2010-11-12, 19:02
Medlem
Brittiska filmen PIMP är i särklass den sämsta filmen jag någonsin sett. Den hade inte en bra sekund och den var en STOOOOOR besvikelse då jag har en thing för brittiska filmer. Danny Dyer har gjort mig besviken..
Citera
2010-11-13, 03:13
Medlem
Drumsticks avatar
Har nog sett mycket men för att nämna en : Drag Me To Hell:

var ju oslagbart dålig! Satt å skrattade mer än vad jag blev "rädd"

Sämst slutscen som förstörde allt.
Citera
2010-11-15, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpolainen
den mest meningslösa, överskattade, uttråkande och förutsägbara film jag sett är nog The flight of the Phoenix. jävlar vilket manus!

Ja, fy fan. Satt uppe ända tills nu och såg skiten.
Förutsägbar, löjligt orealistisk även i Hollywoodmått mätt, kasst manus som sagt.
Citera
2010-11-15, 09:41
Medlem
Lixxxs avatar
Epic Movie

Nej, nej, bara nej... Tarmsköljningar innehåller mer humor.
Citera
2010-11-15, 11:41
Medlem
DisneyMouses avatar
Antichrist, finner inga ord på hur dålig en film får vara. Men denna är nåt extremt uselt.
Tänk världens fulaste skådis/tjej som knullar med Willem Dafoe i en hel film.. med ca 0 handling.

Barnhemmet, Vad var handlingen? När kommer det skrämmande? Tack vare denna film så dissar jag allt som har med spansk skräck å göra. Rec var inte heller så bra som alla sa.

Death Proof, jag minns inte ett citat som jag tänkte ta med här men det stod i stil med: "skräck, äventyr, biljakter". INGET av det var med i filmen. Det s.k. biljakter var med i 10 min i filmen sammanlagt. Resten av filmen var det ca 6-7 tjejer som snackade om vilka de hade knullat.
Citera
2010-11-19, 16:06
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schampoflaskan
2012... zzzz

2012 borde väl inte klassas som bland dom sämsta filmerna? den är ju inte värdelös direkt som vissa andra och skådespelandet är helt okej, effekterna är coola också.
Citera
2010-11-19, 16:15
Medlem
archeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OskarK
Jaws 3. 'Nuff said. Den endsa film som fått mig att gråta för att den var så dålig, och då såg jag kanske 10 minuter mot slutet, när Hajen då "simmar" mot deras undervattenbas och "krossar glaset" i en slow motion scen av låg kvalitet.

Urgh... Jag tror jag måste rapeduscha bara för att jag pratade om den...

Haha, hittade scenen

http://www.youtube.com/watch?v=8Xd9Mmk60zg
Citera
2010-11-19, 16:18
Medlem
Ronilles avatar
Brittney Spears film: Crossroads. Jag kräks lite i munnen då jag tänker på dyngan.
Citera
2010-11-19, 22:54
Medlem
Bret-Harts avatar
The perfect witness,"Hej jag skulle vilja följa dig som är seriemördare och se hur du arbetar"
Citera
2010-11-19, 23:35
Medlem
Geomeisters avatar
Tenderness är en värdig kandidat till den sämsta filmen jag sett.
http://maypel.files.wordpress.com/2009/12/tenderness-2008-x.jpg?w=140&h=196

Jag har inte sett alla filmer Russell Crowe medverkat i, men gillat samtliga jag har sett förutom den här. Vad är denna film? Tänk er ett "One Tree Hill"-avsnitt.

Ta bort alla snygga tjejer, lägg till några försök till gripande scener (som bara blir konstiga), ha Russell Crowe på framsidan även fast han inte är huvudpersonen och en handlingen kring en udda situation som är svår att känna igen sig i. Då får du Tenderness.

Många andra filmer i denna tråd kanske är besvikelser, men kan ändå tyckas vara bra av någon. Jag har svårt att se någon ge denna film mer än 2 / 5 oavsett ålder, kön eller filmsmak.
Citera
2010-11-20, 03:12
Medlem
Malewhales avatar
Jag såg Saw 3D tidigare idag. Första gången någonsin jag varit nära att lämna en biosalong. Då har jag ändå lyckats lida mig igenom My Bloody Valentine 3D också. Den enda anledningen till att jag stannade kvar var för att jag hade betalat 125 spänn och jag gick med ett sällskap.

Filmen hade inte en enda bra scen, horribla skådespelare (speciellt den "gode polisen") och manuset vill jag inte ens gå in på. Sedan hade det varit lite kul med iaf en enda kreativ dödsmaskin som man fått se i några av de tidigare filmerna men dessa sög verkligen råballe. Skönt att få skriva av sig lite iaf. Funderar ni på att se filmen, tänk om!
Citera
2010-11-20, 10:29
Medlem
Lixxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malewhale
Då har jag ändå lyckats lida mig igenom My Bloody Valentine 3D också.

Kom igen, så dålig var den väl inte? En klassisk slasher, varken mer eller mindre, om man inte gillar slashers så förstår jag, men jag fann den riktigt underhållande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in