2009-04-17, 23:40
Medlem
schizonoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GucciMane
Stort sett alla svenska filmer.
Citat:
Ursprungligen postat av matfreak
hahah! man skulle kunna nominera alla svenska filmer!
jag får ångest av dom.

Haha word, vad är det med skattepengarfilm som blir så dåligt? Ett mysterium faktiskt att nästan alla svenska filmer suger.
Citera
2009-04-17, 23:53
Medlem
mixxils avatar
jag såg en film när jag var sjuk för ett tag sen, den blå lagunen, åå fy farao så kass film, har aldrig sett något värre.
Citera
2009-04-18, 17:08
Medlem
FiveTownss avatar
Valfri Paris Hilton-rulle. Pledge This är nog den sämsta jag sett. Ett par snygga brudar dock, men det väger inte direkt upp betyget.
Citera
2009-04-18, 17:52
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Alla ni som nominerar en massa slumpvisa filmer, se Machine Girl så kommer ni känna er otroligt upplysta på ämnet. Den enda film jag någonsin i hela min livstid gett en solklar 1:a i betyg (på imdb). Jag har sett en hel del dynga i mina dagar, men den där 1:an sparades alltid tills jag såg den som t.o.m. var sämre än dyngan. Så kom Machine Girl.

Jag har sett högstadieprojekt som hållit högre klass på skådespeleriet än den här, bättre manus och ja, det mesta förutom specialeffekterna, för där kan vem som helst trumfa en högstadieunge.
Senast redigerad av Ubbe Cykelkedja 2009-04-18 kl. 17:54.
Citera
2009-04-18, 21:22
Medlem
running-bs avatar
The Last House On The Left är nog den sämsta fillmen jag har sett. Var irriterad i tre dagar efteråt.
Citera
2009-04-18, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av running-b
The Last House On The Left är nog den sämsta fillmen jag har sett. Var irriterad i tre dagar efteråt.

Nya eller gamla versionen?
Citera
2009-04-18, 22:31
Medlem
Maisterizs avatar
The Sword and The Sorceress.

Väldigt förutsägbar med dåliga skådisar och story för den delen, och frisyrerna ska vi inte tala om

Edit: Såg nyss delar utav Machine girl, herregud. Filmer från högstadiet har tamigfan bättre kvalité. Trodde inte att man kunde göra en så dålig film
Senast redigerad av Maisteriz 2009-04-18 kl. 22:41.
Citera
2009-04-18, 22:33
Bannlyst
Highlander II stryker jag under på annars, sämre skit får man leta efter länge.
Citera
2009-04-18, 22:36
Medlem
In the name of the king, fattar inte hur Jason Statham kunde acceptera den rollen
Citera
2009-04-18, 23:46
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubbe Cykelkedja
Alla ni som nominerar en massa slumpvisa filmer, se Machine Girl så kommer ni känna er otroligt upplysta på ämnet. Den enda film jag någonsin i hela min livstid gett en solklar 1:a i betyg (på imdb). Jag har sett en hel del dynga i mina dagar, men den där 1:an sparades alltid tills jag såg den som t.o.m. var sämre än dyngan. Så kom Machine Girl.

Jag har sett högstadieprojekt som hållit högre klass på skådespeleriet än den här, bättre manus och ja, det mesta förutom specialeffekterna, för där kan vem som helst trumfa en högstadieunge.

Jag såg en del av filmen här - textad på franska men jag tvivlar på att det spelar någon roll - och dog lite inombords. Dailymotion - The Machine Girl part5, une vidéo de kapinoi. the, machine, girl, movie

Alltså, är det meningen att detta ska vara coolt?
Striderna är mindre realistiska än när småbarn slåss med låtsassvärd och dessa förbannade vajertrick är lika sladdriga som vanligt.
Nej, jag tror inte jag kommer se hela.

Annars kan jag rekommendera Epic Movie för er som verkligen vill hata människorna som gjort den.
Iofs såg jag bara ca 15 minuter innan jag skrek rakt ut och stängde av, men det räckte gott och väl.
Fy fan vilken smörja.
Citera
2009-04-18, 23:53
Medlem
matfreaks avatar
ingen som har nån känd film som dom tycker e sämst?
Såna som dom flesta tycker e bra tex harry potter eller nåt
Citera
2009-04-19, 00:04
Medlem
SinXs avatar
Six String Samuraii

Ja denna film borde aldrig ha släppts. Sjukare och sämre rulle kan inte existera inom de närmaste solsystemen. Handlar om någon mongounge som springer runt och ropar "ÄÄÄÄHHH!" halva filmer. Resten består av en pajsare som springer och hugger skallen av folk med sitt samuraiisvärd samtidigt som han spelar Elvis Presley låtar på sin gitarr. Någon förståndhandikappad proffstyckare sade nått om att filmen var av konstnärlig art. Kanske denna hade glömt sina tablettet eller något för KONST är det inte. Hur man än vrider och vänder på det. Skulle hellre titta på en tunna skit i två timmar än se denna tortyrfilm igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in