2006-01-03, 17:55
Medlem
ericos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSE
Lite lustigt att du gick och såg alla tre filmerna om den första var en av dom sämsta filmer du sett. Dessutom är dom baserade på tre böcker du läste fast du inte gillade dom. Är du självplågare?

Nej, men har en dotter som hotade med 7 års gnäll om jag inte hyrde dom och satt med...

Citat:
Men vad fan, hur kan du vanhelga Rik Mayall på din avatar och säga så om "den heliga trilogin" - dvs. Lord of the rings??

Rick Mayall tycker inte NÅGOT är heligt!!!!!
Citera
2006-01-03, 18:28
Medlem
framtands avatar
Har Swamp Thing nämnts? såg den igår och den var fruktansvärd, som ett lååångt Hulken-avsnitt med mindre action och sämre effekter.

Håller med om Wishing Stairs och Starship Troopers 2, otroligt dåliga filmer men min etta är den långa reklamfilmen "Dykaren". Skulle på en bio som va slutsåld och hamnade i Helvetets tredje ring tillsammans med Stefan Sauk och Europolitan
Citera
2006-01-03, 18:37
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av framtand
Har Swamp Thing nämnts? såg den igår och den var fruktansvärd, som ett lååångt Hulken-avsnitt med mindre action och sämre effekter.

Håller med om Wishing Stairs och Starship Troopers 2, otroligt dåliga filmer men min etta är den långa reklamfilmen "Dykaren". Skulle på en bio som va slutsåld och hamnade i Helvetets tredje ring tillsammans med Stefan Sauk och Europolitan

The thing är ju underbar! och vilka starka karaktärer sen! Bäst är den kvinnliga forskaren som vill tas på allvar och inte ses som ett sexobjekt men som samtidigt envisas med att vara iförd en silvrig kroppsstrumpa med urringning till naveln! suveränt!

Vad det gäller usla filmer så tycker jag "ghosts of Mars" hamnar skyhögt upp!

Andra fruktansvärda rullar är Nemesis 2 och 3
Citera
2006-01-03, 21:32
Medlem
ericos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remslem
ni som anser att Matrix-uppföljarna är det sämsta ni har sett kan fan inte ha sett mycket film.
Och varför skulle vi inte ha sett mycket film????
Citera
2006-01-03, 22:33
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Silver
Alone in the dark intar en speciell plats i mitt hjärta. Retar mig fortfarande på hur usel den var..

Instämmer helhjärtat.
Att ha mage att kalla den "Alone in..." när ingen nånsin är ensam i mörkret?!?!
Dynga...

Sen såg jag nyss Baise Moi som inte heller var nån sinekur.
Som Thelma & Louise utan charm eller nån egentlig handlig, fast med ultravåld och porr...
Iofs porren höjde den ju lite, men ska den ge nåt än en axelryckning så fick de allt klippa bort all "handling"...
Citera
2006-01-03, 23:17
Medlem
Parkours avatar
Human nature
Meet The Feebles
Alla splatterfilmer
Citera
2006-01-04, 11:12
Medlem
jaha jovissts avatar
minns inte vad den hette, silent Jay &Bob strikes back eller nåt liknande. Såg häpen på 10 minuter kanske innan jag stängde av, bedrövligt. Lite komiskt var det iofs att de som gjort filmen verkade från början veta vilken smörja det var och lät skådespelarna kommentera detta (som en varning?) i början av filmen.
Citera
2006-01-04, 15:58
Medlem
Alla svenska filmer - Kan inte ta nån svensk skådis seriös, allihopa totalt värdelösa imo. Visst det finns väl kanske ett fåtal filmer som är bra, och då menar jag ett fåtal, men de är så få att de ingen mening att nämna dem. Jag läser hellre en bok än att gå och se en Wallander-film på bio, och jag hatar läsa böcker.
Citera
2006-01-04, 16:33
Medlem
HATs avatar
22
Norsk skräckfilm, och en av de sämsta filmer jag har sett. Den är inte ens kul trots att den är riktigt värdelös.

Baise-moi
Folk skulle inte brytt sig ett skit om det inte vore för alla närbilder på fittor och kukar och sex i filmen. Men vem bryr sig? Alla har sett porr och våld innan. Bara för att man slänger ihop det i en och samma film så har man inte gjort något nyskapande.

Camp Slaughter
Haha, den här är faktiskt kul på grund av att den är så kass, så jag rekommenderar den ändå. B-skräck med svenska skådespelare som försöker spela engelsktalande människor... The Shit!

Coyote Ugly
Dummaste skit jag någonsin sett.

Ett hål i mitt hjärta
Hybris-Moodysons senaste skräp. "Chockerande" för sakens skull. Ingen handling, ingen poäng, bara en massa dumheter. Inte obehaglig, bara pretentiös.
Citera
2006-01-04, 17:14
Medlem
BalleKalles avatar
Dom senaste Walanderfilmerna tycker jag är helt urkassa!
Hur fan kan man man göra en film med så dåligt upplägg, resarch och usel allmänbildning över huvud taget.
Fy fan vad dåliga dom är!
usch!!
Fy!
Citera
2006-01-04, 20:21
Medlem
tapirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjatroll
Förvisso hatar jag Saw mer än något annat jag sett på Bio någonsin, men dessvärre är det ganska långt från det sämsta jag sett.

T.o.m. Uwe Boll ligger i lä när det gäller att ta ut de sämsta man sett.

Surf Nazis must Die ()
Kampen om Gallien (Varför är en av de coolaste B-filmskådespelarna ALDRIG med i bra filmer, eller iallafall inte dåliga...)
Baltic Storm
Glen or Glenda
Tre Solar

Hur vågar du hacka på Surf Nazis must die, bara titeln förtjänar en Oscar - att den sedan handlar om en framtid då allt är förstört och kriminella surfande nazister med spegelvända hakkors regerar gör det bara ännu bättre, ju
Citera
2006-01-04, 21:18
Medlem
Remslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erico
Och varför skulle vi inte ha sett mycket film????
eftersom det finns en enorm uppsjö av sämre filmer än matrix reloaded, oavsett hur besviken man blev på Wachowski-bröderna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in