2008-11-20, 20:06
Medlem
Nokias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojoB
The Mist!

Man blev ju förbannad på dom som gjort filmen, pga att man kastat bort 1,5h av sitt liv på en sån skitrulle!
Håller med.
Blev bara förbannad och var övertygad om att jag måste missat något.
Citera
2008-11-20, 20:37
Medlem
DoktorDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Håller med.
Blev bara förbannad och var övertygad om att jag måste missat något.

Jag kan inte riktigt förstå varför så många verkar tycka att The mist är så dåligt. Den är ju skitskön och har ett superbt slut.
Citera
2008-11-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick Derris
Motivera!

Hur kan man hata Army of Darkness (1993)?

Helt ärligt tycker jag att army of darkness fuckade up vad som skulle kunnat bli den bästa trilogin någonsin i princip...
Citera
2008-11-20, 22:02
Medlem
DoktorDoktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av You better run
Helt ärligt tycker jag att army of darkness fuckade up vad som skulle kunnat bli den bästa trilogin någonsin i princip...

Men om du tänker på den som en enskild film och inte en del av evil dead trilogin, funkar den då? Dvs. hatar du filmen eller filmens plats i trilogin?
Citera
2008-11-20, 23:18
Medlem
Opluss avatar
The Mist gick upp och ner hela filmen... men slutet var ändå så bra att filmen faktiskt är värd att se flera gånger, helt klart höjdpunkten under filmen. En ny film som däremot gick i botten var The Happening.
Citera
2008-11-21, 00:58
Medlem
scwabs avatar
Surf School och Loch Ness Terror måste var de två sämsta filmerna som gjorts. Loch Ness Terror har nog den sämsta dataanimationen jag sett i mitt liv och i Surf School är det svårt att peka på nått som är exta dåligt då hela filmen suger bananballe. Dock kan filmerna vara riktigt roliga o se om man sitter några stycken, ser på dem, kommenterar hur dåliga de och drar några öl samtidigt.
Citera
2008-11-21, 01:05
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Helt klart Farväl Falkenberg, hyllad av alla kritiker men ack vilken jävla skitfilm.
Citera
2008-11-21, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Å fy fan vilken sämst film alltså! Hur sannolikt är det att rymdvarelser ser ut nästan precis som människor? Eller att dom överhuvudtaget ser ens nästan ut som någonting som finns på jorden? Vad tänkte John Travolta med egentligen när han tackade ja till att va med i den filmen? Hade han nyss genomgått en kostsam skilsmässa eller?

John Travolta måste ha världens sämsta sinne för manus och världens sämsta agent. Jag menar kolla på hans filmresumé. Det mesta är väl skit förutom pulp fiction?
Citera
2008-11-21, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Herregud så många skitfilmer det finns därute, och du skriver Pearl Harbor som ändå är en helt okej och spännande film. Det finns så mycket skräp så jag vet inte var jag ska börja.
Kan i alla fall säga att Göta Kanal 2 är det sämsta svenska skit jag någonsin sett. Fråga mig inte ens varför jag tryckte på Play.

Jag spolade mig igenom hela filmen, som tur var. Man skäms över svensk filmindustri ibland...

Jo fast betänk att pearl harbour hade en enoooorm budget. Till skillnad från många skitfilmer.
Citera
2008-11-21, 01:35
Medlem
Jalla Jalla! Billig skitfilm
Citera
2008-11-21, 02:03
Medlem
Demens avatar
Harry Potter filmerna, hur kan så mycket pengar läggas på sån skit?
Citera
2008-11-21, 02:03
Medlem
RAzakas avatar
Myrorna anfaller!

... tar ju priset. I början hör man "Det här kan hända på riktigt, imorgon"

Sen får man se ett gäng myror som springer ikapp människor och får en helikopter att störta. Sen ser explosionerna ut som något från en NES-film och skådespeleriet får Andra Avenyn att se bra ut. Men absolut sämst är de svarta pixlarna som ska föreställa myror.

Sen är hela filmen grymt orealistisk. Oavsett hur många myror det är så kan en människa bara springa över dem.

Anaconda är inget vidare heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in