2006-12-21, 15:38
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundrasextioen
Seeing other people, Dreamcatcher (som jag faktiskt hade stora förväntningar på ) sen precis som någon annan nämnde så är de flesta filmer med Kevin Costner inte särskilt sevärda.
Ja, usch! Den hade jag nästan lyckats förtränga.
Citera
2006-12-21, 20:23
Medlem
Yields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zander_
Nån som nämt: Hur som helst är han jävligt död ?
Svensk film med peter haber i en av huvudrollerna. Länge sen jag såg den nu men vet ialaf att det är den sämta film jag sett.
HAHA! Hur sjukt är inte det här... Jag öppnar tråden och ska skriva in "Hur som helst..", vad är det första jag ser? Ditt meddelande!
Citera
2006-12-21, 20:58
Medlem
Lena Handens avatar
The gladiator

Det är den enda film där jag lämnat biosalen innan jag sett klart filmen. Öpningsscenen är storartad men resten av filmen har väldigt kass handling tycker jag. Det är en överdriven hjältehistoria ala Rambo-filmerna som bara känns fjantig.

Möjligen att jag hade suttit kvar om den inte var så låång.

Rambo 1 "First blood" är bra men rambo 2 och 3 tycker jag är kalkonfilmer.
Citera
2006-12-21, 21:06
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Har sett två riktigt usla filmer på sistone:

-American Pie: The Naked Mile
-Snakes on a Plane

Båda var bedrövliga men den första hade lite halvsnygga nakna tjejer som kompenserade det dåliga
Citera
2006-12-22, 02:48
Medlem
Tirips avatar
Att göra en pudel!
Citera
2006-12-22, 10:26
Medlem
Golonkas avatar
And the winner is.......

....Snapphanar!

Fruktansvärt svenskt skit. Manusförfattad av Samhall.

Finns tråd med utförlig rescension i Historia-forumet. Fy fan!
Citera
2006-12-22, 10:30
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golonka
....Snapphanar!

Fruktansvärt svenskt skit. Manusförfattad av Samhall.

Finns tråd med utförlig rescension i Historia-forumet. Fy fan!
Jag skall ge den en chans nu i julhelgen men jag är inte optimistisk...
Citera
2006-12-22, 12:40
Medlem
Snakes On A Plane nej ingen motivering.
Citera
2006-12-23, 01:26
Medlem
humleodumles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lena Handen
The gladiator

Det är den enda film där jag lämnat biosalen innan jag sett klart filmen. Öpningsscenen är storartad men resten av filmen har väldigt kass handling tycker jag. Det är en överdriven hjältehistoria ala Rambo-filmerna som bara känns fjantig.

Möjligen att jag hade suttit kvar om den inte var så låång.

Rambo 1 "First blood" är bra men rambo 2 och 3 tycker jag är kalkonfilmer.

Återigen... kan det verkligen sägas att detta är den sämsta skit du har sett verkligen? De flesta klassar denna som ett storverk... snakes on the plane däremot råder det ju inga tvivel om =)
Citera
2006-12-23, 04:11
Medlem
Wuzzies avatar
Håller med ^eaz.
Pulse.
Sämre skrot får man gräva djupt efter.
Inte ens Christina Milian gör filmen sevärd. :/
Citera
2006-12-23, 15:12
Medlem
Lena Handens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humleodumle
Återigen... kan det verkligen sägas att detta är den sämsta skit du har sett verkligen? De flesta klassar denna som ett storverk... snakes on the plane däremot råder det ju inga tvivel om =)

Att jag klassade det som den sämsta film jag sett beror mycket på att det är den enda film jag faktiskt lämnat biosalen innan filmen slutat för att jag tyckte filmen var så usel.

Visst det är möjligt att om jag verkligen skulle göra en total genomgång av alla de filmer jag sett så kanske det skulle gå att hitta någon som var sämre. Men den film jag tänker på när jag tänker "sämsta film jag någonsin sett" så är det The gladiator, och har varit så ända sen jag såg den.

Och om att andra tycker att den är ett mästerverk? Kul för dom och något jag inte bryr mig så mycket om.

Om öppningsscenen sparats och resten av filmen klippts bort så hade jag gillat den.
Citera
2006-12-23, 15:34
Medlem
ketchupflaskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergman-Wasa
-Snakes on a Plane

uhh.. adu den var riktigt rutten!

sen har vi en annan flygplansfilm som handlar om nån förvirrad jävla morsa eller nått som tappar bort sin unge på planet och får för sig att det är några al-qaida terrorister osv.. totalkass!

En annan ny film som försöker hålla sig till den lite mer "Råare splatter provokations genren" är fanimig "Rest Stop" Urusel! Nej usch! Visst det är lite skojiga scener med tungor som klipps av osv men det är allt? jag menar vafaaan?? nej fy!

Sorry för ngn spoil där men så är det bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in