2009-09-06, 21:27
Medlem
Friendslayers avatar
Alla filmer är bra jämfört med Rising Dead.
Filmen är så dålig att det helt enkelt inte går att beskriva utan man måste se eländet...
En 10-åring med after effects installerat på datorn hade antagligen gjort bättre effekter.
Citera
2009-09-21, 10:31
Medlem
SunshineBlinds avatar
Blood The Last Vampire är så sanslöst illa. Alltså, verkligen skitdålig. Och den har fler plotholes än en nätstrumpor.
Citera
2009-09-21, 11:08
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Blood The Last Vampire är så sanslöst illa. Alltså, verkligen skitdålig. Och den har fler plotholes än en nätstrumpor.

Menar du orginalet eller remaken nu?
För om du menar remaken håller jag med. Orginalet är däremot riktigt bra.
Citera
2009-09-21, 11:28
Medlem
Glantishs avatar
Tja, nu vet jag inte ifall någon redan har skrivit, orkar inte läsa hela tråden, men Pledge this! med Paris Hilton är den absolut sämsta film som gjorts. Går inte att toppa det.
Citera
2009-09-21, 11:29
Medlem
Bohrs avatar
Vanguard är fan sämsta zombie filmen någonsin!
Ungefär var tionde minut tänker man: Va fan...?
Man förstår ingenting, dem förklarar ingenting (förutom i början då det kommer en sån där text det gör på star wars).
Citera
2009-09-21, 13:42
Medlem
välkommenti bups avatar
die zombiejäger sämsta skiten någonsin.
Citera
2009-09-30, 19:31
Medlem
Nu nominerar jag bara lite mer moderna större filmer och dom tre absolut sämsta filmerna i den kategorin enligt mig är:

1. The Mist (2007) Bland den löjligaste skiten jag sett. Varken läskigt, intresseväckande eller något annat. Urusla animationer och så orealistiska rollfigurer och händelser att man bara hånskrattar rakt ut.

2. The Happening (2008) Skrattretande handling och inslag som fick hela bion att gapskratta när den uppenbara meningen var att det på något sätt skulle vara läskigt.
3. Eden Lake (2008) Ungdomar som är en bättre hunter-force än dom mest utbildade elitsoldaterna hittar alla som gömmer sig i den gigantiska skogen vare sig dom är nergrävda eller klättrat upp i träden. När dom väl hittar dom så dödas dessa brutalt genom att knivhuggas och/eller eldas upp.
Senast redigerad av Heinze 2009-10-17 kl. 14:19. Anledning: *** Spoiler
Citera
2009-09-30, 19:43
Medlem
organismens avatar
Lost in Translation med Bill Murray & Scarlett Johansson
Vet att många flashback-pojkar här gillar den men jag var nära på att skada mig själv efter jag hade sett färdigt den. Fattar inte varför jag fortsatte titta.
Citera
2009-09-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av organismen
Lost in Translation med Bill Murray & Scarlett Johansson
Vet att många flashback-pojkar här gillar den men jag var nära på att skada mig själv efter jag hade sett färdigt den. Fattar inte varför jag fortsatte titta.

Om det skulle vara av uppskattning kan jag åtminstone säga att jag fann den otroligt menlös, inte plågsam eller så, men menlös.
Citera
2009-10-02, 21:53
Medlem
Identisks avatar
Transformers: Revenge of the fallen
Otroligt vilken dålig film. Naturligtvis visste jag att storyn skulle vara helt kass, men vafan. Det gick ju inte ens att se på specialeffekterna utan att skämmas.. Stängde faktiskt av efter halva filmen.
Citera
2009-10-10, 00:33
Medlem
Protoman85s avatar
Crossroads med Britney Spears... Inte en film så mycket som en reklamfilm för Brittan.
Citera
2009-10-10, 00:41
Bannlyst
ja säger bara en sak, kan ni toppa den här filmen blir ja imponerad, aquamarine.

handlar om en tjej som blir strandad i en amerikansk kuststad, de visar sig att hon e en sjöjungfru.

behöver ja säga mer än så?

http://us.imdb.com/title/tt0429591/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in