2010-02-10, 22:59
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amagadwat
Har sett många dåliga filmer men den sämsta filmen som jag har sett som jag trodde skulle vara bra är Inglorious Basterds.

Usch, nu blir jag nervös. Har skaffat den och skall se den i helgen.
Citera
2010-02-10, 23:18
Medlem
Jag tycker det är intressantare med kassa mainstreamfilmer, Manos the hands of fate t ex är ju inte en sådan.
Är ju mer fascinerande när en film med budget som är tänkt att vara bra och dra in mycket pengar är kass.
Inland empire är nog den som dyker upp först i huvudet och jag är gillar oftast David Lynchs filmer i vanliga fall.
Senast redigerad av rikard838 2010-02-10 kl. 23:20.
Citera
2010-02-10, 23:22
Medlem
Jag ångrar mig, Date movie, Epic movie etc. är de sämsta.
Citera
2010-02-11, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikard838
Jag ångrar mig, Date movie, Epic movie etc. är de sämsta.

Puh , Inglorious Basterds är nog bland de bättre filmer jag sett i år och du kommer säkert bli nöjd med den. Annars håller jag med om att Epic Movie tillhör en lägre skala tillsammans med samtliga Scary movie-filmer.
Citera
2010-02-11, 18:14
Medlem
Fast and the Furious 4. Få filmer är lika dåliga som denna
Citera
2010-02-11, 18:29
Medlem
Masamunes avatar
Den sämsta filmen jag sett är nog "Campfire stories". Den filmen är det mest patetiska försöket till skräckfilm jag någonsin sett. Vill man göra en film med avsikten att skrämma åskådarna ska man INTE inleda skiten med en dåligt datoranimerad dödskalle som berättar för alla att de ska vara rädda! Fy fan!

Den sämsta filmen jag HÖRT talas om är "The singing forest". Den lär vara så dålig att alla som ser den försätts i ett livslångt traumatiskt tillstånd.
Citera
2010-02-12, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amagadwat
Har sett många dåliga filmer men den sämsta filmen som jag har sett som jag trodde skulle vara bra är Inglorious Basterds.

Håller med.

Typisk tarantino film.

Däremot så är den sevärd i och med judejägarn! Killen spelar så jäkla bra och är riktigt äcklig!
Citera
2010-02-12, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firran

Jag har inte sett den men jag kan tänka mig att du har helt rätt!
Citera
2010-02-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firran

Eftersom 1,2 och 3 sög med så måste 4an suga ännu mer (inte sett den)

Annars så är ju Epic Movie riktigt kass, Armageddon sög rätt hårt med. Hmmm, sjätte sinnet var även en kass film som jag trodde skulle vara bra.2012 var även den kass mot vad jag trodde den skulle vara. Finns många dåliga filmer, men den sämsta jag någonsin sett var en film med ...... christoffer lambert, nån djävla film där han spelar nån druid, kommer fan inte ens ihåg vad den heter. Minns bara en scen när några romare? ska anfalla dem, och de har byggt nån borg (typ 0.5 m högt stängsel) där det står 4 spjutkastare och kastar spjut, sen rider det typ 4 romare (hela rommerska armen) och de visar samma scen 4-5 ggr, varvar mellan spjutkastarna och rommarna som anfaller.
Citera
2010-02-13, 18:00
Medlem
ValeNs avatar
Ong Bak 2 - fan, vad sämst. Älskade första filmen, den andra var helt värdelös.

The Happening - visste långt innan att den var dålig, men hade INGEN aning att den var SÅ dålig. Usch. Sämst.

In The Name Of The King: A Dungeon Siege Tale - Så dålig att den är bra.
Citera
2010-02-13, 18:28
Medlem
zodiac08s avatar
2012 - Fan vilket skräp! Dialogen verkade vara skriven av en 3 åring. Fotot var obefintligt och huvudpersonerna gjorde en extremt blek insats.

Det enda som gjorde att jag överlevde 2 timmar och 37 minuter (vem fan gör en sån film så pass lång?) var specialeffekterna som var riktigt sjysta.
Citera
2010-02-13, 18:33
Medlem
Starship Troopers 2... vilket jävla skämt jämfört med den klockrena ettan. Jag blir arg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in