2009-07-19, 16:50
Medlem
xsRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
Nej du ska se ghosts of mars! I den får ni desutom leva ut era judiska lustar när ni ser en neger (ice cube) ha animalisk sex med en ukrainsk fottomodell på droger.

Okej.
Citera
2009-07-19, 18:00
Medlem
AjaxWarriors avatar
The Kovac Box. Fy fan!
Citera
2009-07-19, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
Nej du ska se ghosts of mars! I den får ni desutom leva ut era judiska lustar när ni ser en neger (ice cube) ha animalisk sex med en ukrainsk fottomodell på droger.

edit http://www.youtube.com/watch?v=PV5II8J61Ms

Dröjer nog inte länge innan du blir en stolt ägare till en tillsägelse.

"judiska lustar"? Som jag sade, du är obegriplig.

Kan vi återgå till topic nu?
Citera
2009-07-19, 19:05
Medlem
xsRages avatar
Shouf Shouf Habibi! är fantastiskt usel!

För att inte tala om den svenska filmen Vampyrer. Hela filmtrailern består av en scen. I denna förs en monolog och utspelar sig i en hiss. Man får intrycket av att det är en riktigt spännande film.
Men sedan, när man betalat för att hyra jäveln, sitter man där i soffan och upptäcker att "jaha, den scenen har dom tydligen klippt bort"...

Dessutom är handlingen helt jävla meningslös.
Citera
2009-07-19, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xsRage
Shouf Shouf Habibi! är fantastiskt usel!

För att inte tala om den svenska filmen Vampyrer. Hela filmtrailern består av en scen. I denna förs en monolog och utspelar sig i en hiss. Man får intrycket av att det är en riktigt spännande film.
Men sedan, när man betalat för att hyra jäveln, sitter man där i soffan och upptäcker att "jaha, den scenen har dom tydligen klippt bort"...

Dessutom är handlingen helt jävla meningslös.

Glöm inte den där ruskigt låg-budget skiten Camp Slaughter. Svensk dessutom
Citera
2009-07-19, 19:14
Medlem
orengs avatar
Pledge this, med paris hilton var nog det varsta jag har sett.patetiskt college-rosa fjanthistoria, fick 1,6 pa imdb
Citera
2009-07-19, 19:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oreng
Pledge this, med paris hilton var nog det varsta jag har sett.patetiskt college-rosa fjanthistoria, fick 1,6 pa imdb

ja den är fruktansvärt dålig.
Citera
2009-07-19, 19:18
Medlem
Telwins avatar
The 18 year old virgin var ordentligt kass.
Citera
2009-07-19, 19:20
Medlem
xsRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Glöm inte den där ruskigt låg-budget skiten Camp Slaughter. Svensk dessutom

Blir både irriterand, besviken och pissed off när jag hyrt en film och inser att den bygger på det åh-så-uttjatade scenariot då det (alltid!) är 4-8 ungdomar som åker ut i skogen/en ö/skärgården/utomlands/landställe och blir massakrerade en efter en. Dock överlever alltid det söta kärleksparet.

På tal om en sådan film är Shrooms värd att nämna. Fyfan! Vet inte om det finns en enda jävel därute som tyckte den var läskig(!?).
Citera
2009-07-19, 19:21
Bannlyst
Citat:
Blir både irriterand, besviken och pissed off när jag hyrt en film och inser att den bygger på det åh-så-uttjatade scenariot då det (alltid!) är 4-8 ungdomar som åker ut i skogen/en ö/skärgården/utomlands/landställe och blir massakrerade en efter en. Dock överlever alltid det söta kärleksparet.

På tal om en sådan film är Shrooms värd att nämna. Fyfan! Vet inte om det finns en enda jävel därute som tyckte den var läskig(!?).

Haha jag och gänget tänkte hyra skiten, men till och med butiksbiträdet avrådde starkt
Citera
2009-07-19, 19:32
Medlem
orengs avatar
Citat:
Kolla Eden Lake om ni inte sett den. Lite tvartom. Ett vuxet par som trakaseras av ungdomar. Riktigt bra o elak film.
En kass film som jag inte kan hitta titeln pa, fast den paminner om shrooms. Handlar om ungdomar i skogen, som dras ned av trad-rotterna. I slutet vaxer det kvistar ur en av huvudpersonerna... Ett riktigt bottennapp!
Citera
2009-07-19, 19:38
Medlem
xsRages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Haha jag och gänget tänkte hyra skiten, men till och med butiksbiträdet avrådde starkt

Var fanns denne när jag betalade 30 spänn för en förstörd filmkväll?!

Nej men sen har vi A Tale of Two Sisters. Filmen är skulle sannolikt känna sig mer hemmastadd under genren drama. Inte fan var det skräck i alla fall.
Stört konstig och bara allmänt sämst! I vanliga fall välkomnar jag konstiga filmer, men detta var ytterligare en såndär film där man tålmodigt väntar på klimax och tror att den senaste timmen varit någon sorts förberedelse/uppbyggnad av spänning, men sedan man tvingas inse att hela filmen helt enkelt bara var av sjukligt dålig.

Verkar hur som helst som att det bara rullar neråt för östasiaterna nu under 2000-talet... The Grudge är ju för fan en komedi!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in