Citat:
Ursprungligen postat av sp1rit
Tjaaaa.... Allt med Niocolas cage førutom leaving las vegas platsar.
"En andra chans" med Nicolas Cage är en ganska bra film, men det är ju drama, en actionrulle med han är däremot inget riktig film.
[quote=sp1rit]
Citat:
10.000 BC - Nu ær jag kanske inte helt rættvis, det kan ju hænda att den blir kanonbra efter de 8 minuter jag klarade av att se(yeah right att den blir) men de dær 8 minuterna jag spenderade framfør skærmen borde jag definitivt få tillbaka.
Nej, den håller samma låga klass hela tiden. Undantaget är när det kommer fram en sabeltandad tiger i samma storlek som en mammut och man helt enkelt säger till sig själv att man aldrig tänker erkänna att man kollat på en så pinsamt dålig film.
Citat:
the mummy 1+2+3 och så långt fram det nu finns Vad ær det egentligen med Brendan Fraser som gør att allt han rør blir precis værldeløst?(då bortser jag från ett avsnitt i scrubs som han døk upp i) Føljdfrågan blir då sjælvklart; varfør i helvete inser inte regissører detta och slutar svara i telefon nær han ringer?
Det kan ju ha att göra med att han är Hollywoods svar på Tobbe trollkarl, dvs allt han gör riktar sig till barn under 10 år. Sen att mumienfilmerna har ett visst humorvärde... ..kan man bortse från då de är extremt värdelösa.
Citat:
Finnas sjælvklart många bubblare till denna lista, så många att jag faktiskt børja tro att det ær mig det ær fel på. Men sista 4-5 åren har jag fan stængt av mer filmer æn jag sett klart.
Klokt beslut. Jag kan inte komma på ett argument varför man ska fortsätta kolla på en kass film om det så bara är en minut kvar.