2009-02-04, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petowan
Dune måste vara världens sämsta film genom tiderna
Har tyvärr inte sett den, men har bara hört gott om den. Så den vill jag se!
Citera
2009-02-04, 14:20
Medlem
Fillegis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reptilia
Twilight. Inga kommentarer.
Kan bara hålla med.
Citera
2009-02-04, 14:23
Medlem
Clifford500s avatar
Alla American Pie filmer. Alla Scary movie. Men

EPIC MOVIE

Fy fan - den var riktigt totalt helt värdelös. Svårt att göra en sämre, tråkigare och värdelösare film än den!
Citera
2009-02-04, 14:28
Medlem
Zeromatics avatar
Är inte helt säker, men jag tror Göta Kanal 2 är den sämsta film jag har sett.
Citera
2009-02-04, 15:06
Medlem
SQZs avatar
Sämsta filmen någonsin enligt mig.. är Robocop 3.. jetpacks och japanska ninjarobotar.. nej tack.

En annan film som ligger väldigt högt på denna lista är Bullets blood and a fistful of cash..
Ni som inte har nån aning om vad det är för film kan ju kolla på det här lilla smakprovet: http://youtube.com/watch?v=eq_O6QD7LCE
Citera
2009-02-04, 15:53
Medlem
Tradkramarns avatar
Yttrar stark avsky mot Jason Friedberg och Aaron Seltzer, skaparna bakom bla. Epic Movie och Meet the Spartans. Tycker de smutskastar och skämmer ut allt som har med film att göra. Deras filmer är så överdrivet värdelösa att man blir förbannad att någon ens haft tanken på att producera dem

Utöver det, fortsätter de pumpa ut dessa filmer på marknaden! Sluta upp omedelbart.
Citera
2009-02-04, 16:21
Medlem
Koskens avatar
A Real Young Lady:

Låg och tittade på denna sjukt konstiga film igår klockan 4 på morgonen på kanalen Silver, som handlade om en 14 årig tjej som bor på en gård i Frankrike. Det är sommar och tjejen är uttråkad så hon fyller sina dagar med sexuella fantasier. Hon gillar att cykla helst naken, hon sitter på en järnväg och stoppar stenar i fittan, hon ligger och solar och kör upp en flaska med sololja i anus. Spiken i kistan var när hennes våta dröm lägger en trasig mask på hennes könsorgan och skrattar. Denna filmen var bland de sjukaste jag sett filmat på något Psyco sett
Citera
2009-02-04, 16:40
Medlem
rajjts avatar
Nog för att man har sett mycket skit genom åren men den första filmen som jag tänkte på när jag såg topic var... The Wrecking Crew.

Ice-T och Snoop Dogg är väl dem två namnen som man känner igen.

"A high-level government hit squad is sent into the streets in order to complete a deadly mission"

Den ser ut att vara filmad med en kamera som inte ens dem värsta porrfilmskapare skulle gå i närheten av även om dem fick en radioaktiv proofsuit och en 15 meter lång tång.

En scen som jag inte har lyckats förtryckt helt än, är när dem använder något som liknar kartongspapper som dem har bett närmaste dagisklass att rita eld på, vid en explosion..

Den sätter verkligen ett ansikte på ordet genomrutten.
Citera
2009-02-04, 16:54
Medlem
Trammiss avatar
När jag tänker efter så är det helt sjukt att jag överlevde hela " Så som i himmlen ".
Citera
2009-02-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
När jag tänker efter så är det helt sjukt att jag överlevde hela " Så som i himmlen ".

ja den filmen var visserligen ganska seg men att den skulle vara sämsta filmen du sett

eller ja vad vet jag du kanske inte sett så mycket film i dina dagar
Citera
2009-02-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosken
A Real Young Lady:

Låg och tittade på denna sjukt konstiga film igår klockan 4 på morgonen på kanalen Silver, som handlade om en 14 årig tjej som bor på en gård i Frankrike. Det är sommar och tjejen är uttråkad så hon fyller sina dagar med sexuella fantasier. Hon gillar att cykla helst naken, hon sitter på en järnväg och stoppar stenar i fittan, hon ligger och solar och kör upp en flaska med sololja i anus. Spiken i kistan var när hennes våta dröm lägger en trasig mask på hennes könsorgan och skrattar. Denna filmen var bland de sjukaste jag sett filmat på något Psyco sett
Haha!! Just den filmen har jag velat se för att en skådis är med som är med i min favoritfilm från 60-talet.

Har sett regissörens nya film som kom bara för några år sen och den var nästan som en riktig porrfilm.

Har tyvärr inte Silver, men man kanske ska ta och skaffa..
Citera
2009-02-04, 18:40
Medlem
kthxbyelols avatar
Epic movie är den sämsta filmen genom tiderna, motivering behövs ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in