2005-12-05, 18:38
Medlem
The Crow: Wicked Prayer - http://www.imdb.com/title/tt0353324/

Glömde totalt bort denna filmen, fy fan vad kass! Fattar inte hur skådisarna gick med på att göra denna filmen, hyfsad roll-lista faktiskt. 90 min av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka.
Citera
2005-12-06, 17:01
Medlem
Abbe78s avatar
Jag Jim Carry va väll ingen höjdare och definitivt inte Old Santa heller..
Citera
2005-12-06, 20:52
Medlem
Det mesta med Steven Seagal före och efter "Under Belägring" speciellt "Half past dead" med världens sämsta rapartist/"Skådis" Jarule
Citera
2005-12-06, 22:50
Medlem
Shorelines avatar
=)

det värsta skitet jag sett är lätt SIN CITY fy fan vad kass
Citera
2005-12-06, 23:00
Medlem
l'imperatores avatar
Jag skulle nog säga att filmerna baserade på Vilhelm Mobergs böcker, Utvandrarna,Invandrarna, Nybyggarna är de sämsta filmer jag sett. Trots att böckerna är en klassiker, så kan man inte påstå att filmerna ens är hygliga. Helt sjukt tråkiga filmer haha!
Citera
2005-12-07, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plumpen
kommer inte på vad filmfan heter, men den är svensk.
några ungdomar sticker på nån festival, där blir en tjej våldtagen och hennes killes kompis har gjort det. sen pressar hon honom på pengar annars ska hon tjalla för sin kille m.m.

"Om inte"???

Såg den när den gick på bio.

så jävla dålig film.
lost in space är inte heller nån bra film, gick på den på bio, ångest fortfarande haha.
Citera
2005-12-10, 12:26
Medlem
Kung pow måste vart den värsta filmupplevelsekvarten i mitt liv.
Citera
2005-12-11, 06:33
Medlem
Aquarellos avatar
Blind date - med Bruce Willis & Kim Basinger.
Citera
2006-01-03, 12:56
Medlem
"Miss Cast Away And The Island Girls"

Fy fan vad kass film... misslyckad parodi på "Cast Away", "Jurrassic Park" och en massa andra filmer. Inspelade på bakgården av Michael Jacksons ranch och har världens sämsta datoreffekter, världens sämsta manus, världens förmodligen sämsta regissör. Men det värsta är nog ändå Michael Jacksons lilla roll i filmen.

En film som man känner sig smutsig av helt enkelt.
Citera
2006-01-03, 16:53
Medlem
ericos avatar
Reds ("true story" om hur en amerikan "hjälper till lite" med den ryska revolutionen 1917. Amerikansk kommunism )

Sagan om ringen filmerna (Vet att det blir protester men jag har alltid tyckt att böckerna var kalkoner och att en b-films Peter Jackson regisserar dom gör inte saken bättre.)

King Kong (den senaste sämsta filmen jag såg. Peter Jackson igen(?!). Han skulle stannat med Bad Taste och Braindead. B-filmer med hjärta, istället har vi nu B(c)-filmer med gigantisk budget, effekter istället för hjärta och en snubbe som lägger ner mera tid på att göra "filmen om hur jag gjorde senaste filmen kolla-va-duktig-jag-är" än att hiita nån orginell story. Tycker denna filmen är pinsam. Och att det kostade x antal miljarder gör det inte bättre. Fan, spelet är ju mycket bättre.

Matrix 2 (Så jävla besviken man blev efter suverena Matrix. Inte tror jag på att bröderna hade skrivit hela "triologin" på förhand. Dom gjorde en film, den blev jättepopulär och dom fick hafsa ihop nåt för att mjölka.)

Matrix 3 ( )

Ghost Story (Fast jag tyckte den var nästan OK tills jag läste boken(Peter Straub).
Citera
2006-01-03, 17:05
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erico
Sagan om ringen filmerna (Vet att det blir protester men jag har alltid tyckt att böckerna var kalkoner och att en b-films Peter Jackson regisserar dom gör inte saken bättre.)

Lite lustigt att du gick och såg alla tre filmerna om den första var en av dom sämsta filmer du sett. Dessutom är dom baserade på tre böcker du läste fast du inte gillade dom. Är du självplågare?
Citera
2006-01-03, 17:09
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erico
Reds ("true story" om hur en amerikan "hjälper till lite" med den ryska revolutionen 1917. Amerikansk kommunism )

King Kong (den senaste sämsta filmen jag såg. Peter Jackson igen(?!). Han skulle stannat med Bad Taste och Braindead. B-filmer med hjärta, istället har vi nu B(c)-filmer med gigantisk budget, effekter istället för hjärta och en snubbe som lägger ner mera tid på att göra "filmen om hur jag gjorde senaste filmen kolla-va-duktig-jag-är" än att hiita nån orginell story. Tycker denna filmen är pinsam. Och att det kostade x antal miljarder gör det inte bättre. Fan, spelet är ju mycket bättre.

Matrix 2 (Så jävla besviken man blev efter suverena Matrix. Inte tror jag på att bröderna hade skrivit hela "triologin" på förhand. Dom gjorde en film, den blev jättepopulär och dom fick hafsa ihop nåt för att mjölka.)

Matrix 3 ( )

Ghost Story (Fast jag tyckte den var nästan OK tills jag läste boken(Peter Straub).

Precis min åsikt om Matrixfilmerna. De hade fan ingen aning vad som skulle hända själva och brände krutet på ettan. Jag tror att Star Wars filmerna också hade samma problem. Lucas kanske hade någon vag idé om handlingen i de tre första, men tog ut de bästa bitarna för att göra del 4-6. De "nya" filmerna blev ju SÅ. JÄVLA. DÅLIGA!

Men vad fan, hur kan du vanhelga Rik Mayall på din avatar och säga så om "den heliga trilogin" - dvs. Lord of the rings??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in