Alla filmer är bra jämfört med Rising Dead.
Filmen är så dålig att det helt enkelt inte går att beskriva utan man måste se eländet...
En 10-åring med after effects installerat på datorn hade antagligen gjort bättre effekter.
Tja, nu vet jag inte ifall någon redan har skrivit, orkar inte läsa hela tråden, men Pledge this! med Paris Hilton är den absolut sämsta film som gjorts. Går inte att toppa det.
Vanguard är fan sämsta zombie filmen någonsin!
Ungefär var tionde minut tänker man: Va fan...?
Man förstår ingenting, dem förklarar ingenting (förutom i början då det kommer en sån där text det gör på star wars).
Nu nominerar jag bara lite mer moderna större filmer och dom tre absolut sämsta filmerna i den kategorin enligt mig är:
1. The Mist (2007) Bland den löjligaste skiten jag sett. Varken läskigt, intresseväckande eller något annat. Urusla animationer och så orealistiska rollfigurer och händelser att man bara hånskrattar rakt ut.
Till exempel den religiösa kärringen som lyckas indoktrinera alla i köpcentret att bli galna psykopater efter någon enstaka dag. Att han sköt ihjäl sitt eget barn och familj gjorde att jag bara skakade på huvudet och att sedan amerikanska armén med stora amerikanska flaggor skulle komma och blåsa bort dimman två sekunder senare med ett stort FUCK YEAH var så förutsägbart och löjligt att jag vek mig tredubbelt
2. The Happening (2008) Skrattretande handling och inslag som fick hela bion att gapskratta när den uppenbara meningen var att det på något sätt skulle vara läskigt.
Även här lustiga grejer...ex när en man sköt ihjäl barn med hagelgevär helt utan någon som helst mening. Att dom sedan gömde sig i husen med hopp om att dessa på något sätt skulle va "luftisolerade" gjorde att hela biosalen tyckte filmen var skrattretande när vi gick ut ur salongen.
3. Eden Lake (2008) Ungdomar som är en bättre hunter-force än dom mest utbildade elitsoldaterna hittar alla som gömmer sig i den gigantiska skogen vare sig dom är nergrävda eller klättrat upp i träden. När dom väl hittar dom så dödas dessa brutalt genom att knivhuggas och/eller eldas upp.
Deras föräldrar, som uppenbarligen stöttar sina ungars mördande, som i slutet väljer att dränka en allvarligt skadade kvinna i badkaret för att deras barn säger att hon var skyldig till ett mord på en pojk i byn fick även det hela biosalongen att se ut såhär -> -> ->
Lost in Translation med Bill Murray & Scarlett Johansson
Vet att många flashback-pojkar här gillar den men jag var nära på att skada mig själv efter jag hade sett färdigt den. Fattar inte varför jag fortsatte titta.
Lost in Translation med Bill Murray & Scarlett Johansson
Vet att många flashback-pojkar här gillar den men jag var nära på att skada mig själv efter jag hade sett färdigt den. Fattar inte varför jag fortsatte titta.
Om det skulle vara av uppskattning kan jag åtminstone säga att jag fann den otroligt menlös, inte plågsam eller så, men menlös.
Transformers: Revenge of the fallen
Otroligt vilken dålig film. Naturligtvis visste jag att storyn skulle vara helt kass, men vafan. Det gick ju inte ens att se på specialeffekterna utan att skämmas.. Stängde faktiskt av efter halva filmen.