2006-12-17, 23:36
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epileptikern
Lika svårt som att välja ut "den bästa" man sett, tycker jag, men här är några goda kandidater:

Wild wild west
AVP
Pearl Harbor

Du kan inte ha sett många dåliga filmer ! Wild Wild West är ju bra, nästan
Citera
2006-12-17, 23:58
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Snygg, sexig och singel..

Jag försökte verkligen se igenom filmen utan att klaga på hur dålig den var, men det gick inte. Nästan så att man vill skicka några brev till dom som gjort den beskriva den hemska känslan man fick av att se denna otroligt kassa film. Vad tänker man på när man gör sånna här filmer? Hur fan överlever dom? Vem låter dom göra sånna här filmer?

Napoleon Dynamite - Den kanske inte är sämst, men väldigt dålig.. Humorn är amerikansk och otroligt låg. Egentligen filmar dom bara en random snubbe som spelar överdrivet efterbliven.

Son of the mask - Så stor budget men ändå så otroligt dålig.
http://imdb.com/title/tt0362165/
Citera
2006-12-17, 23:58
Medlem
Bruce Waynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damnnigga
Farväl falkenberg, såg den på bio igår
Nu har du väl ändå skrivit i fel tråd? Det är inte "Bästa svenska filmen 2006" det handlar om....

Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyrabbit
Snygg, sexig och singel..

Jag försökte verkligen se igenom filmen utan att klaga på hur dålig den var, men det gick inte. Nästan så att man vill skicka några brev till dom som gjort den beskriva den hemska känslan man fick av att se denna otroligt kassa film. Vad tänker man på när man gör sånna här filmer? Hur fan överlever dom? Vem låter dom göra sånna här filmer?
Det är en sån där film man skäms över att vara människa när man ser. Så pinsamt dålig är den...
Citera
2006-12-17, 23:59
Medlem
s0xs avatar
Ator: The Iron Warrior var ganska dålig också förresten. Fast ändå underhållande.. på sitt sätt.
Citera
2006-12-18, 00:24
Medlem
Bunnyrabbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisa Regerar!
Bondock Saints. En så otroligt usel film. Handlingen är urkass, och saken görs inte bättre av de minst sagt svaga skådespelarinsatserna.

Ok läste igenom tråden lite och såg detta.. Fattar inte hur man kan tycka att den filmen är den SÄMSTA av alla, filmen är ju bra som fan. Jag förstår fall man kanske inte ser den som bra, men aldrig att den är sämst.

Många som skriver i denna tråden skriver ändå filmer som är helt ok. Såg någon som skrev sagan om ringen, liksom vafan.. Man kan inte ha sett många filmer om man tycker den är sämst av alla..
Citera
2006-12-18, 00:42
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyrabbit
Ok läste igenom tråden lite och såg detta.. Fattar inte hur man kan tycka att den filmen är den SÄMSTA av alla, filmen är ju bra som fan. Jag förstår fall man kanske inte ser den som bra, men aldrig att den är sämst.

Många som skriver i denna tråden skriver ändå filmer som är helt ok. Såg någon som skrev sagan om ringen, liksom vafan.. Man kan inte ha sett många filmer om man tycker den är sämst av alla..

Boondock saints är enligt mig en av dom bästa filmerna,
Dock så har han stavat det fel, "Bondock", så jag hoppas på att han syftar på någon porrfilms kopia : )
Citera
2006-12-18, 00:52
Medlem
Epileptikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draq
Du kan inte ha sett många dåliga filmer ! Wild Wild West är ju bra, nästan

*Harkel* Okej, låt mig gissa. Du hör till dem som tycker att "Hudson Hawk" egentligen bara är missförstådd eller?
Citera
2006-12-18, 00:55
Medlem
Dan-Banans avatar
Det Okända (2000).
Motivering: "ÅÅÅhhh nej, du har någonting i munnen". Blairwitch wannbie film, och jag gillade inte Blairwitch heller.
Citera
2006-12-18, 04:20
Medlem
Nog har man sett en massa skitfilmer,men när man ska rada upp dom minns man inte så många tack o lov
Anaconda med Jennifer Lopez är rätt så urkass o så fruktansvärt pinsam.
Vin Diesels filmer går bort på en gång.

Ensam hemma filmerna....sen har väl Christopher Lambert varit med i en hel del pinsamheter såsom The Legend of Tarzan och Lord of the apes.

Finns säkert värre,isf återkommer jag med fler titlar....
Citera
2006-12-18, 12:33
Medlem
Draqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epileptikern
*Harkel* Okej, låt mig gissa. Du hör till dem som tycker att "Hudson Hawk" egentligen bara är missförstådd eller?

Har inte sett Hudson Hawk men jag får väl göra det för din skull
Citera
2006-12-18, 20:06
Medlem
Mr Gs avatar
STORM, med bla Eva Röse. Att en film som fått så bra betyg kan vara så in i helvete usel. Såg den på bio, ville gå efter 20, kompisarna ville stanna, gick efter 30 ( 30 jävligt långa !!! ). FY FAN vilken sketfilm.
Citera
2006-12-18, 20:33
Medlem
Diablesss avatar
Starship troopers

Silent hill

De instängda

Resident evil 2

Hulken

Godzilla

Darkness falls

Ja,det är några av mina hat-objekt.