Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
Kampen om Galien med Christopher Lambert och Hellen Hunt. Behöver man säga mer? Nej. Bilden av Hellen Hunt som krigar kvinna fäktas med svärd med filmvärldens vattenskalle nummer 1 går inte att ta på allvar.

Ha-ha! Something Awful recenserade den genom att posta okommenterade screenshots. Såg den dock under några småtimmar och måste säga att bilderna såg bättre ut när de rörde sig och det fanns ljud till.
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Pyramiderna byggdes med hjälp av mammutar...

Ska man skratta eller gråta?
Jag såg den med min far och vi uppskattade de skenande mammutarna.
Men med risk för att sparka på liggande lik så får jag väl komma med den femtielfte sågningen av Bergman genom att citera min syster som inte heller gillar hans filmer för att skådisarna låter som om de är
påtända och utvecklingsstörda.
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Åja, förutom att de merendels befolkas av svenska skådespelare, är iscensatta av svenska regissörer och har svenska scenografer, är det väl inte nåt större fel på de flesta av dem.

Mmm... Och att de som har någon som helst potential till att vara rockenroll fjantar till sig rejält. T.ex. Persbrandt som inte kan stå för att han vill vara rockenroll, utan skall vara jourhavande fadder åt halva Afrika eller hur det nu var.
Varför finns det ingen svensk regissör som John Waters eller producent som David Friedman? Måste jag ta itu med det så att det blir ordentligt gjort, eller?