2010-05-07, 18:35
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jo men om dom knullar med henne borde ju hon också komma i skottgluggen och inte bara den där killen inte sant?
Okej såhär:
"Killen", antar att du menar Wikus van de Merwe, han det handlar om, knullade aldrig med en Räka. Det var något skurkarna kom på för att folk skulle äcklas av honom och hata honom.
Anledning till att han höll på att förvandlas var att han blev sprejad av "klägget".

Så: Om en hora knullar med en Räka förvandlas hon inte till en av dom, utan får bara pengar och rymd-herpes.

Tycker du borde se om filmen faktiskt.
Citera
2010-05-07, 18:46
Medlem
Senaste Pirates filmen.
Gillade ettan men står fan inte ut med 3an
Citera
2010-05-07, 20:21
Medlem
carrymehomes avatar
Finns alldeles för många dåliga filmer
De flesta filmerna jag laddar ner som jag blivit rekommenderad och som folk skriver bra om gör mig sjukt besviken. Men några som kanske inte nämnts i tråden;
De 2,5 timmarna jag ägnade åt att se Australia vill jag ha tillbaka.
Jim Carrey har jag fruktansvärt svårt för så Ace Ventura var en plåga.
Hatar svenska filmer och den tragiska, allvarliga och skitlöjliga stämningen i dem och att det låter så fejkat när de pratar. Flickan, Beck, Wallander, Låt den rätte komma in, osv. (Fast svenska komedier som Kopps, Smala Sussie osv är underbart)

Ser hellre riktiga b-filmer än filmer som är satsade på och som folk allmänt tycker är bra eller värda att se på. Världens sämsta film enligt IMDB för några veckor sen - Superbabies: Baby Geniuses 2, var roligare att se eftersom den var skitdålig men så man i alla fall kunde skratta åt hur fail den var. Ingen skitdyr hollywoodfilm som ändå sög
Citera
2010-05-07, 22:32
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Okej såhär:
"Killen", antar att du menar Wikus van de Merwe, han det handlar om, knullade aldrig med en Räka. Det var något skurkarna kom på för att folk skulle äcklas av honom och hata honom.
Anledning till att han höll på att förvandlas var att han blev sprejad av "klägget".

Så: Om en hora knullar med en Räka förvandlas hon inte till en av dom, utan får bara pengar och rymd-herpes.

Tycker du borde se om filmen faktiskt.

Okej då hänger jag med men filmen tyckte jag inte om i vilket fall som helst inte den sämsta jag har sett men inte var den bra i alla fall i mina ögon.........
Citera
2010-05-07, 23:26
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jo men om dom knullar med henne borde ju hon också komma i skottgluggen och inte bara den där killen inte sant?

men dum huvvet. Hon va ju en hora. Han en högt uppsatt politiker. Fallet blir lite längre. Dumhuvve
Citera
2010-05-08, 04:36
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungkulan
Senaste Pirates filmen.
Gillade ettan men står fan inte ut med 3an
POTC 1=helt okej imo.

POTC 2 och 3=sjukt överskattade. Dock långt ifrån sämsta film jag sett.
Citera
2010-05-09, 13:44
Medlem
Bret-Harts avatar
Såg Närkontakt igår,det hade varit mer intressant att se fenomenet på Discovery channel men som film var det inte mycket att se. Ingen av oss tyckte om den så vi stängde av den efter 40minuter.....Kan tilläga att jag har har läst igenom denna tråd från start ofta när det har varit dåliga filmer jag har sett så har jag suttit här och svurit åt den dåliga filmen på tvn samtidigt som jag har läst alla intressanta inlägg, förutom de inlägg med folk som vill starta en revolution för att man inte tycker om vissa filmer då
Senast redigerad av Bret-Hart 2010-05-09 kl. 13:47.
Citera
2010-05-09, 13:44
Medlem
NirvanAs avatar
Dom sämsta filmerna ser jag inte mer än 20min på... och dom har varit många
Citera
2010-05-09, 23:38
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andersdamaan
Utan snack "Valhalla Rising" Det sämta j-la skit jag någonsin försökt titta på. Halva publiken däribland jag och min kamrat lämnade salongen efter en timme. En hundring helt åt helvete!
Valhalla rising gick så slött tempo att det känndes som dom hällt klister i projektorn. Den var över en timme kortare än Avatar men det kändes som den var minst 1 timme längre än Avatar. Det som berättades i filmen borde lätt ha kunnat tryckas ihop till 30 minuter utan att filmen upplevts gå i snabbt tempo.
Citera
2010-05-10, 14:47
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Valhalla rising gick så slött tempo att det känndes som dom hällt klister i projektorn. Den var över en timme kortare än Avatar men det kändes som den var minst 1 timme längre än Avatar. Det som berättades i filmen borde lätt ha kunnat tryckas ihop till 30 minuter utan att filmen upplevts gå i snabbt tempo.
Ja utan snack det sämsta j-la skit jag sett. Har aldrig lämnat en film i förtid på bio förut.
Citera
2010-05-10, 14:54
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av french.toast
Hur som helst är han jävligt död

Den konstigaste och tråkigaste filmen jag nånsin sett. Det är bra skådespelare i filmen men manuset är så kasst. Jag vet fortfarande inte vad filmen egentligen handlar om. Okej, dom skjuter nån reporter av misstag och det låter kul på pappret. Men men, otroligt besviken blev jag. Skulle eventuellt uppskatta filmen mer efter en pipa cb?

Filmen var ju också ett slags experiment i att filma billigt genom att använda digital-kameror. Tror det var Orvar Sävström som i sin slutkläm av sågningen sa "hur som helst blev det jävligt fult".
Citera
2010-05-10, 19:24
Medlem
cerns avatar
Dead Zone med Christopher Walken var jävligt usel i alla grader. Den blev långtråkig och man fattade aldrig riktigt vad fan filmen egentligen handlade om.

Jacknife med Robert DeNiro tyckte jag var en skräprulle också med de stereotypa jenkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in