Hade hellre sett någon annan i den lilla rollen då hon är väldigt ful.
Citera
2012-02-13, 14:50
Medlem
Opilus5500s avatar
"Dreamcatcher" första halvlek känns rätt okej. Sen i mitten av filmen så blir totalt kalkon rulle! De är en flopp, värsta skiten som någonsin har skådats på film.

The last Airbender, fy fan vilken jävla skit film. Den funkar inte ens till familje film, utan klassas till en B serie som skulle passa bra till sommar program ifrån 1995
Citera
2012-02-13, 14:54
Medlem
RocknRollPussys avatar
The ark va ju riktigt jävla värdelös alltså...
Citera
2012-02-13, 14:56
Medlem
RocknRollPussys avatar
OCH The tree of life...wtf???? massa sontant tankemummlande till massa fina kortisar av natur och universum. Brad pitt med bomul i kinderna.. wtf?
Citera
2012-02-13, 15:00
Medlem
tokiigs avatar
Den svenska filmer Jag saknar dig är nog bland de sämsta filmerna jag sett.
Känns som att de har plockat upp skådisarna från gatan i Piteå.
Citera
2012-02-13, 15:00
Medlem
RocknRollPussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
hon passar i roller som tex deprimerad zombie. deprimerad tjej, blyg zombie, fundersam tjej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in