2009-06-18, 08:33
Medlem
Riksers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissemurra
Hollow man världens häftigaste reklam på tv men den sög tom. på bio. Någon som orkat se 2:an?

Introt är riktigt bra. Framförallt intromusiken är bland det skönaste jag sett på bio. Sedan var effekterna riktigt grymma när de gjorde djur/människor osynliga.

Men som du säger sög den.

2:an gick ej att se klart.
Citera
2009-06-18, 08:36
Medlem
Twilight var brutalt dåligt inte hört en enda kille som tycker den är bra.
Citera
2009-06-18, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Det betyder absolut inte att filmen är överlägsen dom filmer som inte blir nominerade, men det är samtidigt ett bra bevis på att filmen inte är skit.

The academy awards tittar som sagt mer på det konstnärliga. Och som jag sade i mitt första inlägg så: finns det många som uppskattar denna typen av filmer. Men min åsikt är att den är skit och det är det denna tråd handlar om. Om du bara vill ha åsikter som du tycker om, då kanske inte FB är rätt forum för dig.

There will Be Blood suger, end of story.
Citera
2009-06-18, 11:52
Medlem
H.J.Ss avatar
hmmm..finns ju många..!! En film som sög fett var iallfall "beowulf" så jäkla platstig den blev efter för mycket dålig dataanimering!
Citera
2009-06-18, 12:05
Medlem
Hornyfucks avatar
Jag såg Stuck häromdan, och den kvalar in på min lista av sämsta filmer jag sett..

Inte nog med att filmens dialoger var pinsamma, fanns en massa helt onödiga scener. Speciellt scenen på slutet där negern ska ''ta hand om'' den påkörda killen fick en att bara skratta. Undvik filmen för helvete!
Citera
2009-06-19, 22:35
Medlem
Heaven23s avatar
Jag har antagligen sett en ännu sämre film än denna, men denna är rätt aktuell då jag såg den för bara några dar sen. Norbit, denna film med Eddie Murphy i huvudrollerna, vet inte hur många roller han spelar, men 2 roller är 100% säkert att han spelar, och denna film är en ren katastrof. Värdelös humor, värdelös story, värdelös rollprestation och helt enkelt en katastrof film. Enda anledningen att jag ens kom i kontakt med denna var pga min flickväns dåliga filmsmak. http://www.imdb.com/title/tt0477051/

Även skräckfilmen phantoms och Eragon är bubblare. The hills have eyes 2 är också en bubblare, men den är ändå några nivåer över dessa filmer
Senast redigerad av Heaven23 2009-06-19 kl. 22:37.
Citera
2009-06-19, 22:37
Medlem
macknus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie

Jag är kille och tyckte den var ok, sevärd. Inget man vill se många gånger men ok.
Citera
2009-06-19, 22:52
Medlem
nahhs avatar
Såg The blair witch project igår, kanske inte sämsta jag har sätt men kan inte komma på någon sämre på rak arm...
Citera
2009-06-19, 23:13
Medlem
ZzappAttacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whockie

O.o känner flera som tycker den är riktigt bra, själv tycker jag om den men jaja ^^ smaken är som baken...

men iaf... såg trailern till 2012 som kommer om några månader taggad som fan på den hittar jag en torrent "2012: Doomsday" dum nog som jag är antar jag att det är samma film >_> så ser den med skyhöga förväntningar och OMFG sämsta film jag någonsin sett... somna efter halva.. de jag såg va dåligt gjort sämst skådisar och halva filmen handlar om att predika för religoner samtidigt som världen går under...

Helt sjukt dålig :<
Citera
2009-06-20, 01:40
Medlem
Askenars avatar
Citat:

Citera
2009-06-20, 02:18
Medlem
UlfHamrins avatar
Det här är en tråd i min smak!

Jag får lov att nominera den svenska skräckisen "Camp Slaughter" från 2004. Svenska amatörskådisar (i princip) som pratar extremt dålig engelska filmen ut kryddat med ett löjligt manus.
Citera
2009-06-20, 02:26
Medlem
ZzappAttacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Askenar

mjo vet att de drar paralleler till
men som sagt somnade halvägs in så bara snabbt drog igenom slutet och uppfatade endast det :P och filmen lät mycket sämre skrivet så som jag skrev haha ^^ men
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in