2010-05-06, 13:53
Medlem
Nemesis1s avatar
I Spit On Your Grave är inget vidare...

Förlåt om jag spoilade handlingen för er... Jo förresten, en rolig grej är att regissören sen bytte namn på filmen till "Day of the Woman" och menade att detta skulle vara ett feministiskt verk som han inspirerats till att göra för att hjälpa kvinnor som våldtagits på riktigt...
Senast redigerad av Heinze 2010-05-08 kl. 23:00. Anledning: spoiler
Citera
2010-05-06, 14:01
Medlem
dodeesoss avatar
Hotell Rwanda!

Antar att den är ganska bra egentligen (med bland top250 på imdb), men för mig skar det sig direkt. Dom har någon jälva kallypsomusik i bakgrunden i början. Hade inte en aning om att jag var allergisk mot kallypso i samband med folkmord.
Citera
2010-05-07, 12:30
Medlem
Bret-Harts avatar
Många snackar om Distric 9 i denna tråden och jag gillar den inte heller,killen som är alien visar det sig påstås haft sex med aliens men i början får man se en mörk kvinna som går runt och prosituerar sig,min fråga är varför är hon det?Det är ju de mörka som ska ha det så gott ställt ju och till vilka prostituerar hon sig för? Det låter inte vettigt filmen suger så enormt jävla mycket tyckte jag men har tänkt på just den grejen,nån som kan förklara det för mig?
Citera
2010-05-07, 12:54
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Många snackar om Distric 9 i denna tråden och jag gillar den inte heller,killen som är alien visar det sig påstås haft sex med aliens men i början får man se en mörk kvinna som går runt och prosituerar sig,min fråga är varför är hon det?Det är ju de mörka som ska ha det så gott ställt ju och till vilka prostituerar hon sig för? Det låter inte vettigt filmen suger så enormt jävla mycket tyckte jag men har tänkt på just den grejen,nån som kan förklara det för mig?
Vad fan skriver du?..
Citera
2010-05-07, 13:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Vad fan skriver du?..

Ja men hon svarta bruden som går runt och prostituerar sig i början,kommer du inte ihåg henne eller har du inte sett filmen?
Citera
2010-05-07, 13:40
Medlem
ObeyTheCrabs avatar
Citat:
Ja men hon svarta bruden som går runt och prostituerar sig i början,kommer du inte ihåg henne eller har du inte sett filmen?
Menar du klippet där man får se en svart brud i en sekund? Eller har jag missat någon extended cut?
Och varför är det så konstigt att hon är hora? Rymdvarelserna måste ju knulla med någonting.
Citera
2010-05-07, 14:09
Bannlyst
Citat:

Är du helt jävla dum i huvudet? Denna magiska film som har ett budskap sänker du för en jävla SCEN!? Dem svarta har det ju inte alltför bra i filmen om du kollar på den, hon protistuerar sig till Nigerarna(hur stavas det?), och aliens är det för svårt att förstå för din lilla aphjärna? District 9 är ett mästervärk en dålig film är däremot Avatar den sög ju hästkuk..
Senast redigerad av Hashiisch 2010-05-07 kl. 14:11.
Citera
2010-05-07, 14:26
Medlem
ugge_das_boots avatar
Göta kanal 2, blev så förbannad så jag satt och hötte med näven över dess uselhet, men knäppte än då inte av, för jag anser att varje film ska man se hela även om de är usla

Undantaget är 10,000 BC, först händer inget.. sen händer inget.. sen händer inget alls.. tröttnade totalt efter 45 minuter *klick* det blev för mycket av ingenting helt enkelt
Citera
2010-05-07, 15:15
Medlem
Ston366s avatar
Clash of the titans(den från 2010) är den absolut sämsta filmen jag någonsin sätt, att den var i 3D gjorde den ju bara sämre.
Citera
2010-05-07, 18:16
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hashiisch
Är du helt jävla dum i huvudet? Denna magiska film som har ett budskap sänker du för en jävla SCEN!? Dem svarta har det ju inte alltför bra i filmen om du kollar på den, hon protistuerar sig till Nigerarna(hur stavas det?), och aliens är det för svårt att förstå för din lilla aphjärna? District 9 är ett mästervärk en dålig film är däremot Avatar den sög ju hästkuk..

Värst va upprörd du blev då. Jag tycker filmen överhuvudtaget suger liten aphjärna smaken är som baken,sånt är livet antar jag. Avatar har jag inte sett så den kan jag inte uttala mig om.....
Citera
2010-05-07, 18:17
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObeyTheCrab
Menar du klippet där man får se en svart brud i en sekund? Eller har jag missat någon extended cut?
Och varför är det så konstigt att hon är hora? Rymdvarelserna måste ju knulla med någonting.

Jo men om dom knullar med henne borde ju hon också komma i skottgluggen och inte bara den där killen inte sant?
Citera
2010-05-07, 18:23
Medlem
Sladderballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtn31
Nu kommer jag få en hel tankbil skit över mig men det är det värt. Jag nominerar Avatar.
Vart ska jag börja.. Amerikansk smörja, kunde förutspå hela filmen efter introscenen. Okej effekterna är fantastiska, men det känns som dom tvingar upp käften på en medans dom kör ner effekterna i halsen på dig och skriker "DETHÄR MÅSTE VARA DET C00LAZTE DU NÅNSIN SETT VA!!!??? VA!!??? ELLERHUR!!!!???". Sen att filmjäveln höjdes till skyarna av alla filmkritiker som finns var inte heller någon fröjd.

Jag förstår inte hur vissa tänker. Visst kan man tycka att Avatar är en dålig film, men kom igen, den sämsta filmen ni sett? Du erkände själv att effekterna var fantastiska. Du har alltså inte sett en enda film som har genomusel handling och värdelösa effekter? Tänk om lite. Jag antar att du ogillar filmen betydligt mer än vad du egentligen skulle göra om den inte var så hypad som den är. Fail om du frågar mig.

Bret-Hart - Ditt inlägg är helt efterblivet. Jag finner ingen logik alls i det faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in