2009-02-16, 09:29
Medlem
Ett hål i mitt hjärta ligger nog bra till på min sämsta lista.
Citera
2009-02-16, 10:10
Medlem
The mimzy eller Mimz heter den, så urbotat jävla kass!
Citera
2009-02-16, 10:13
Medlem
terrieterries avatar
"The Day the Earth Stood Still" är i alla fall en av de sämsta filmer jag sett på mycket mycket länge.
Citera
2009-02-16, 10:18
Medlem
Funny games.
Man hatade inte mördarna för att dom va mördare utan för att dom va så jääävla dryga, fy fan.. inte ett dugg obehagliga bara jävligt dryga brats.
Sämsta skiten jag sett... det här året.
Citera
2009-02-16, 10:22
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meistermannen
Suga? Ingen rulle med Gun-kata kan suga.
1. En film(bok) som är en sån uppenbar kopia på en annan förtjänar all skit som går att komma över.

2. Jag såg endast slutet, började typ kolla när prelaten(?)(hjälten) lägger ifrån sig vapnen och fightingscenerna som följer är bland de värsta jag sett. Som när han blir omringad av soldater med svärd, för det första så är skjutvapnen uppfunna och för det andra så har man förfan inte svärdet i fodralet med handtaget riktat mot fienden. Man står heller inte så nära någon om ens vapen är ett svärd.

3. Han siktar inte, han håller inte ens vapnen stadigt, men nog fan träffar han ändå. Men soldaterna som står och siktar med automatvapen missar minsann.
Citera
2009-02-16, 14:42
Medlem
whippets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
"The Day the Earth Stood Still" är i alla fall en av de sämsta filmer jag sett på mycket mycket länge.

Thumbs up!
Citera
2009-02-16, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meistermannen
Suga? Ingen rulle med Gun-kata kan suga.

Ähhh? Tror jag måste reda upp det här. Den filmen med Gun-Kata som du tänker på är inte Cubic utan Equlibrium.
Citera
2009-02-16, 16:35
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
Ähhh? Tror jag måste reda upp det här. Den filmen med Gun-Kata som du tänker på är inte Cubic utan Equlibrium.

Som heter lite olika beroende på land: http://www.moviebox.se/film/cubic/
Citera
2009-02-16, 16:43
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QKN123
Cubic och Equlibrium är ju samma film. Cubic är den "svenska" titeln.
Citera
2009-02-16, 16:43
Medlem
"the royal teenenbau" eller fan skiten hette!
absolut den sämsta jävlafilm som jag sett..led igenom
kostar numera 5kr på öob.
Citera
2009-02-16, 16:56
Medlem
Janne-Taikons avatar
Lite märkligt att det kommer fram så mycket skitfilmer, man tycker nånstans att de absolut sämsta skådespelarna också borde lyckas producera den sämsta skiten, men så är inte fallet, inte en rulle med Steven Seagal har nämnts.
Citera
2009-02-16, 17:00
Medlem
The Meatballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Lite märkligt att det kommer fram så mycket skitfilmer, man tycker nånstans att de absolut sämsta skådespelarna också borde lyckas producera den sämsta skiten, men så är inte fallet, inte en rulle med Steven Seagal har nämnts.
Det beror nog på att man vet exakt vad man får i en film med Steven Segal, man har absolut inga förväntningar och därför så blir man inte besviken.

Dessutom så måste man nämna "skithetsfaktorn". Skithetsfaktorn ökar ju större budgeten är och ju mer kända namn som är involverade.
Därför så är till exempel Mission Impossible 3 en betydligt sämre film än valfri Steven Segalrulle.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in