2009-10-17, 18:34
Medlem
MasterBaits avatar
Finns ju så otroligt många dåliga svenska filmer. Vicken ska man välja då va? Försökte se "mimmi o reine i fjällen" Stod ut i mindre än tre minuter. Men däremot har ja sett ju en film som Highlander 2, hela faktiskt även om den e fruktansvärt urusel.
Citera
2009-10-28, 17:35
Medlem
Carlozs avatar
American Gangster

Sämre film får man ju fan leta efter. Fast det är många egentligen som håller samma låga klass. Många som man sett som bara man tappat namnet på. Denna kom jag ihåg efter som jag längtat som fan efter den, och den blir ett totalt jävla fiasko.

Watchmen är inte heller så jävla övertygande tycker jag.
Citera
2009-10-28, 18:23
Medlem
FeatherPungs avatar
Alive or Dead

Bra länge sedan jag såg den men det var utan tvekan den mest värdelösa och pinsamma skitfilm jag någonsin sett och kommer att se! FY I F*TTAN!
Citera
2009-10-28, 22:49
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carloz
American Gangster

Sämre film får man ju fan leta efter. Fast det är många egentligen som håller samma låga klass. Många som man sett som bara man tappat namnet på. Denna kom jag ihåg efter som jag längtat som fan efter den, och den blir ett totalt jävla fiasko.

Watchmen är inte heller så jävla övertygande tycker jag.
American gangsters En av de bästa filmerna jag sett om organiserad brottslighet.
Citera
2009-10-28, 23:05
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
American gangsters En av de bästa filmerna jag sett om organiserad brottslighet.

Håller med. American Gangster var en jävligt bra film. En av de bästa under detta årtionde.
Citera
2009-10-29, 00:55
Medlem
serjisnebels avatar
Var länge sedan jag såg men: Amelie från Montmarte. Fy vilken långtråkig och lång film *gäsp*
Citera
2009-10-29, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serjisnebel
Var länge sedan jag såg men: Amelie från Montmarte. Fy vilken långtråkig och lång film *gäsp*

Min mammas favoritfilm :P Ja, den är sjukt långtråkig.
Citera
2009-10-29, 05:46
Medlem
lafemmefatales avatar
Alla Hostel- och Friday the 13th-filmer.

Citat:
American Gangster
Citera
2009-11-23, 01:31
Medlem
En film jag såg för länge sen "Knights" tror jag den heter, ganska intetsägande film om Cyborger i framtiden som lever på att suga blod från människor
Citera
2009-11-23, 02:10
Medlem
Citat:
American Gangster

Watchmen är en sak, men American Gangster? Den är sjukt bra filmad, både Denzel och Russel spelar övertygande och det finns ett par riktigt bra scener.

Sämsta filmen, hmmm....Fear and Loathing in Las Vegas. Den är fan inte bra hur man än vrider på det, dom tar lite knark här sen där och vips så är filmen slut. Känns tröttsamt efter ett tag.
Senast redigerad av Woozah 2009-11-23 kl. 02:13.
Citera
2009-11-23, 10:26
Medlem
marcus90_kungs avatar
Ingen film innan 80-talet är värd att se oavsett hur högt hyllade klassiker de är. Många filmer efter det är värdelösa med, men vissa regissörer har iaf fått in rätt känsla nuförtiden.
Citera
2009-11-23, 11:02
Medlem
The Meatballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Ingen film innan 80-talet är värd att se oavsett hur högt hyllade klassiker de är. Många filmer efter det är värdelösa med, men vissa regissörer har iaf fått in rätt känsla nuförtiden.
Nu när du kommer med ett sådant underligt påstående så måste du nog berätta vilka regissörer som du anser "fått in rätt känsla".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in