2008-12-03, 18:19
Medlem
Nåt som ploppar upp spontant är väl Epic Movie, Happy-Go-Lucky och svenska filmer så som Förortsungar etc... Fyfan
Citera
2008-12-03, 18:30
Medlem
Aleizohiets avatar
Slash
/thread.

Den är så sjukt dålig att den blir bra igen ett par gånger... den är tom i fejksvartvit eller något har jag för mig.
Citera
2008-12-03, 19:28
Bannlyst
Har inte sett att någon skrivit om den svenska filmen "Scorched heat" (bränd hetta, möjligen det absolut dummaste namnet någonsin?)

Filmen är på engelska men den utspelas i skåne, kort och gott handlar skiten om ett spöke.

Filmen är så usel att den får samtliga rullar av Uwe Boll att framstå som genialiska mästerverk.

http://www.youtube.com/watch?v=xjHl4Sfo3NU

Seriöst, vill ni kassera in en bit av eran själ till djävulen se denna film.
Citera
2008-12-03, 19:40
Medlem
Carrie(1976) är nog något av det sämsta jag sett. Usch.
Citera
2008-12-03, 19:49
Medlem
En film jag inte lyckades se slut på för ca 10 år sedan är Spawn. Den var så jävla dålig att det var skrämmande.
Citera
2008-12-03, 20:07
Medlem
KingKanes avatar
Dag och Natt med Mikael Persbrant är nog den långtråkigaste och dåligaste skit jag sett. De som säger att den ska ha något bra budskap och vara fantastisk kan gärna få förklara för mig. Hidden dragon crouching tiger (namn?) är också ett klassiskt exempel på film när den är som sämst.
Citera
2008-12-07, 21:14
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Vad jag kommer på nu - Lake Placid 2 och Madagaskar. Madagaskar var och är så jävla överskattad.
Citera
2008-12-07, 21:17
Medlem
Kruxillimuxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
Har inte sett att någon skrivit om den svenska filmen "Scorched heat" (bränd hetta, möjligen det absolut dummaste namnet någonsin?)

Filmen är på engelska men den utspelas i skåne, kort och gott handlar skiten om ett spöke.

Filmen är så usel att den får samtliga rullar av Uwe Boll att framstå som genialiska mästerverk.

http://www.youtube.com/watch?v=xjHl4Sfo3NU

Seriöst, vill ni kassera in en bit av eran själ till djävulen se denna film.

Hahaha. Fyfan va B att han sitter och letar efter filmer på sitt bord. Och sen när han säger "Scorched Heat" så översätter han det till "Brännande Hetta", vilket borde vara som du skrev - bränd hetta (Annars "Scorching Heat"). Vilket jävla skämt att dem itne har lyckats med grammatiken av titeln
Citera
2008-12-07, 21:31
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fOhrman
"Rec", WTF ? :S sämsta på riktigt länge.

Är du rolig eller? En av årets bästa filmer.
Citera
2008-12-16, 09:03
Medlem
mycketgravts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stinkor
Pearl Harbor. Vet inte ens i vilken ände jag ska börja såga eländet. Vilken förutsägbar, äcklig smörja.

förutsägbar.. hahaha
Citera
2008-12-16, 09:04
Medlem
mycketgravts avatar
Starship troopers 2, Världens sämsta film och då överdriver jag inte i min beskrivning.
Citera
2008-12-16, 09:05
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Sista riktigt kassa filmen jag såg, och tom köpte i min enfald i nån 33krslåda på coop är:

Furhrerns Elit..

Om en boxarsnubbe som kommer in på en hitlerjugendelitskolanånting.. Bra upplägg enligt baksidan, riktigt sopig film..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in