2008-12-16, 09:28
Medlem
Månsans avatar
En verkligt skitkass film är den där Helena Bergström och Maria Lundkvist spelar två frånskilda morsor ute på danshak. Fantastiskt överspel av Bergström. Lundkvist verkar redan vid inspelningstillfället vara medveten om att hon medverkar i en skitfilm.
Citera
2008-12-16, 10:40
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En verkligt skitkass film är den där Helena Bergström och Maria Lundkvist spelar två frånskilda morsor ute på danshak. Fantastiskt överspel av Bergström. Lundkvist verkar redan vid inspelningstillfället vara medveten om att hon medverkar i en skitfilm.

Heartbreak Hotel! pissfilm som kom 15 år för sent. Tacka vet jag Black Jack, om man nödvändigtvis måste se en Nutley-rulle.
Citera
2008-12-16, 11:11
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
...om man nödvändigtvis måste se en Nutley-rulle.
Det tvivlar jag starkt på att någon måste. Att denna begränsat begåvade filmskapare tillåtits haspla ur sig så många skräpfilmer är en ren gåta.
Citera
2008-12-16, 16:25
Medlem
Wilks avatar
Falskmyntarn, sämsta film jag sett. Någonsin
Citera
2008-12-17, 14:01
Medlem
MainTanks avatar
Det är svårt att rangordna efter vilken som är sämst, men jag tror att Epic Movie hamnar på förstaplatsen. Såg den på bio med farsan, och ingen av oss skrattade en enda gång

Var nästan så man ville gå och kräva pengarna tillbaka.
Citera
2008-12-17, 14:24
Medlem
En av de sämsta, dock även rätt underhållande, fastän det inte var meningen dåra

http://www.filmstar.se/2008/12/17/dvd-recension-in-the-name-of-the-king-a-dungeon-siege-tale/
Citera
2008-12-17, 15:31
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MainTank
Det är svårt att rangordna efter vilken som är sämst, men jag tror att Epic Movie hamnar på förstaplatsen. Såg den på bio med farsan, och ingen av oss skrattade en enda gång

Var nästan så man ville gå och kräva pengarna tillbaka.

Samma med de andra klassikerna i den filmgenren - Superhero Movie, Date Movie, Sports Movie, Meet the Spartans, Disaster Movie. Scary Movie är väll inte heller någon höjdare.
/SIGH!
Citera
2008-12-17, 15:59
Medlem
carebears avatar
Plan 9 from outer space.
Helt usel, så det slår över o blir kul.
Folk som dog (Bela Lugosi) o ersattes mitt i filmen av en kille som var typ 3 dm längre o dolde ansiktet hela tiden.
Innehållet i flaskor o glas pendlar upp o ner i klippen.
Detta är bara fysiska saker, skådespeleriet ska vi inte ens gå in på...
Usch...
Citera
2008-12-17, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruxillimux
Samma med de andra klassikerna i den filmgenren - Superhero Movie, Date Movie, Sports Movie, Meet the Spartans, Disaster Movie. Scary Movie är väll inte heller någon höjdare.
/SIGH!

Nja.. scary movie, den första var RIKTIGT bra & rolig när den kom
Citera
2008-12-17, 16:06
Medlem
Camp Slaughter, utan någon som helst tvekan. Plan 9 är ju ändå underhållande i sina försök att vara skrämmande, man kan ju inte sluta titta. Men Camp Slaughter är tråkig, dålig och pinsam - allt på samma gång. Man vill liksom bara sluta titta för man skäms så mycket å skådespelarnas/filmskaparnas vägnar.
Citera
2008-12-17, 16:27
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roflcakez
Nja.. scary movie, den första var RIKTIGT bra & rolig när den kom
Dem är väll kul, eller DEN. Lite för mycket 12-årings stil på dessa filmer. Lockar med P. Anderson etc.
American Pie är desamma där, sjukt bra första 4 filmer - men blir bara sämre och sämre. Synd tycker jag.
Citera
2008-12-17, 17:48
Medlem
Jag tvingades nyligen se en film som heter Green river killer. Hade man kunnat dö av tristess hade jag inte levt nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in