2009-06-20, 02:28
Medlem
Terminator 3 och Oceans 12. Sämsta uppföljarna någonsin
Citera
2009-06-20, 02:32
Medlem
Anders.Nilssons avatar
Manos Hands of faith, eller vad det egentligen betyder "Hands, Hands of faith" . Den är så dålig att den blir bra! Rolig som satan men ändå så usel!

//A.N
Citera
2009-06-20, 02:32
Medlem
snjpzs avatar
Måste säga att The Village är bland det sämre jag sett, såg den på bio och somnade, första och förhoppningsvis sista gången jag somnat på en bio ..

/ Snjpz
Citera
2009-06-20, 03:09
Medlem
The Hulk (2008) - Såg den igår kväll och hade lätt kunnat byta ut den tiden filmen upptog mot att skära mina handleder med ett rakblad. Grovt överskattad film, har 7.2 i betyg på imdb det är helt obegripligt enligt mig.
Gillar man filmer med uselt överspelande rollkaraktärer och har en svaghet för snyftscener och dåliga specialeffekter är det en film för dig.
Citera
2009-06-20, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snjpz
Måste säga att The Village är bland det sämre jag sett, såg den på bio och somnade, första och förhoppningsvis sista gången jag somnat på en bio ..

/ Snjpz

Jo, grymt seg film. Trailern gav ett intryck av att filmen skulle vara händelserik, mycket skräck liknande samt att den skulle utspela sig förr i tiden.

Men när man väl satt där och tittade på filmen insåg man att de hade visat 100% av filmens "action" scener i trailern och de åkte till en riktig stad för att hämta mediciner etc...

då blev det typ
Citera
2009-06-20, 11:45
Medlem
Thelemas avatar
Quicksilver highway (http://www.imdb.com/title/tt0119975/) minns jag var riktigt jävla kass. Man hade byggt upp någorlunda pepp innan filmen iom att Clive Barker och Stephen King hade ett finger med i spelet men det visade sig vara rent skräp.

Senast jag såg en dålig film var Friday the 13th anno 2009 (http://www.imdb.com/title/tt0758746/)
Återigen så hade ens optimistiska sida försökt hitta nåt pepp då det trots allt handlade om Jason Voorhees men icke, en massa jävla knull och irriterande ungdomar...slutade med att jag snabbspolade sista halvtimmen.
Citera
2009-06-20, 11:47
Medlem
Thelemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snjpz

/ Snjpz

Ja...M. Night Shyamalan visade sig vara en one-hit-wonder den mannen. Sjätte sinnet gillade jag, men sen hade han satt ribban lite för högt efter det.
Citera
2009-06-20, 12:07
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
The Hulk (2008) - Såg den igår kväll och hade lätt kunnat byta ut den tiden filmen upptog mot att skära mina handleder med ett rakblad. Grovt överskattad film, har 7.2 i betyg på imdb det är helt obegripligt enligt mig.
Gillar man filmer med uselt överspelande rollkaraktärer och har en svaghet för snyftscener och dåliga specialeffekter är det en film för dig.
Grejen med Hulken är ju att det är en serietidning från början. Och serietidningar är för småbarn, inteför filmkritiker från Flashback. Inte fan är den gjord för att vara verklighetstrogen iaf. Jag tycker de får till serietidningskänslan ganska bra, vilket verkar ganska svårt annars.
Citera
2009-06-20, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen88
Om det är någon film jag har klagat på ända sen jag började se den till slutet
var det ju ... Nu ska vi se, kommer inte ihåg vad den hette, men det var
något med "Water" i titeln.

De den handlar om är ju så att dom ska ut och dyka i någon form av turist
båt, kommer dit och blir lämnade där i vattnet. Därifrån händer det inte ett
dugg. Dom flyter runt i vattnet i 90 minuter. Man ser 2-3 hajar som bara
simmar förbi. Har för mej att mannen dör av något speciellt.

Iallafall, den filmen är den sämsta jag sett .

"Open Water" heter smörjan, en kompis sade att filmen var den sämsta han hade sett, vilket jag starkt betvivlade. När jag väl såg filmen väntade jag länge på att någonting skulle hända, men det gjorde det inte. Se inte filmen.
Citera
2009-06-20, 12:48
Medlem
Thelemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastejköket
"Open Water" heter smörjan, en kompis sade att filmen var den sämsta han hade sett, vilket jag starkt betvivlade. När jag väl såg filmen väntade jag länge på att någonting skulle hända, men det gjorde det inte. Se inte filmen.

Den filmen tyckte jag faktiskt vara ganska obehaglig. Jävla panikkänsla man får av medlidande för huvudrollsinnehavarna.

Men jag diggar Blair witch project och Rec (spanska versionen) också som bygger på samma filmkoncept.
Citera
2009-06-21, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thelema
Den filmen tyckte jag faktiskt vara ganska obehaglig. Jävla panikkänsla man får av medlidande för huvudrollsinnehavarna.

Men jag diggar Blair witch project och Rec (spanska versionen) också som bygger på samma filmkoncept.

Jag får också panikkänslor, men på grund av händelselösheten som innefattar hela filmen. Inget händer överhuvudtaget
Citera
2009-06-22, 20:15
Medlem
tehKivis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacClannough
Visitörerna!!!!!!

Denna film blev vi plågade på franskan med. Den är verkligen sämre än kass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in