2006-01-13, 11:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
Det är så jävla svårt att nämna den allra sämsta man sett...

Men när jag såg "Little Nicky" så minns jag att jag tänkte: -Sämre än så här blir det inte!

Hehe, ja, Adam Sandler spelar satans son, och den var faktiskt riktigt dålig

Sen såg jag någon film för något år sen, kan ju säga att det var en riktig B-skräckis, det var några tjejer som arbetade på strippklubb, och sedan var det en man som mördade dom, en efter en, antar att dom hade försökt göra en remake av "Scream" och "Jag vet vad du gjorde förra sommaren", endast B-skådespelare var med, usel handling, och ja, ni kan räkna ut resten...
Det enda som var bra att alla brudar som strippade fick man se "topless"
Citera
2006-01-13, 11:26
Medlem
FNGs avatar
Kom just att tänka på två alster som innehåller en av mina favoritskådespelare Sam Neil. Karln är vansinnigt bra skådespelare och har världens sämsta förmåga att välja manus, alternativ borde hans agent skjutas. De två filmerna jag tänker på är naturligtvis:

Event Horizon, den film som fick mig att börja avky Laurence Fishburn och Merlin, även om detta ursprungligen var ett tv alster. Sen kom jag på en annan liten rackare: Krull. Det finns inget vackrare än kärleken mellan en prins och hans kaststjärna.

//FNG
Citera
2006-01-13, 13:43
Medlem
jagvetdetduintes avatar
Min sämsta tror jag var en film som heter Cocaine..Tänk dig en 2-timmars porrfilm utan porren... Men omslaget var fint!

Citat:
Ursprungligen postat av Ninjatroll
Hoppas verkligen det är Amerikanska Solaris du menar. Kan hålla med om att den är skit. Du borde dock se Tarkovskijs orginalfilm där har vi kvalitetsfilm.
Såg amerikanska på bio.. Halva salongen gick, det säger väl det mesta...

Citat:
Ursprungligen postat av cps
Zoolander. stängde av den efter kanske 20minuter, så otroligt dålig.

Jag älskar den filmen!!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Rollo tomasi
Nä! "Sökarna" var helt klart sämre! "Sökarna" är nog uslast!
sökarna är en kultfilm! den är ju störtskön! Killen som spelar värsting åker fast för rån i verkligheten och thorsten flinck! Så sjukt skön.

Citat:
Ursprungligen postat av Col, Parker
smala sussie

Nja va.. Jag tycker att den var charmig..Soundtracket var svinbra iaf..

Och för att slippa quota men bemöta andras kommentarer...

Den som sa city of God måste ha sett en annan film än jag!

Fear loathing in Las Vegas är rätt skön på sitt sätt och apocalypse now.. Menar du allvaR?

Kill Bill Vol 1 & 2??

Sjukt snygga filmer!!!

dude, wheres my car var ju rumprolig första gången man såg den!

Napoleon Dynamite tyckte jag asmycket om också. Den var riktigt riktigt skön, tragikomisk!

"Gone In 60 Seconds och Donnie Darko. Usch"????????

GI60S? är ju en kanonfilm i sin genre. Donnie Darko?likaså, den är så otroligt sorglig i slutet!

Naken? tyckte jag var helt ok för en söndagskväll..

xXx? är också fräsig. En riktig grabbfilm för en kväll när man är för trött i huvudet för att tänka...

Välkommen till Pleasentville? Skönt mysig och sevärd film!

Freddy got fingered är ju usel på sitt sätt. Men jag skrattade hejdlöst genom hela filmen. "Get insiiide the animal"

Waterboy? kanonrolig första gången!

Matrix var ju otroligt innovativ när den kom!

Jag förstår mig inte heller på människor som säger fantastic 4, Pearl Harbor och liknande storfilmer. De är i all fall snyggt gjorda. Har ni aldrig sett en film med både dålig ljussättning, dåligt manus och dåligt skådespeleri?
Citera
2006-01-14, 06:39
Medlem
Bjurras avatar
51st state med Samuel L Jackson och Robert Carlyle.

Tycker Lock Stock och Snatch är underhållande filmer men det här är något av det absolut mest korkade som visats på bio. Manuset är så ruttet att det är helt fantastiskt att så många bra skådespelare tackade ja till filmen. De måste ha undrat vad de sysslade med under inspelningens gång.
Citera
2006-01-14, 13:01
Medlem
chekiuss avatar
Palindromes - Helt knäpp film var inte mycket man förstod!
Citera
2006-01-15, 11:55
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Är det nån som minns Youngblood från 80 talet?? Får ju Mighty ducks att framstå som ett mästerverk.

App, app, app! Inte tala illa om Youngblood! Min gamla VHS-kopia är helt söndertittad.

Det är ju hockey-versionen av Karate Kid. Tycker du Karate Kid också är dålig? Va!?

Att regissören har lyckast rekrytera ett dream team av skådespelare gör ju inte saken sämre: Keanu Reeves, Rob Lowe, Patrick Swayzee och ens barndoms drömkvinna, Cynthia Gibb!

Den enda 'faran' med filmen är att den kan inducera starkt homoerotiska tankar i unga män: Dean Youngblood. Inoljad ockl klar!
Citera
2006-01-15, 12:21
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
App, app, app! Inte tala illa om Youngblood! Min gamla VHS-kopia är helt söndertittad.

Det är ju hockey-versionen av Karate Kid. Tycker du Karate Kid också är dålig? Va!?

Att regissören har lyckast rekrytera ett dream team av skådespelare gör ju inte saken sämre: Keanu Reeves, Rob Lowe, Patrick Swayzee och ens barndoms drömkvinna, Cynthia Gibb!

Den enda 'faran' med filmen är att den kan inducera starkt homoerotiska tankar i unga män: Dean Youngblood. Inoljad ockl klar!
Jag minns att hockeysekvenserna verkade helt orealistiska. Har dock inte sett den på lääänge men det jag minns var inte bra. Cynthia Gibb minns jag fan i mej inte. Men inoljade killar i hockeymundering var inte vad jag kallar hockey. Men att kalla den för Hockey versionen av karate Kid är ju alltför magstarkt.
Citera
2006-01-15, 14:34
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sayonara
Crossroads, den där filmen med Britney Spears i huvudrollen. Det är utan tvekan en av dom sämsta filmer jag sett.

Kommer inte ihåg så mycket av den nu, var ett tag sen jag såg den. Såg den nämligen på bio (det finns dock en vettig förklaring till varför jag utsatte mig för det).

Jag hoppas att du "got laid" den kvällen, det är den enda acceptabla ursäkten. Själv plågade jag mig igenom Titanic fyra ggr på bio av den anledningen (med fyra olika). Fy fan.
Citera
2006-01-17, 00:45
Medlem
TB-303s avatar
Youngblood kommer jag ihåg. Precis allt man förväntar sig av en sådan film händer. Han är grym på hockey och får kontrakt med en klubb. Där blir han knullkåt på coachens dotter (vad annars?), och får henne efter runt 50 minuter i filmen, i vanlig ordning.

Får senare problem på isen genom att han åker på stryk av motståndarna. Då åker han hem som en barnunge, där hans brorsa samt far lär honom lite äkta kanadensisk hockey, m.a.o att slåss. Kommer tillbaka till klubben, och möter givetvis den värsta psykopaten bland motståndarna i en helt sanslös boxarfight.

Jag tippar att man skrev storyn på under 15 minuter.
Citera
2006-01-18, 19:52
Medlem
trewqs avatar
En del filmer är så jävla uselt dåliga att de därför blir bra på ett kalkonaktigt sätt, till exempel Plan 9 out of other space. En film som däremot är enbart djävulskt urusel är Dagon http://www.imdb.com/title/tt0264508/. Fy satan vilken smörja!

Spektaklet till film har av en för mig fullkomligt oförklarlig anledning givits 6.0 i medelbetyg av 1936 röstare. Hur är det möjligt? Betyget samt att storyn (om än löst) baserar sig på en novell av H.P. Lovecraft fick mig att se skiten. Regissören Stuart Gordon är enligt mig skyldig till bedrägeri och grov stöld. Ge mig för fan tillbaka 95 minuter av mitt liv!
Citera
2006-01-19, 01:02
Medlem
Knarx0rs avatar
Den sämsta filmen jag sett är definitivt Min bästa väns bröllop. Jag såg hela av någon annledning. Ångrar det verkligen . En s.k. "komedi" med ett(1) skämt. Julia Robberts är världens tråkigaste skådis och har varit med i en massa andra skitfilmer, men det här är den enda jag sett helt. Ok, jag kunde skriva i den här tråden så det var inte helt onödigt.

One Hour Foto. En "thriller" med Robbin Willams (jag skämtar inte). Faktiskt helt ok i början, men slutet är så jävla dåligt. En barn-anpassad När Lammen Tystnar.

Den mest överskattade filmen jag sett är Donnie Darko (kanske finns en annan tråd om överskattade filmer, men den är även en dom sämsta så tar med den här). Ghostworld kommer på andraplats.

Det finns en massa filmer som jag bara några minuter på, men dom orkar jag inte skriva upp.

Little Nicky regerar.
Citera
2006-01-19, 14:17
Medlem
Neroes avatar
Den svenska filmen Rånarna ligger överst på min lista när det kommer till uselhet. Extremt, och då menar jag verkligen ett extremt förutsägbart manus, med ganska klena skådespelarinsatser.
Annars är ju Wedding Crashers som kom ganska nyligen relativt usel också, men sämst någonsin? Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in