2009-05-09, 00:52
Medlem
erowids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NicJay
Alexander
med Colin Farrel samt Angelina Jolie

trodde att det skulle vara en pampig sandaler och svärd film men icke, var den absolut segaste film jag någonsin har sett, allting i filmen var dåligt.
Alexander får i prinicp alla andra filmer att framstå som mästerverk.

Instämmer, jag är fortfarande sur(nåja) på dom 100kr och 3h den luffarfilmen tog av mig..
Citera
2009-05-09, 18:57
Medlem
Kära flashbackare.

Har någon sett Grizzly Park? DÄR snackar vi B-film, men iof så gillar jag b- film så alltid kul att kolla.

Men se den, den är bara såååå kass
Citera
2009-05-09, 19:42
Medlem
Måste säga att jag värkligen inte klarar av 2001, den har ju fan varken handling eller bra skådespel. Visst, det finns ju värre "B-rullar" men med tanke på hur prisad den är och att det är en riktig storfilm så måste jag nog fan nominera den till sämsta filmen någonsin.
Citera
2009-05-09, 23:37
Bannlyst
Dracula 3000. Tjugohundra-talets största skämt!
Citera
2009-05-09, 23:52
Medlem
Never surrender. Lätt en av dom sämsta filmerna jag någonsin sett. Hälften fighting(MMA) film hälften porr film haha. Huvudrollen spelas av manus skrivarn.

Hela upplägget är kalas Fight, sex, fight , sex osv!

Dock har dom fått in rejäla mma fighters i filmen, GSP och anderson silva är med. Men aja. Lätt sämsta filmen jag sett tror jag.
Citera
2009-05-10, 00:12
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Farväl Falkenberg. Handlingen är inte ens dålig eftersom det inte finns någon handling. Jag kan lika gärna bara sitta och titta på mig själv en vanlig dag när jag lagar mat, går och handlar och kanske putsar fönster. Helt värdelöst. Den enda filmen som jag pga uselhet inte kollat klart. Stängde av när de sprang runt nakna med hästarna. Fy fan säger jag!

Svenska jävla flumfilmer. Men jag plågade mig igenom Farväl Falkenberg. När en film är så flumig och meningslös så hjälper inte försöken till snyggt foto. Man retar upp sig för mycket helt enkelt. Ett hål i mitt hjärta är tom snäppet värre, med sin feminazistiska fantasi om hur en porrfilmsinspelning går till. Masjävlar orkade jag dock inte igenom. Rena kafferepstortyren.
Desamma gäller det tyska flum"verket" Med tidens gång. Efter två timmer med en deprimerad pedofil och en biografmaskinist som torkar arselet med fingarna, stängde jag av, med en suck av lättnad. Det lär vara en omtyckt film i vissa kretsar, eftersom den är en slags övning i cinema-realism-romantik. Tyvärr så finns det också en Italiensk film som är som en urusel två timmars tvålopera: Sista kyssen. Själv stängde jag av efter någon timmes lidande.
Citera
2009-05-10, 00:20
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Meatball
Mission Impossible 3
Handlingen var ett stort virvarr. Känns av någon anledning som att de skrivit manuset för att passa en tv-serie och sen tryckt ihop det till filmformat. Dåligt filmade actionscener som man absolut inte rycks med i (nu kräver jag inte att adrenalinet ska pumpa men när det är mer stil på våldet i en genomsnittlig Steven Segalfilm så tycker jag att jag har rätt att klaga).

Tänk var smaken kan vara olika! Själv tycker jag att MI3:an är en av de bästa,rena, actionfilmerna som gjorts.

Däremot är Bourne ultimatum totalt vimsligt och sönderhackad vad gäller foto. Detta i motsatts till den utmärkta Bourne Supremacy
Citera
2009-05-10, 01:53
Medlem
Elmamans avatar
Den svenska filmen Blå måndag är riktigt jävla kass.
Citera
2009-05-10, 11:40
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elmaman
Den svenska filmen Blå måndag är riktigt jävla kass.

Du menar säkert följande norska Film:

http://www.imdb.com/title/tt0149581/
Citera
2009-05-10, 11:52
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ola Schubert
Du menar säkert följande norska Film:

http://www.imdb.com/title/tt0149581/
Nej.

Han menar givetvis den svenska filmen Blå Måndag från 2001 med Eva Röse.
Citera
2009-05-10, 17:33
Medlem
Järnleverns avatar
En som är riktigt jävla kass är "Mr.Magoo" med leslie nielsen. Lätt en av dom sämsta jag sett...

Men det finns ju så jävla mycket skit ute på marknaden så det är svårt att utse den absolut sämsta man sett

återkommer när jag kommer på fler!
Citera
2009-05-10, 18:22
Medlem
scwabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Järnlevern
En som är riktigt jävla kass är "Mr.Magoo" med leslie nielsen. Lätt en av dom sämsta jag sett...

haha jag minns att jag tyckte den var riktigt bra när jag var mindre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in