2009-10-11, 02:20
Medlem
Jontalinens avatar

1. Använd spoilertag

2. Du verkar ha missat ALLT vad The Mist handlar om. Håll dig till filmer från 7 år i framtiden.
Citera
2009-10-11, 08:00
Medlem
In the name of the king (http://www.imdb.com/title/tt0460780/). Jesus fuckin christ, om ni vill se en dålig film.
Jag började kolla på den och gav verkligen filmen en chans då jag gillar Jason Statham.

Ibland undrar man när de gör sånna här filmer, och de har visningar till olika människor eller i själva inspelningen. Är det INGEN som säger "men grabbar... allvar fan håller vi på med? Vi lägger ner skiten!"
Citera
2009-10-11, 09:58
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhR34k
In the name of the king (http://www.imdb.com/title/tt0460780/). Jesus fuckin christ, om ni vill se en dålig film.
Jag började kolla på den och gav verkligen filmen en chans då jag gillar Jason Statham.

Ibland undrar man när de gör sånna här filmer, och de har visningar till olika människor eller i själva inspelningen. Är det INGEN som säger "men grabbar... allvar fan håller vi på med? Vi lägger ner skiten!"

...men då invänder Uwe Boll: "Men varför skulle jag?! Jag är skattebefriad som filmskapare så jag kan kränga ut vad skit som helst och inte förlora på det! Att resten av världen avskyr mig och mina filmer ser jag som en bonus!"
Citera
2009-10-11, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
...men då invänder Uwe Boll: "Men varför skulle jag?! Jag är skattebefriad som filmskapare så jag kan kränga ut vad skit som helst och inte förlora på det! Att resten av världen avskyr mig och mina filmer ser jag som en bonus!"

hehe, äre så det ligger till
Citera
2009-10-11, 15:26
Medlem
dannywtfs avatar
Alla har vi våra åsikter, så jag postar mina försvarstal av två filmer som nyligen har diskuterats

Eden Lake

The Mist
Citera
2009-10-12, 05:48
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercyFlush
Johan Falk: GSI

Hur många filmer har du sett då din pajas? Fem?
Citera
2009-10-12, 08:30
Medlem
Som någon har skrivit redan, Biker Boyz. den är så hemskt in i helvete dålig så det är inte sant.

http://www.imdb.com/title/tt0326769/
Citera
2009-10-12, 15:19
Medlem
Terminator 3, The Rise of the machines

Terminator 3 - The Rise of the machines.

HATAR den filmen.

Kommer ihåg när jag som yngling la min månadspeng på att se den på bio.

Vad tror ni händer?

Filmen slutar i något som man uppfattar som mitt i. Sjukt missnöjd efter filmens slut, aldrig haft den känslan förut...
Citera
2009-10-12, 17:59
Medlem
art-celes avatar
Det finns måånga.

Very Bad Things är ett exempel. Kass story, kass Cameron Diaz, kass slut, helt enkelt kass...

Australia är klippet och musiken helt fucked upp då biopubliken (båda gångerna jag såg den) trodde den var slut på två ställen. När slutet väl kom reste sig ingen...
Citera
2009-10-17, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Hur många filmer har du sett då din pajas? Fem?
Många.

Alla de andra Johan Falk filmerna bland annat och denna var det absolut sämsta jag sett på väldigt länge.

varför denna hostilitet?
Citera
2009-10-17, 13:39
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercyFlush
Många.

Alla de andra Johan Falk filmerna bland annat och denna var det absolut sämsta jag sett på väldigt länge.

varför denna hostilitet?
Jag hatar också skdespelaren Jakob Eklund men kan inte påstå att filmerna är ovanligt dåliga ens i internationella mått. Precis lika fejk som all annan action.
Citera
2009-10-17, 13:52
Medlem
Eftersom jag lekte med Action Force/GI Joe-gubbar när jag var liten så försökte jag se filmen GI Joe igår. 20 minuter sedan stängde jag av.

Hua vad kass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in