Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Alla ni som nominerar en massa slumpvisa filmer, se Machine Girl så kommer ni känna er otroligt upplysta på ämnet. Den enda film jag någonsin i hela min livstid gett en solklar 1:a i betyg (på imdb). Jag har sett en hel del dynga i mina dagar, men den där 1:an sparades alltid tills jag såg den som t.o.m. var sämre än dyngan. Så kom Machine Girl.
Jag har sett högstadieprojekt som hållit högre klass på skådespeleriet än den här, bättre manus och ja, det mesta förutom specialeffekterna, för där kan vem som helst trumfa en högstadieunge.
Jag såg en del av filmen här - textad på franska men jag tvivlar på att det spelar någon roll - och dog lite inombords.
Dailymotion - The Machine Girl part5, une vidéo de kapinoi. the, machine, girl, movie
Alltså, är det meningen att detta ska vara coolt?
Striderna är mindre realistiska än när småbarn slåss med låtsassvärd och dessa förbannade vajertrick är lika sladdriga som vanligt.
Nej, jag tror inte jag kommer se hela.
Annars kan jag rekommendera Epic Movie för er som verkligen vill hata människorna som gjort den.
Iofs såg jag bara ca 15 minuter innan jag skrek rakt ut och stängde av, men det räckte gott och väl.
Fy fan vilken smörja.