Reds ("true story" om hur en amerikan "hjälper till lite" med den ryska revolutionen 1917. Amerikansk kommunism

)
Sagan om ringen filmerna (Vet att det blir protester men jag har alltid tyckt att böckerna var kalkoner och att en b-films Peter Jackson regisserar dom gör inte saken bättre.)
King Kong (den senaste sämsta filmen jag såg. Peter Jackson igen(?!). Han skulle stannat med Bad Taste och Braindead. B-filmer med hjärta, istället har vi nu B(c)-filmer med gigantisk budget, effekter istället för hjärta och en snubbe som lägger ner mera tid på att göra "filmen om hur jag gjorde senaste filmen kolla-va-duktig-jag-är" än att hiita nån orginell story. Tycker denna filmen är pinsam. Och att det kostade x antal miljarder gör det inte bättre. Fan, spelet är ju
mycket bättre.
Matrix 2 (Så jävla besviken man blev efter suverena Matrix. Inte tror jag på att bröderna hade skrivit hela "triologin" på förhand. Dom gjorde en film, den blev jättepopulär och dom fick hafsa ihop nåt för att mjölka.)
Matrix 3 (

)
Ghost Story (Fast jag tyckte den var nästan OK tills jag läste boken(Peter Straub).