2011-01-22, 22:38
Medlem
Tokfaans avatar
Allt som Ben Stiller har gjort och någonsin kommer att göra.

Allt som han rör blir till dynga.
Citera
2011-01-22, 22:48
Medlem
pantamera12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Jag vet inte hur det är med er, men jag mår fysiskt dåligt av Zardoz. Förskräcklig kalkon-rulle med en vild Sean Connery iförd röda latexrikåer, fula kvinnor som har sex - rakt igenom en jävligt vidrigt och äcklig film, med andra ord.

Jag minns första gången jag såg den.

Tolv år.

Kunde inte sova.

Slog på TV:n.

Ve och fasa!

Där var den.

Och jag såg den från början till slut.

http://www.imdb.com/title/tt0070948/

http://www.youtube.com/watch?v=SagtcY5wZl4&feature=player_embedded

Ja fyfan! Dom kör den på TCM ibland
Citera
2011-01-22, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tokfaan
Allt som Ben Stiller har gjort och någonsin kommer att göra.

Allt som han rör blir till dynga.

Han är grym
Citera
2011-01-22, 23:58
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Jag vet inte hur det är med er, men jag mår fysiskt dåligt av Zardoz. Förskräcklig kalkon-rulle med en vild Sean Connery iförd röda latexrikåer, fula kvinnor som har sex - rakt igenom en jävligt vidrigt och äcklig film, med andra ord.
Jag minns första gången jag såg den.
Tolv år.
Jag var betydligt yngre. Och visst, den är en av de vrickade hjärnvridande otäcka 70-talarna som gjordes då, Blecktrumman, Quatermass conclusion, Wicker Man, The pied piper, The Devils med flera. Men dålig? I helsicke. Kalkon? Glöm det.
Bara för att den gjordes under en tidsperiod då värderingar och sätt att göra kultur var annorlunda än nu gör den inte sämre. Ty en sak är klar: varenda fråga, eller åtminstone de största, som science fiction kan ställa sig avhandlas här. Och det gör den väldigt bra!
Citera
2011-01-23, 00:54
Medlem
Skeleton Man. Värsta jag sett och värsta jag kommer att ha sett. Blev glad att jag såg att några andra i tråden också tyckte denna film var sämst. 2.1 / 10 på IMDB är ett för högt betyg. Samma scen går i repeat genom filmen. Jag tänkte beskriva scenerna, men orkar inte tänka på det. FYFAN.

http://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CB0QFjAA&url=http%3A %2F%2Fwww.imdb.com%2Ftitle%2Ftt0372832%2F&ei=mWw7T ZTxCYWt8APwsq3RCA&usg=AFQjCNHuBX2lrvCeKUjoAzDo0oIh qfy9fA
Citera
2011-01-23, 01:43
Bannlyst
Nu kom jag på en film som är SKRÄMMANDE dålig.

*Trumvirvel*

Troll 2.

Troll 2 är så dålig att den blir bra. Första gången jag såg skiten så skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen i flera timmar.
Citera
2011-01-23, 11:08
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Nu kom jag på en film som är SKRÄMMANDE dålig.

*Trumvirvel*

Troll 2.

Troll 2 är så dålig att den blir bra. Första gången jag såg skiten så skrattade jag så mycket att jag fick ont i magen i flera timmar.

Så dålig så den är bra ja det bevisar din avatar
Citera
2011-01-23, 11:41
Medlem
Stormorfars avatar
The expendables var riiiktigt kass, av dom nyare filmerna då.
Citera
2011-01-23, 12:03
Medlem
SadEyess avatar
Citat:

Nu har jag inte sett Zardoz själv. Men Charlotte Rampling har ju alltid ett trevligt sätt att vara i sina filmer. Å andra sidan har väl inte John Boorman gjort något riktigt bra sedan Deliverance heller för den delen.
Citera
2011-01-23, 13:02
Medlem
F.D.Ls avatar
"The Wrestler"

Finns inget positivt i filmen och du kan bli deprimerad i en hel vecka efter att ha sett filmen då den har en sån negativ handling.

Råder alla typ av människor att undvika att se filmen!
Citera
2011-01-23, 13:08
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.L
"The Wrestler"

Finns inget positivt i filmen och du kan bli deprimerad i en hel vecka efter att ha sett filmen då den har en sån negativ handling.

Råder alla typ av människor att undvika att se filmen!

Jag hoppas att det var ironi skrivet över hela det där inlägget? The Wrestler är en av de bästa amerikanska filmerna som kommit de senaste fem åren. På vilket vis menar du att filmen är dålig i avseende skådespel, manus och utförande? Förutom det faktum att du blir deprimerad av att se den?
Ser du bara lättsamma collegefilmer? Typ American Pie och dylikt?
Citera
2011-01-23, 13:35
Medlem
Exam http://www.imdb.com/title/tt1258197/, inte den sämsta jag sett, men såg den igår och den var riktigt dålig, sjukt seg och dåligt skådespeleri fattar inte hur den har 6,8 på imdb
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in