2009-02-12, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Det är ju subjektivt givetvis
själv tyckte jag mest den var pinsam och osmaklig

hehe, har Bad Taste bland top 5 filmer så min smak är väl jaa, inte som alla andras
Citera
2009-02-13, 00:06
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
hehe, har Bad Taste bland top 5 filmer så min smak är väl jaa, inte som alla andras

bad taste och framförallt braindead är absolut favoriter hos mig med, dom tycker jag är riktigt roliga, men denna kändes bara så fel på något sett.
Redan i början på filmen när han får sin "anal probe", den scenen hade ju tex varit mycket roligare om dom bara hade filmat honom framifrån och låtit hans minspel vara det roliga, men istället valde dom att visa massa groteska närbilder och humorn försvann spårlöst
Citera
2009-02-13, 00:16
Medlem
Qracks avatar
The scorpion king haha fy fan det sämsta skit jag sett, tvingade mig igenom hela filmen, var också så jävla bäng att jag inte orkade stänga av den heller
Citera
2009-02-13, 01:05
Medlem
rotten_88s avatar
Aldrig sett den men några killar hade en gång en muntlig recension på "never back down".
Den verkade sjukt usel, tänk er det allt det dåliga med amerikansk film samlade i en.
Citera
2009-02-13, 22:52
Medlem
piawws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Den är bland de bästa jag sett.

Dock såg jag den utan några förväntningar eller info alls. Sånt hjälper ofta till att göra bättre intryck. Men du bör hursomhelst inte ha den osedd.

Medioker handling. Vad gick filmen ut på egentligen? "Atmosfären" som skulle vara så burr-burr skapade inte någon som helst spänning eller skräck. The Mist var riktigt dålig.
Citera
2009-02-14, 00:20
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Aldrig sett den men några killar hade en gång en muntlig recension på "never back down".
Den verkade sjukt usel, tänk er det allt det dåliga med amerikansk film samlade i en.
Den är ju inte dåligt gjord, och skådespelet har jag inga invändningar på. Att den sedan är så klyshig att man vill spy är ju en annan sak. Iofs så hade jag låga förväntningar på filmen.

Filmen "Cubic" som gick på 6:an idag verkar suga totalt. Ripoff på "1984" och värdelösa stunts, som en parodi på matrix.
Citera
2009-02-14, 00:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung

Filmen "Cubic" som gick på 6:an idag verkar suga totalt. Ripoff på "1984" och värdelösa stunts, som en parodi på matrix.

Suga? Ingen rulle med Gun-kata kan suga.
Citera
2009-02-15, 05:24
Medlem
Boris-Bosses avatar
Hard Candy.

Absolut.Skräp.Fitt.Dålig.

Upptakten är okej men den spårar så hårt efter ett tag så att man blir helt förbannad. Speciellt på Ellen Page, maken till jobbigare skådis får man fan leta efter..

Orealistisk jävla skitfilm.
Citera
2009-02-15, 12:24
Bannlyst
Diverse Astrid Lindgren filmer finns med här på min lista.
Citera
2009-02-15, 12:27
Medlem
Tritecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim

Du fattar inte alls denna gren av film.
Citera
2009-02-16, 09:02
Medlem
carebears avatar
Who´s Harry Crumb?
Riktigt usel film med John Candy...
Citera
2009-02-16, 09:18
Medlem
fergusons avatar
Citat: