2010-03-15, 05:52
Medlem
Johnrambos avatar
Fire serpent är lätt den sämsta jag sett. En riktig b-rulle som handlar om ett levande "eldkorn" som glider runt och bränner saker. Många år sen jag råkade tanka och titta på den men kommer nog aldrig se en sämre film
Citera
2010-03-15, 18:30
Medlem
AtomSmashers avatar
Tycker fortfarande Det Okända är den största dynghög jag någonsin haft missnöjet att beskåda. Man blev ju fan traumatiserad av skiten. Den var så dålig att den gick förbi katastrof-stadiet när en film är charmigt kass, som den där svenska skräckisen där alla pratade extrem svengelska(kan inte komma på namnet), till att bara bli outhärdlig. Tjena, en besatt köttklump, jag dör av rädsla.

Ska sägas att jag faktiskt gillade Blair Witch.
Citera
2010-03-16, 03:07
Medlem
Christofferzs avatar
Kanske inte den absolut sämsta genom alla tider, men den klart mest överskattade är denna pajasfilm "Avatar"... Under de år han skrev denna tycker jag att han kunde ha kommit på något bättre än en blå Pochahontas med svans.
Citera
2010-03-16, 03:09
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christofferz
Kanske inte den absolut sämsta genom alla tider, men den klart mest överskattade är denna pajasfilm "Avatar"... Under de år han skrev denna tycker jag att han kunde ha kommit på något bättre än en blå Pochahontas med svans.

Gött, då vet vi! ta det i överskattade filmer-tråden istället, här snackar vi det sämsta vi NÅGONSIN sett.
Citera
2010-03-16, 04:22
Medlem
SLiPHs avatar
When soldiers cry - http://www.imdb.com/title/tt1378811/

Klarade bara att se halva, fy fan den var riktigt usel.
Citera
2010-03-16, 04:49
Medlem
Unikos avatar
Ja.. Alla japanfilmer som går på TV nu suger ju riktigt hårt. Kan dom inte göra filmer därborta?
Citera
2010-03-16, 16:09
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Ja.. Alla japanfilmer som går på TV nu suger ju riktigt hårt. Kan dom inte göra filmer därborta?
Till skillnad från tex beck eller wallander?
Citera
2010-03-16, 18:30
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Till skillnad från tex beck eller wallander?

Wallander är grymt!
Citera
2010-03-16, 18:33
Medlem
erkifnasks avatar
Citat:
Wallander är grymt!
Nej, de suger rejält med anus. Precis som majoriteten av svenska filmer.
Citera
2010-03-16, 21:39
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Wallander är grymt!
Förvisso, men det är ingen som tvingar dig att titta på skiten. Eller sitter du fången hos en galning som tvingar dig att se svenska filmer?
Citera
2010-03-16, 21:44
Medlem
Giorgis avatar
Citat:

Du har uppenbarligen inte sett mycket japansk film min vän. För de kan, om någon, göra film
Citera
2010-03-17, 01:15
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgi
Du har uppenbarligen inte sett mycket japansk film min vän. För de kan, om någon, göra film

Viss film är helt otroligt bra. MEN, det finns filmer som får en att sitta och se ut som ett jävla frågetecken framför TVn/Datorn. Kan försöka kolla upp några titlar så kan du se själv. Grejen är att man oftast inte fattar någonting, och så är det bara action som var kul för många år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in